Standard - Bizz

Standard

ιατρικό μάρκετινγκ

Είστε Γιατρός; 4 Λόγοι για να Πείτε «Ναι» στο Ιατρικό Marketing.

Ως γιατρός, έχετε αρκετές έγνοιες, κυρίως ως προς το να δώσετε στους ασθενείς σας την καλύτερη δυνατή φροντίδα. Εξάλλου, πώς μπορεί ένας πραγματικά αφοσιωμένος γιατρός να σπαταλάει ώρες ατελείωτες στις μηχανές αναζήτησης και στα κοινωνικά δίκτυα; Ή πώς θα μπορούσε να ασχοληθεί με την προσέλκυση ασθενών μέσα από το ψηφιακό...

γιατρός website

Γιατί Κάθε Γιατρός Χρειάζεται να Διαθέτει το Δικό του Website;

Σχεδόν όλοι οι επαγγελματίες αναγνωρίζουν το πόσο σημαντικό είναι ένα website που αφορά την επιχείρηση/υπηρεσίες τους, ειδικά όσον αφορά την προσέλκυση περισσότερων πελατών. Όταν οι επαγγελματίες αυτοί είναι ιατροί, ίσως τίθεται το ερώτημα: Χρειάζεται πραγματικά ένας γιατρός επαγγελματική ιστοσελίδα – αφού σπάνια λείπουν οι ασθενείς; Ακόμη και αν υπάρχει ήδη μεγάλη...

Website Μεσίτη

Πόσο Απαραίτητο Είναι για το Μεσίτη Ακινήτων να Έχει το Δικό του Website;

Το Διαδίκτυο έχει γίνει ένα σημαντικό εργαλείο στη διαδικασία αναζήτησης σπιτιού. Και αυτός είναι ο πρώτος λόγος που οι κτηματομεσίτες που διαθέτουν δικό τους ιστότοπο έχουν μεγαλύτερο μερίδιο στο παιχνίδι της αγοράς ακινήτων. Παρόλο που οι περισσότεροι σύμβουλοι ακινήτων βασίζονται στις συστάσεις και στην πιστή πελατεία, η παρουσίαση της επιχείρησης...

Facebook Remarketing: Αξιοποιήστε Όσους Δεν Έγιναν Ακόμα Πελάτες σας

To Facebook remarketing ή retargeting (επαναστόχευση) είναι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, χάρη στο pixel του Facebook. Ας δούμε τι σημαίνει ο όρος επαναπροσδιορισμός και πώς μπορούμε να τον χρησιμοποιήσουμε για να λάβουμε αμέσως μετατροπές. Τι είναι το Facebook Remarketing ή Retargeting; Ο επαναληπτικός στόχος είναι μια διαφημιστική...

Διαφημιση στο Facebook

Διαφήμιση στο Facebook – Ένα Πολύ Δυνατό Εργαλείο στη Διάθεση σας

Μέχρι το 2007, ο τρόπος διαφήμισης ήταν λίγο-πολύ ο γνωστός. Έντυπος τύπος, Ίντερνετ με έμφαση στο Google, τηλεόραση και ό,τι άλλο μπορούσε να φανταστεί ο εκάστοτε διαφημιστής ώστε να δει ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία όσο το δυνατόν περισσότερος κόσμος. Από το 2007 όμως, όλα άλλαξαν. Το Facebook που ήδη...