Marketing Automation

Τι Είναι το Marketing Automation;

 

Marketing automation αποκαλούμε το συνδυασμό πρακτικών με υποστηρικτικό software το οποίο βοηθάει να αυτόματοπιουμε ενέργειες marketing. Επίσης μας επιτρέπει να εκπαιδεύουμε τους πιθανούς πελάτες με ένα προσωποποιημένο τρόπο με περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει.

Στην πράξη αυτό περιλαμβάνει από αυτοματοποιημένα e-mail μέχρι ενημερώσεις στο browser. Επίσης περιλαμβάνει bots that’s the Facebook just a WhatsApp. Τοπία στρατηγική marketing automation θα χρησιμοποιηθεί εξαρτάται από τους στόχους το μπάτζετ και το επιχειρηματικό μοντέλο σας.

 

Πώς μπορεί το  Marketing Automation να δώσει ώθηση στην ανάπτυξη σας;

 

Το μακρινό το μέσον ξεκίνα με μία deta driven ανάλυση. Πολλές εταιρείες παραλείπουν αυτό το βήμα με αποτέλεσμα όταν φτάνουν στην πράξη να θεωρούν ότι το marketing automation δεν δουλεύει ικανοποιητικά για αυτές.

 

Τι μπορείτε να κερδίσετε από αυτό;

 

  • Μείωση κόστους απόκτησης νέων πελατών
  • Αποτελεσματικότητα μείωση του χρόνου και των προσπαθειών
  • Στόχευση πιθανών πελατών σε διάφορα κανάλια πάρκινγκ
  • Καλύτερη αξιοποίηση των analytics που μας δίνουν τα διάφορα κανάλια marketing
  • Δημιουργία ενός μηχανισμού ο οποίος δουλεύει για εσάς στο παρασκήνιο και παράγει έσοδα

 

Αντιμετωπίζεται κάποιο από αυτά;

 

  • Δεν ξέρετε από πού να αρχίσετε το marketing automation
  • Δεν ξέρετε ποια είναι η καλύτερη προσέγγιση
  • Δεν γνωρίζετε αν αξίζει να επενδύσετε σε αυτό
  • Δεν έχετε αρκετό χρόνο να ασχοληθείτε
  • Το μεγαλύτερο μέρος των επισκεπτών χάνονται και δεν μπορείτε να τους αξιοποιήσετε

 

Όλα τα παραπάνω είναι πολύ συνηθισμένα. Παρατηρήσαμε ότι οι περισσότεροι καινούργιοι πελάτες μας αντιμετωπίζουν κάποιο ή αυτά. Δείτε στη συνέχεια τη διαδικασία που έχουμε για να καταλάβουμε πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε να πετύχετε.

 

Η προσέγγιση μας

 

Η προσέγγιση μας εξαρτάται από το αν θέλετε να δημιουργήσετε ένα μηχανισμό από την αρχή ή αν έχετε ήδη ένα σύστημα marketing σε λειτουργία.

Τα βασικά βήματα της διαδικασίας μας είναι:

  • Καθιέρωση του κρίσιμου μεγέθους μέτρησης
  • Ανάλυση του υφιστάμενου μηχανισμού marketing automation (εάν έχετε)
  • Ενδελεχής ανάλυση της εμπειρίας του χρήστη μέσα στο site σας
  • Επιλογή των σημείων και των εργαλείων που θα χρησιμοποιηθούν
  • Στήσιμο του μηχανισμού
  • Ανάλυση των αποτελεσμάτων και βελτιώσεις όπου χρειάζεται