Αυξήστε τις Πωλήσεις σας με τη Βοήθεια του Digital Marketing

Αύξηση Πωλήσεων με τη Βοήθεια του Digital Marketing

Αυξήστε τις Πωλήσεις σας με τη Βοήθεια του Digital Marketing

Η βιωσιμότητα και η ανάπτυξη της επιχείρησης σας στο παρόν και το μέλλον είναι συνδεδεμένη με τις πωλήσεις της. Μια σημαντική αύξηση πωλήσεων σας βοηθά να αισιοδοξείτε και να σχεδιάζετε τις επόμενες κινήσεις σας με μεγαλύτερη άνεση. Για να πετύχετε όμως αυτή την τόσο σημαντική εξέλιξη, δεν φτάνει να το θέλετε ή να το εύχεστε. Απαιτείται να επενδύσετε στην κατάλληλη βοήθεια.
Το digital marketing περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα εργαλείων και πρακτικών, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την επίτευξη ποικίλων στόχων που σχετίζονται με την ενίσχυση του brandname, την καλύτερη αλληλεπίδραση με τον επισκέπτη, την αύξηση της επισκεψιμότητας, την προσέλκυση νέων πελατών, τη μετατροπή επισκεπτών σε πελάτες, τη δημιουργία πωλήσεων κ.τ.λ.
Το μυστικό επιτυχίας της κάθε επιχείρησης δεν είναι αποτέλεσμα μόνο του να είναι παρούσα στο internet, αλλά να γνωρίζει γιατί και πώς να είναι παρούσα. Έχοντας μια συγκεκριμένη στρατηγική πωλήσεων, δημιουργεί τις προϋποθέσεις που θα την βοηθήσουν για να επιτύχει τους στόχους της. Μάλιστα η στρατηγική της θα καθοριστεί ανάλογα με τον ποιον από τους παραπάνω στόχους θέλει να πετύχει.  
Σε αυτή το άρθρο, θα παρουσιάσουμε μερικές από τις πλέον επιτυχημένες στρατηγικές marketing στο internet για να προσελκύσετε νέους πελάτες και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Πρόκειται για στρατηγικές που μπορείτε να εφαρμόσετε αμέσως, που έχουν μετρήσιμα αποτελέσματα και δεν έχουν μεγάλο κόστος για να υλοποιηθούν. Στη Bizz τις έχουμε εφαρμόσει με μεγάλη επιτυχία σε πολλούς πελάτες μας και είμαστε σίγουροι ότι μπορούν να βοηθήσουν και εσάς.

Η βασική προϋπόθεση για να πετύχετε

Πριν αρχίσετε να εφαρμόζετε οποιαδήποτε στρατηγική αύξησης πωλήσεων, είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι το website σας είναι 100% βελτιστοποιημένο για τη δημιουργία πωλήσεων. Δεδομένου ότι όλοι οι νέοι επισκέπτες που θα αποκτήσετε ως αποτέλεσμα των προσπαθειών σας θα προσγειωθούν στον ιστότοπό σας, θα πρέπει να είστε βέβαιοι ότι έχει τις προϋποθέσεις για μετατρέψει αυτούς τους επισκέπτες σε πελάτες. Διαφορετικά η προσπάθεια σας θα είναι χωρίς αντίκρισμα. 

1. Μια στρατηγική δημιουργίας αξίας

Μια από τις πιο δημοφιλείς και σύγχρονες στρατηγικές αύξησης πωλήσεων αφορά τη δημιουργία αξίας για τους πελάτες. Έχετε πιθανώς ακούσει ορισμένους από τους πιο πρόσφατους όρους, όπως Inbound Marketing ή Μάρκετινγκ Περιεχομένου. Λοιπόν, όλα αυτά επικεντρώνονται στη δημιουργία αξίας.
Μέχρι πριν από λίγα χρόνια, οι φίρμες ήταν αυτές ζητούσαν από τους καταναλωτές αξία (τα χρήματα τους) χωρίς να προσφέρουν τίποτα σε αντάλλαγμα, παρά μόνο τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Τα πράγματα πλέον έχουν αλλάξει. Σε μια πολύ ανταγωνιστική αγορά όπως η σημερινή, οι καταναλωτές είναι αυτοί που επιβάλλουν τους όρους τους. Δεν αρκούνται σε όσα προσφέρει ένα προϊόν. Απαιτούν προστιθέμενη αξία για όσα καλούνται να πληρώσουν. Θέλουν δηλαδή για κάθε ευρώ που πληρώνουν, να αισθάνονται ότι πήραν πίσω προϊόντα ή υπηρεσίες πολλαπλάσιας αξίας.
Τι είναι η “δημιουργία αξίας” στο digital marketing; Είναι απλό. Είναι η πράξη προσφοράς πρόσθετου υλικού ή περιεχομένου που είναι χρήσιμο και σχετικό με τον καταναλωτή (π.χ. αναρτήσεις στο blog, ηλεκτρονικά βιβλία, βίντεο, webinars, infographics κ.λπ.). Αυτά είναι σχεδιασμένα για να λύσουν τα προβλήματα των καταναλωτών, να τους βοηθήσουν να γίνουν καλύτεροι σε ό, τι κάνουν ή να βελτιώσουν τα δικά τους προϊόντα ή υπηρεσίες.
Η συνήθης διαδικασία αγοράς περιλαμβάνει 3 βασικά στάδια: συνειδητοποίηση, εξέταση και λήψη αποφάσεων. Κατά το πρώτο στάδιο, οι πελάτες εντοπίζουν ότι έχουν πρόβλημα ή ανάγκη και αρχίζουν να αναζητούν λύση. Κατά το δεύτερο στάδιο, αρχίζουν να εξετάζουν όλες τις πιθανές λύσεις στο πρόβλημα. Στο τρίτο στάδιο, αξιολογούν διαφορετικούς προμηθευτές για να δουν ποιος μπορεί να λύσει καλύτερα στο πρόβλημά τους.
Η ιδέα είναι να δημιουργήσετε περιεχόμενο για κάθε ένα από τα διαφορετικά στάδια της διαδικασίας αγοράς. Εάν θέλετε να μιλήσετε για την επιχείρηση σας, συνιστάται να περιμένετε μέχρι το στάδιο της απόφασης, όταν οι πιθανοί πελάτες σας αναζητούν προμηθευτή. Αν το αναφέρετε πριν από αυτό, μπορεί να αισθάνονται ότι τους πιέζετε και δεν θα δουν την αξία αυτού που προσφέρετε.
Πώς το σύνολο αυτού του περιεχομένου παράγει πωλήσεις; Είναι αρκετά απλό. Το μυστικό είναι να τους καθοδηγείτε μέσα από τα στάδια, συνδέοντας όλα τα κομμάτια μεταξύ τους μέχρι να επιλέξουν το προϊόν σας.
Έχει αποδειχθεί ότι αυτές οι επιχειρήσεις που δημιουργούν αξία για τους καταναλωτές, κερδίζουν την πίστη και την αφοσίωση τους. Τελικά, αυτό μεταφράζεται σε περισσότερες πωλήσεις.
Και πού είναι το καλύτερο μέρος για να αναδείξετε το περιεχόμενό σας;
Αυτό είναι εύκολο. Μπορείτε να αξιοποιήσετε όλα τα εργαλεία ή τις πλατφόρμες περιεχομένου όπως το blog, τα social media, το email marketing,κ.λ.π.
Αλλά θυμηθείτε: Μια αποτελεσματική στρατηγική αύξησης πωλήσεων πρέπει να είναι ολοκληρωμένη και να είναι συνεπής σε όλα τα μέσα σας.
Για παράδειγμα, μπορείτε να στείλετε με email ένα ενημερωτικό δελτίο που συνδέεται με μερικές από τις αναρτήσεις στο blog σας. Θα μπορούσατε επίσης να τοποθετήσετε παροτρύνσεις για δράση που οδηγούν τους πελάτες σε σελίδες προορισμού, όπου μπορούν να κάνουν λήψη κάποιου υλικού σας, στο blog σας και ούτω καθεξής.


2. Στρατηγική Αυτοματισμού

Η στρατηγική αυτοματισμού (marketing automation) σας δίνει την ευκαιρία να αυτοματοποιήσετε μια σειρά ενεργειών που σχετίζονται με μια συγκεκριμένη διαδικασία. Συνήθως αυτή διαδικασία έχει έναν στόχο, όπως πχ είναι η μετατροπή ενός επισκέπτη σε πελάτη.
Αυτές οι στρατηγικές, εκτός από την εξοικονόμηση χρόνου (επειδή απαιτούν ελάχιστη ή μηδενική ανθρώπινη παρέμβαση), αποδείχτηκαν εξαιρετικά αποτελεσματικές στην αύξηση των πωλήσεων στο internet. Γιατί; Εξαιτίας της παρακολούθησης και του ελέγχου που μπορείτε να έχετε στη σχέση με κάθε πελάτη.
Για παράδειγμα, φανταστείτε ότι ο νέος επισκέπτης σας διαβάζει ένα άρθρο από το blog σας (στάδιο λήψης αποφάσεων) και προσθέτει ένα από τα προϊόντα σας στο καλάθι αγορών. Αλλά, αν και μπορεί να φαίνεται αρκετά κοντά στην αγορά, εγκαταλείπει το eshop σας χωρίς να αγοράσει τελικά τίποτα.
Ένα σύστημα marketing automation θα μπορούσε να αποστείλει αυτομάτως ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε αυτόν, προκειμένου να τον ενθαρρύνει να κάνει μια αγορά, επισημαίνοντας τα οφέλη του προϊόντος που επρόκειτο να αγοράσει. Και αν εξακολουθεί να μην το αγοράζει, το σύστημα στέλνει ένα δεύτερο email μερικές ημέρες αργότερα, το οποίο περιέχει μαρτυρίες από πελάτες που αγόρασαν αυτό το προϊόν.
Χωρίς να γίνεται κατάχρηση των εργαλείων που προσφέρονται (ώστε να προκαλείται ενόχληση στο επισκέπτη) μια στρατηγική marketing automation αποτελεί άριστη επιλογή για websites που δεν στερούνται από επισκέπτες, αλλά από πελάτες με πρόθεση να αγοράσουν.

3. Στρατηγική διαφήμισης στο διαδίκτυο

Εάν αυτές οι 2 προηγούμενες στρατηγικές ακούγονται πολύ εξελιγμένες λόγω της εργασίας, και της τεχνολογίας που συνεπάγονται, μην αποθαρρύνεστε. Υπάρχει μια ακόμα επιλογή που μπορείτε να κάνετε και έχει πιο άμεσα αποτελέσματα στις πωλήσεις σας.
Η διαφήμιση στο ίντερνετ έχει γίνει μια από τις αγαπημένες επιλογές για επιχειρήσεις που θέλουν να πετύχουν αύξηση πωλήσεων. Το πλεονέκτημα της είναι ότι σας επιτρέπει να αυξήσετε την προβολή σας στις κύριες πλατφόρμες διαφήμισης του Διαδικτύου -κατά κύριο λόγο στη Google και το Facebook.
Οι χρήστες που κάνουν κλικ σε μια διαφήμιση στη Google για ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία είναι πολύ καλύτερα στοχευμένοι, επειδή βρίσκονται ήδη στο στάδιο της απόφασης και επομένως είναι πιο επιρρεπείς να μετατραπούν σε πελάτες της επιχείρησής σας.
Ένα από τα πλεονεκτήματα αυτής της στρατηγικής είναι ότι πληρώνετε μόνο για τα αποτελέσματα. Με απλά λόγια, αποφασίζετε εάν πληρώνετε για τις εμφανίσεις, τα κλικ, ή τις μετατροπές που θα γίνουν. Για παράδειγμα, εάν ο κύριος στόχος σας είναι να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, τότε οι καμπάνιες που εστιάζουν στη μετατροπή είναι η καλύτερη επιλογή για εσάς.
Οι πλατφόρμες διαφήμισης στο διαδίκτυο περιλαμβάνουν επίσης εργαλεία μέτρησης, ώστε να μπορείτε να μάθετε με ακρίβεια πόσους επισκέπτες ή πελάτες έχει δημιουργήσει κάθε διαφήμιση. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να υπολογίσετε την απόδοση της επένδυσής σας και να αξιολογήσετε την αποτελεσματικότητα των διαφόρων διαφημίσεων. Ακούγεται καλό, σωστά;

Θέλουμε να σας βοηθήσουμε!

Αν βρήκατε αυτό το άρθρο ενδιαφέρον, στο blog μας μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς μπορείτε να επιτύχετε αύξηση των πωλήσεων σας με τη βοήθεια του digital marketing.
Αν έχετε πρόθεση να ανεβάσετε ένα επίπεδο πιο πάνω το marketing της επιχείρησης σας με την βοήθεια μιας εξειδικευμένης εταιρείας marketing, μπορείτε να απευθυνθείτε στη Bizz. Βοηθάμε καθημερινά επιχειρήσεις σαν τη δική σας να αναπτυχθούν με εξελιγμένες τεχνικές marketing, που το κόστος τους είναι λογικό ακόμα και για μια μικρομεσαία εταιρεία. Καλέστε μας στο 210 300 448 για να σας αναλύσουμε πως μπορεί να γίνει αυτό πραγματικότητα και στη δική σας περίπτωση.