Standard - Bizz

Standard

Facebook Remarketing: Αξιοποιήστε Όσους Δεν Έγιναν Ακόμα Πελάτες σας

To Facebook remarketing ή retargeting (επαναστόχευση) είναι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, χάρη στο pixel του Facebook. Ας δούμε τι σημαίνει ο όρος επαναπροσδιορισμός και πώς μπορούμε να τον χρησιμοποιήσουμε για να λάβουμε αμέσως μετατροπές. Τι είναι το Facebook Remarketing ή Retargeting; Ο επαναληπτικός στόχος είναι μια διαφημιστική...

Διαφημιση στο Facebook

Διαφήμιση στο Facebook – Ένα Πολύ Δυνατό Εργαλείο στη Διάθεση σας

Μέχρι το 2007, ο τρόπος διαφήμισης ήταν λίγο-πολύ ο γνωστός. Έντυπος τύπος, Ίντερνετ με έμφαση στο Google, τηλεόραση και ό,τι άλλο μπορούσε να φανταστεί ο εκάστοτε διαφημιστής ώστε να δει ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία όσο το δυνατόν περισσότερος κόσμος. Από το 2007 όμως, όλα άλλαξαν. Το Facebook που ήδη...

κατασκευή ιστοσελίδας

Κατασκευή Ιστοσελίδας που Φέρνει Πελάτες [Οδηγός 2021]

Στην ΒΙΖΖ θεωρούμε την κατασκευή της ιστοσελίδας (website) σας εξαιρετικής σημασίας για την ανάπτυξη της ψηφιακής περιουσίας σας. Η άρτια ιστοσελίδα είναι αυτή που εξυπηρετεί τους στόχους σας και αναβαθμίζει την εικόνα της επιχείρησης σας. Ποιο Website Είναι Επιτυχημένο;   Το επιτυχημένο website ελκύει τον επισκέπτη, αιχμαλωτίζει την προσοχή του, τον ενημερώνει  για...

Το Καλύτερο seo για την επιχείρηση σας

SEO για την Πρώτη Σελίδα της Google [Οδηγός Επιτυχίας 2021]

Τι Είναι το SEO; SEO (Search Engine Optimization) είναι η συνεχής διαδικασία βελτιστοποίησης μιας ιστοσελίδας με στόχο να εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων της Google σε αναζητήσεις συγκεκριμένων λέξεων-κλειδιά. Ποιο απλά: με τις υπηρεσίες SEO βελτιστοποιούμε το website σας, ώστε όταν κάποιος στην Google αναζητά επιχειρήσεις ή προϊόντα σαν τα δικά σας, να...

Ποια στρατηγική πωλήσεων έχετε εσείς;

Η Καλύτερη Στρατηγική Πωλήσεων για Εκπληκτικά Αποτελέσματα

Ο βασικός στόχος του μάρκετινγκ είναι να αυξήσει τις πωλήσεις του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Πολύ απλό, έτσι; Το θέμα είναι ότι το μάρκετινγκ χωρίς μια σαφή στρατηγική πωλήσεων είναι σαν να προσπαθείτε να ψαρέψετε χωρίς δόλωμα. Μπορεί να πιάσετε κάτι, αλλά τα αποτελέσματα θα είναι πενιχρά στην καλύτερη περίπτωση.Για να...