Standard Left Sidebar - Bizz

Standard Left Sidebar

στρατηγικη marketing

5 Στρατηγικές Marketing που Πρέπει να Ξέρεις

«Η ζωή είναι σαν καβαλάς ένα ποδήλατο. Για να κρατήσεις ισορροπία πρέπει να συνεχίσεις να κινείσαι».  –Albert Einstein Πριν από 30 ή 40 χρόνια ίσως αρκούσε να έχεις ένα καλό προϊόν σε μια καλή τιμή για να έχεις ικανοποιητικές πωλήσεις και να μεγαλώνεις την επιχείρηση σου. Αν μάλιστα στα προηγούμενα μπορούσες...

Διαφήμιση google ads στην αθήνα

Μπορώ να Κάνω Διαφήμιση Google Ads Μόνος μου;

Η διαφήμιση Google Ads μπορεί να σου δώσει αυτό ακριβώς: άμεσες πωλήσεις με υψηλό ROI (Return on Investment). Το πόσο υψηλός όμως θα είναι ο δείκτης απόδοσης της επένδυσης σου (ROI) στην διαφήμιση εξαρτάται από το πόσο καλά παραμετροποιημένος θα είναι ο λογαριασμός σου στο Adwords. Είναι αλήθεια ότι δεν είναι απίστευτα δύσκολο να στήσεις ένα...

Ποιες είναι οι επιδόσεις του website σου;

Website Performance – Βελτίωση με 4 κινήσεις

Σε προηγούμενα άρθρα αναφερθήκαμε στο πόσο σημαντικό είναι το εταιρικό website σας να έχει responsive design  και μοναδικό περιεχόμενο. Πράγματι και τα δύο είναι εκ των ουκ άνευ, αν θέλετε να «οικοδομήσετε» ένα website που να κερδίζει την εμπιστοσύνη των επισκεπτών. Αλλά δεν φτάνουν μόνο αυτά: υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν την...

ψηφιακή περιουσία

Digital Property -Τι Είναι, Πόσο Αξίζει και Πώς Αναπτύσσεται

Διαβάζοντας τον τίτλο σίγουρα αναρωτιέστε: «Digital Property ή Ψηφιακή Περιουσία; Τι ακριβώς περιλαμβάνει και πως σχετίζεται η επιχείρηση μου;» Καταρχήν, είναι καλό να δώσουμε έναν ορισμό του τι περιλαμβάνει: «Ψηφιακή περιουσία (Digital Property) είναι το σύνολο των δεδομένων, διαδικτυακών λογαριασμών, ψηφιακών δικαιωμάτων, συμπεριλαμβανομένων και των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας. Τα παραπάνω μπορεί να αποθηκεύονται...

διαφημιση google κοστοσ

Πόσο Κοστίζει η Διαφήμιση στο Google Ads;

Πραγματική Ιστορία (δεκαετία ΄90) Η Χαρά είναι υπεύθυνη marketing για ένα ξενοδοχείο 4 αστέρων. Για να μπορέσει να διαφημίσει το ξενοδοχείο της σε κλαδικά έντυπα, αλλά και εφημερίδες πανελλαδικής κυκλοφορίας, επικοινωνεί με καθένα από αυτά τα έντυπα και ζητά τιμοκαταλόγους. Στην συνέχεια επιλέγει βάση διαφόρων στοιχείων (κυκλοφορία, προφίλ κοινού, κ.ο.κ) τα...