7 Tips για το Marketing των Τεχνικών Εταιρειών

Bizz - Οι ειδικοί του marketing των τεχνικών εταιρειών

7 Tips για το Marketing των Τεχνικών Εταιρειών

Εάν ασχολείστε με τον κατασκευαστικό κλάδο, το μάρκετινγκ ίσως είναι το τελευταίο πράγμα που σκέφτεστε. Εάν όμως έχετε διαπιστώσει ότι οι δουλειές που κλείνετε δεν είναι όσες θα θέλατε, τότε καλύτερα το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας να γίνει προτεραιότητα στο μυαλό σας.

Είτε εργάζεστε ατομικά είτε ως εταιρεία, ο κλάδος ας αντιμετωπίζει τις δικές του προκλήσεις: Από τους κινδύνους της δουλειάς μέχρι τον ανταγωνισμό για μεγαλύτερα έργα, είναι σημαντικό να μην αφήνετε τη στρατηγική μάρκετινγκ σε δεύτερη μοίρα – ειδικά όταν οι ανταγωνιστές σας αναλαμβάνουν όλα τα έργα της περιοχής. Τι μπορεί λοιπόν να κάνει η κατασκευαστική σας εταιρεία για να ξεχωρίσει; Ακολουθούν 7 συμβουλές μάρκετινγκ τα οποία μπορούν να εφαρμοστούν στον τομέα των κατασκευών και θα σας βοηθήσουν να βγείτε μπροστά και να ξεχωρίσετε ανάμεσα στην πληθώρα των ανταγωνιστών σας.

1. Βεβαιωθείτε ότι ο αριθμός τηλεφώνου σας μπορεί να βρεθεί εξαιρετικά εύκολα

Υπάρχουν μερικές βιομηχανίες για τις οποίες οι τηλεφωνικές κλήσεις είναι κρίσιμες. Και οι κατασκευές είναι μία από αυτές. Είτε πρόκειται για έναν ιδιοκτήτη σπιτιού που αναζητά βοήθεια για την αναδιαμόρφωση της κουζίνας του είτε για μια μεγάλη εταιρεία ανάπτυξης που αναζητά μια κατασκευαστική εταιρεία για να αναλάβει κάποια μεγαλύτερα έργα, οι υποψήφιοι πελάτες σας δεν θα έρθουν σε επαφή μαζί σας εάν υπάρχουν πάρα πολλά εμπόδια.

Για να λαμβάνετε όσο το δυνατόν περισσότερες κλήσεις, ο σωστά διαχειριζόμενος αριθμός τηλεφώνου σας θα πρέπει να συνδέεται απευθείας με το όνομα της εταιρείας σας, είτε η διαφήμισή σας εμφανίζεται σε αναζήτηση Google, σε διαφημιστική πινακίδα στο δρόμο ή σε φυλλάδιο στο τοπικό σούπερ μάρκετ.

Προκειμένου να σιγουρευτείτε ότι ο αριθμός σας και η εταιρεία σας είναι εύκολα προσβάσιμοι, απλώς πληκτρολογήστε στο Google την επωνυμία σας και τσεκάρετε κατά πόσο βγαίνει εύκολα τόσο το όνομα όσο και το τηλέφωνο. Αν δείτε ότι χρειάζεται να ψάξετε περισσότερο για το τηλέφωνο ή γενικά χρειάζεται να γυρίσετε σελίδα για να βρείτε το όνομα της εταιρείας σας, τότε καλύτερα να απευθυνθείτε σε έναν σύμβουλο μάρκετινγκ.

2. Κάντε το website σας ενδιαφέρον για τους πελάτες

Υπάρχει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό – άνω του 60% των πελατών – που χρησιμοποιεί τον επίσημο ιστότοπο των εταιρειών για να επικοινωνήσει και να συνεργαστεί μαζί τους ενώ το υπόλοιπο ποσοστό δεν θεωρεί έγκυρη μια επιχείρηση που δεν διαθέτει website.

Το να έχετε έναν ελκυστικό, απλό και εύκολο στην πλοήγηση ιστότοπο, που βοηθά τους δυνητικούς πελάτες σας να λαμβάνουν τις πληροφορίες που χρειάζονται χωρίς να καταβάλουν ιδιαίτερη προσπάθεια, είναι κρίσιμο για την επιτυχία του μάρκετινγκ κατασκευών.

Εάν δεν έχετε ήδη μία δική σας ιστοσελίδα φροντίστε άμεσα να έλθετε σε επαφή με έναν σύμβουλο μάρκετινγκ ο οποίος θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε ένα ευχάριστο, απλό και με αισθητική website που θα διευκολύνει την περιήγηση και θα έχει εμφανή την ενότητα επικοινωνίας – πολύ σημαντικό να δίνετε αριθμό τηλεφώνου και όχι μόνο φόρμα επικοινωνίας η οποία συχνά απομακρύνει τους δυνητικούς πελάτες.

3. Αποκτήστε κορυφαία θέση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η δημοτικότητα και η ευρεία χρήση των social media δεν είναι μυστικό. Μάλιστα, το 75% των κατασκευαστικών εταιρειών στο εξωτερικό προωθούν πλέον τις επιχειρήσεις τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό είναι καλό και κακό για τις κατασκευαστικές εταιρείες. Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν τώρα ακόμη περισσότερα μέρη και ευκαιρίες για να προωθήσετε την κατασκευαστική σας εταιρεία, αλλά πλέον σε ένα χώρο γεμάτο από τόσες άλλες εταιρείες μπορεί να είναι δύσκολο να ξεχωρίσετε.

Το καλό με τις κοινωνικές πλατφόρμες όπως το Facebook και το Instagram είναι ότι μπορείτε να ξεχωρίσετε θέτοντας συγκεκριμένους στόχους: Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε σε αυτές τις πλατφόρμες είναι να καθορίσετε την περιοχή στην οποία δραστηριοποιείστε.

Στη συνέχεια, εξετάστε το κοινό-στόχο σας. Πώς φαίνονται ως προς το εισόδημα; Τι θα λέγατε για τα ενδιαφέροντα και τις συμπεριφορές; Ίσως έχετε λίγα κοινά-στόχους και πιθανόν να απαιτείται η η δημιουργία συγκεκριμένων διαφημίσεων για να τους προσεγγίσετε. Ό,τι κι αν αποφασίσετε, οι επιλογές είναι πολλές, γι’ αυτό εξερευνήστε τι λειτουργεί και σύντομα θα μιλήσετε απευθείας στο κοινό-στόχο σας και θα κερδίσετε ακόμη περισσότερες αναθέσεις έργων μέσω των κοινωνικών μέσων.

4. Διατήρηση των προηγούμενων πελατών

Ένα μεγάλο μέρος της απόκτησης κοινού-δυνητικών πελατών είναι να διατηρήσετε αυτό που έχετε ήδη: Ακριβώς, να ενθαρρύνετε τους προηγούμενους πελάτες σας να μην πάψουν να σας προτιμούν. Είτε πρόκειται για μια μικρότερη δουλειά που ολοκληρώσατε για μια οικογένεια πέρυσι είτε για ένα εμπορικό κατάστημα που παραδώσατε πριν από αρκετά χρόνια, εάν η εμπειρία των πελατών σας ήταν θετική, τότε ίσως αξίζει να επικοινωνήσετε ξανά μαζί τους για τυχόν νέες ανάγκες για τις οποίες ακόμη δεν έχουν κάνει ακόμη ανάθεση.

Θα πρέπει να κρατάτε επαφή με τους υπάρχοντες πελάτες σας ακόμη και μερικούς μήνες μετά την ολοκλήρωση μιας εργασίας, απλώς για να ελέγξετε αν μπορείτε να τους βοηθήσετε με οτιδήποτε άλλο. Ο πελάτης θα εντυπωσιαστεί που καλέσατε και η θετική του εμπειρία είναι σε μεγάλο βαθμό αφορμή και για επόμενους πελάτες καθώς δεν θα διστάσει να σας συστήσει σε φίλους και γνωστούς.

Η διατήρηση αυτών των θετικών σχέσεων είναι μια εξαιρετική στρατηγική μάρκετινγκ στον τομέα των κατασκευών — όχι μόνο σας βοηθά να συνεργαστείτε με ευχαριστημένους πελάτες, αλλά μπορεί επίσης να οδηγήσει σε νέα έργα μέσω συστάσεων.

5. Δημιουργήστε ένα συναρπαστικό βίντεο για την επιχείρησή σας

Με το ένα τρίτο της δραστηριότητας του Διαδικτύου να δαπανάται παρακολουθώντας βίντεο είναι σαφές ότι η δυνατότητα αυτή είναι μια στρατηγική μάρκετινγκ που δεν μπορεί να αγνοηθεί! Αυτό ισχύει ιδιαίτερα σε μια βιομηχανία όπως οι κατασκευές όπου τα έργα είναι εμφανή. Συχνά, πολλά όμορφα πράγματα προκύπτουν από κατασκευαστικά έργα, οπότε γιατί να μην τα αναδείξετε με ελκυστικό περιεχόμενο βίντεο;

Το βίντεο marketing είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να διαφημίσετε την προσωπικότητα της επωνυμίας σας. Ένα βίντεο που δείχνει τα έργα σας, ένα βίντεο timelapse της διαδικασίας κατασκευής ή ένα διασκεδαστικό βίντεο εταιρικής κουλτούρας που δείχνει τις μοναδικές προσωπικότητες της ομάδας σας θα μπορούσαν όλα να σας βοηθήσουν να κάνετε την εταιρεία σας πιο περιζήτητη και να δημιουργήσετε το δικό σας κοινό.

6. Δώστε προτεραιότητα στις κριτικές και τις μαρτυρίες πελατών

Προκειμένου να οικοδομήσετε την εμπιστοσύνη, δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό από το να επιτρέπετε στους ευχαριστημένους πελάτες σας να μιλήσουν για εσάς. Στον κατασκευαστικό κλάδο, χρειάζεστε οπωσδήποτε καλές κριτικές από κάθε πλευρά, προκειμένου να ενσταλάξετε την εμπιστοσύνη στους δυνητικούς πελάτες σας. Αυτό είναι πιθανότατα το πρώτο πράγμα που θα αναζητήσουν νέοι υποψήφιοι πελάτες όταν ερευνούν την επιχείρησή σας.

Πώς μπορείτε λοιπόν να βεβαιωθείτε ότι καλύπτετε τις βάσεις σας όσον αφορά τις κριτικές; Εδώ είναι μερικά σημεία εκκίνησης:

-Συμπεριλάβετε μελέτες περιπτώσεων πελατών και μαρτυρίες στον ιστότοπό σας.
-Ενθαρρύνετε τους ευχαριστημένους πελάτες σας να γράφουν κριτικές σε όλους τους σημαντικούς ιστότοπους κριτικών
-Δημιουργήστε βίντεο με μαρτυρίες πελατών για προώθηση στα κοινωνικά κανάλια σας.

7. Φτιάξτε ένα σούπερ ενημερωτικό blog

Οι επαγγελματίες των κατασκευών μπορεί να ακούσουν τη λέξη “blog” και να σκεφτούν τους food bloggers, τους fashion bloggers ή ακόμα και τα επαγγελματικά blogs — αλλά το “construction blog” σας ακούγεται λίγο παράξενο, σωστά; Η απάντηση πως όπως και αν ακούγεται, είναι ένας εξαιρετικά έξυπνος και συναρπαστικός τρόπος για να χτίσετε εμπιστοσύνη και να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες.

Σε αυτόν τον κλάδο, οι άνθρωποι κάνουν μεγάλη έρευνα, σύμφωνα και με ειδικούς αναλυτές στον χώρο. Η ύπαρξη ενός website που είναι μια σημαντική πηγή πληροφοριών μπορεί να οδηγήσει σε πιθανούς πελάτες που θέλουν να συνεργαστούν, ειδικά μαζί σας, αφού λάβουν βοήθεια από τις πληροφορίες που δημοσιεύετε.

Η δημοσίευση άρθρων με θέματα που σχετίζονται με τις κατασκευές όχι μόνο μπορεί στα μάτια του κόσμου να σας κάνει πιο έγκυρους και έμπιστους ως προς τις γνώσεις σας, αλλά μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να ενισχύσετε την ποιότητα των ιστότοπών σας, οδηγώντας σε περισσότερη οργανική επισκεψιμότητα και καλύτερο SEO. Πραγματικά, τα οφέλη ενός δυνατού εκπαιδευτικού ιστολογίου είναι ατελείωτα για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ κατασκευών!

Θέλετε περισσότερες πληροφορίες ή δεν έχετε χρόνο/διάθεση να ασχοληθείτε με όλα αυτά; Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας ατο 210 300 4448 και εμπιστευθείτε τους επαγγελματίες τους επαγγελματίες του marketing των τεχνικών εταιρειών για να πετύχετε τους στόχους σας.