Standard Left Sidebar - Bizz

Standard Left Sidebar

Τα οφέςλη από τη δημιουργία blog

Η Δημιουργία Blog Φέρνει Κέρδος στην Επιχείρηση σου!

Εάν έχεις μια προσωπική επιχείρηση και εργάζεσαι ως κομμωτής, μηχανικός ή έχεις μια μικρή τουριστική μονάδα, η ιδέα της δημιουργίας blog μπορεί να είναι άγνωστη και τρομακτική. Ίσως θεωρείς ότι το blog (μπλογκ) δεν ταιριάζει στην ειδικότητά σου ή ότι δεν σου αρέσει να γράφεις, οπότε δεν έχει λόγο ύπαρξης....

Προβολή και Προωθηση επιχείρησης

Πως Να Επιτύχεις στην Προβολή και Προώθηση της Επιχείρησης Σου

"Θέλω να αυξήσω τις πωλήσεις μέσω ίντερνετ. Από πού θα αρχίσουμε την προβολή και προώθηση της επιχείρησης μου;" Αυτή είναι η πιο συνηθισμένη ερώτηση που ακούω από πελάτες μου όταν ξεκινάμε μια συνεργασία στο growth hacking marketing. Είναι αλήθεια ότι η γκάμα των εργαλείων του είναι μεγάλη. SEO, διαφήμιση στο Adwords, μάρκετινγκ περιεχομένου (content marketing), Social Media Marketing, Video...

ηλετρονικεσ πωλήσεις

Με Ποιο Eshop θα Κάνεις Πρωταθλητισμό στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο;

Quiz: Αν ήθελες να πάρεις μέρος σε αγώνες αυτοκινήτου με σκοπό να κερδίσεις, με τι αυτοκίνητο θα κατέβαινες; Μήπως θα χρησιμοποιούσες το συμβατικό σου αμάξι; Απάντηση: Σε καμία περίπτωση! Θα ήθελες ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο ικανό για πρωταθλητισμό. Στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ο «πρωταθλητισμός» απαιτεί κάτι αντίστοιχο: Ένα eshop που να έχει όλο το πακέτο, δηλαδή...

έξυπνοι τρόποι διαφήμισης

4 Έξυπνοι Τρόποι Διαφήμισης για Ανάπτυξη Επιχειρήσεων

Ίσως να είσαι και εσύ ένας από τους πολλούς επιχειρηματίες που ψάχνουν έξυπνους τρόπους διαφήμισης που να βοηθούν στην ανάπτυξη επιχειρήσεων. Η οικονομική κρίση και ο μεγάλος ανταγωνισμός έχουν μειώσει πολύ τα διαθέσιμα κεφάλαια για προβολή και προώθηση των επιχειρήσεων, ενώ ταυτόχρονα έχουν κάνει εντονότερη την ανάγκη για ποιο αποτελεσματικό...

Customer Retention - Αξιοποίησε τον Κρυμμένο Θησαυρό

Customer Retention – Αξιοποίησε τον Κρυμμένο Θησαυρό

Για τους περισσότερους επιχειρηματίες το digital marketing έχει σαν στόχο να φέρει νέους πιθανούς πελάτες στο website της επιχείρησης τους. Η φράση που συχνότερα ακούμε από τους νέους συνεργάτες  μας είναι: «Πως θα κάνουμε πολλούς περισσότερους πελάτες με το μικρότερο κόστος;».  Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και σχεδόν στο σύνολο...