Πώς θα Κερδίσετε από τη Διαφήμιση Στο Internet [Οδηγός 2024]
Το 2021, οι επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο ξόδεψαν περισσότερα από 250 δισεκατομμύρια δολάρια στη διαφήμιση στο internet. Αυτός ο αριθμός συνεχίζει να αυξάνεται λόγω της εντυπωσιακής απόδοσης της επένδυσης (ROI) που επιτυγχάνουν οι ψηφιακές διαφημίσεις. Για τις εταιρείες που θέλουν να παραμείνουν ανταγωνιστικές, είναι απαραίτητο να την εντάξουν στη στρατηγική marketing που ακολουθούν.
Τι είναι όμως η διαφήμιση στο ίντερνετ;
Αυτό o οδηγός είναι εδώ για να απαντήσει σε αυτήν την ερώτηση. Καλύπτει επίσης τα θέματα που έχουν σημασία για όσους λαβαίνουν τις αποφάσεις σχετικά με την επένδυση στη διαφήμιση στο internet, όπως γιατί είναι καλύτερη από την κλασσική διαφήμιση, πόσο κοστίζει η διαδικτυακή διαφήμιση, γιατί είναι σημαντική και πώς να χτίσετε μια επιτυχημένη στρατηγική.
Συνεχίστε να διαβάζετε για να αρχίσετε να μαθαίνετε περισσότερα για την διαφήμιση στο ίντερνετ!
Εάν γνωρίζετε ήδη γιατί έχει σημασία και τα οφέλη της, αλλά χρειάζεστε επαγγελματική βοήθεια, επικοινωνήστε με τη Bizz. Έχουμε διαχειριστεί δεκάδες επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες και δημιουργήσαμε έσοδα που ισοδυναμούν με 12 φορές το κόστος της επένδυσης για τους πελάτες μας τα τελευταία έξι χρόνια.
Καλέστε μας στο 210 300 4448 ή επικοινωνήστε μαζί μας online για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη μεθοδολογία που χρησιμοποιούμε στην διαφήμιση στο ίντερνετ!
Μην ξεχνάτε, είτε αναζητάτε πρώτη φορά τις υπηρεσίες μιας εταιρείας digital marketing είτε είχατε κάποια δυσάρεστη εμπειρία στο παρελθόν, η Bizz είναι εδώ για εσάς!
Τι είναι η διαφήμιση στο ίντερνετ;
Η διαφήμιση στο ίντερνετ αναφέρεται στο μάρκετινγκ μέσω διαδικτυακών καναλιών, όπως σε μηχανές αναζήτησης, στα social media, σε επιλεγμένα websites, κανάλια στο youtube και αλλού. Οι ψηφιακές διαφημίσεις χρησιμοποιούν διάφορες μορφές πολυμέσων, συμπεριλαμβανομένων κειμένου, εικόνας, ήχου και βίντεο.
Σε τι διαφέρει η διαφήμιση στο internet από την παραδοσιακή διαφήμιση;
Εάν είστε εξοικειωμένοι με την παραδοσιακή διαφήμιση, η διαφήμιση στο internet έχει μερικές ομοιότητες.
Όπως η παραδοσιακή διαφήμιση, προωθεί την επιχείρησή σας, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας για να δημιουργήσει αναγνωρισιμότητα (brand awareness), πωλήσεις και πολλά άλλα. Ωστόσο, αξιοποιεί τα ψηφιακά και όχι τα παραδοσιακά διαφημιστικά κανάλια. Αντί για διαφημιστικές πινακίδες και περιοδικά, οι διαφημίσεις σας εμφανίζονται στο Google, το Facebook, το Instagram, το YouTube και πολλά άλλα σημεία στο internet.
Η διαφήμιση στο διαδίκτυο συνοδεύεται επίσης από τεράστιο όγκο δεδομένων. Μπορείτε, για παράδειγμα, να παρακολουθείτε την απόδοση των καμπανιών σας σε πραγματικό χρόνο. Επιπλέον, μπορείτε να μάθετε για τα δημογραφικά στοιχεία, τα ενδιαφέροντα και τις συνήθειες των ατόμων που βλέπουν και αλληλεπιδρούν με τις διαφημίσεις σας.
Συγκριτικά, η παραδοσιακή διαφήμιση προσφέρει το ελάχιστο όσον αφορά τα δεδομένα. Δεν έχετε άμεση εικόνα για την απόδοση της καμπάνιας σας. Μια διαφήμιση σε ένα περιοδικό, για παράδειγμα, μπορεί να παρέχει στην ομάδα σας σχεδόν μηδενικά δεδομένα για να κρίνετε την απόδοση της.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η διαφήμιση στο internet φαίνεται συχνά ως μια έξυπνη εναλλακτική στην παραδοσιακή διαφήμιση.
Γιατί να χρησιμοποιήσετε την διαφήμιση στο ίντερνετ;
Οι επιχειρήσεις επιλέγουν να επενδύσουν στην ψηφιακή διαφήμιση για διάφορους λόγους, όπως:
- Αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας τους
- Βελτίωση των πωλήσεων προϊόντων
- Δημιουργία δυνητικών πελατών
- Δημιουργία επαναλαμβανόμενων αγορών
Αυτό που παρακινεί τις επιχειρήσεις να χρησιμοποιήσουν την διαφήμιση στο internet, ωστόσο, είναι η σειρά των πλεονεκτημάτων της. Όταν τη χρησιμοποιείτε δίνετε στην εταιρεία σας μια μετρήσιμη και οικονομικά αποδοτική στρατηγική που οδηγεί στο είδος των αποτελεσμάτων που θέλετε.
Μερικά από τα πιο άμεσα οφέλη της ψηφιακής διαφήμισης περιλαμβάνουν:
Η διαφήμιση στο internet προσεγγίζει καλύτερα το κοινό-στόχο σας
Αν αγοράσετε χώρο για μια διαφημιστική καταχώρηση σε ένα περιοδικό δεν μπορείτε να ξέρετε αν το κοινό-στόχος σας όχι μόνο τη βλέπει αλλά και ενεργεί σύμφωνα με αυτήν.
Με μια καμπάνια διαφήμισης στο internet, ωστόσο, ισχύει ακριβώς το αντίθετο. Προσεγγίζετε (και κατευθύνετε τις διαφημιστικές δαπάνες σας) στα άτομα που έχουν πραγματικό ενδιαφέρον για την επιχείρησή σας. Χρησιμοποιώντας επιλογές στόχευσης όπως η τοποθεσία, τα ενδιαφέροντα και η συμπεριφορά, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι οι διαφημίσεις σας εστιάζουν στα άτομα που έχουν μεγαλύτερη σημασία για την επιχείρησή σας.
Αντί να προσπαθείτε να τραβήξετε την προσοχή τους τυχαία, συνδέεστε μαζί τους όταν αναζητούν την επιχείρησή σας ή αναζητούν προϊόντα στον κλάδο σας. Η διαφήμιση στο internet ελκύει τους ανθρώπους στην εταιρεία σας αντί να τους σπρώχνει προς αυτήν.
Η διαφήμιση στο ίντερνετ παρέχει μετρήσιμα αποτελέσματα
Η μέτρηση της απόδοση μιας διαφήμισης είναι ένα βασικό «θέλω» κάθε επιχειρηματία ή υπεύθυνου καλείται να αποφασίσει που θα τοποθετήσει τα χρήματα του. Πώς θα κριθεί αν αξίζει η επένδυση σε αυτή; Πώς αλλιώς μπορείτε να αποδείξετε ότι η στρατηγική σας λειτούργησε;
Ευτυχώς, είναι εύκολο να παρακολουθείτε τις καμπάνιες της διαφήμισης στο internet. Οι πλατφόρμες ψηφιακής διαφήμισης, όπως το Google Ads και το Facebook Ads, παρακολουθούν και μετρούν την αποτελεσματικότητα που έχουν οι καμπάνιες σας για λογαριασμό σας. Απλώς συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και δείτε τα δεδομένα σας.
Τα δεδομένα που θα συλλέξετε όχι μόνο βοηθούν την ομάδα σας να αξιολογήσει τα αποτελέσματα της στρατηγικής σας, αλλά και να βρει ευκαιρίες για βελτίωση. Για παράδειγμα, εάν έχετε μια διαφήμιση χαμηλής απόδοσης, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε να αλλάξετε το κείμενο ή τις εικόνες για να αυξήσετε την απόδοσή της.
Η διαφήμιση στο ίντερνετ υποστηρίζει κάθε προϋπολογισμό διαφήμισης
Είτε διευθύνετε μια μικρή επιχείρηση είτε μια τεράστια επιχείρηση, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την διαφήμιση στο internet με τον ίδιο τρόπο.
Σε σύγκριση με την παραδοσιακή διαφήμιση, η διαφήμιση στο ίντερνετ επιτρέπει στην επιχείρησή σας να δημιουργήσει έναν προϋπολογισμό. Δεν χρειάζεται να πληροίτε συγκεκριμένες απαιτήσεις για να ξεκινήσετε μια διαφημιστική καμπάνια. Αντίθετα, εσείς αποφασίζετε τι θα ξοδέψετε (και τι θα πληρώσετε) για τις διαφημίσεις σας.
Οι διαφημιστικές πλατφόρμες επίσης έχουν μια «δίκαιη» πολιτική που αποτρέπει στα μεγάλα πορτοφόλια να βγάζουν εκτός συναγωνισμού τους μικρούς διαφημιζόμενους. Δεν αρκούν τα χρήματα για να βρίσκεται μια επιχείρηση στην πρώτη θέση των διαφημιζόμενων.
Μια εταιρεία, για παράδειγμα, δεν αρκεί να υποβάλει υψηλότερη προσφορά για να κερδίσει την καλύτερη τοποθέτηση διαφήμισης. Πρέπει επίσης να προσφέρει μια σχετική διαφήμιση και εξαιρετική εμπειρία χρήστη. Αυτό το μοντέλο υποβολής προσφορών επιτρέπει σε όλες τις επιχειρήσεις να επιτύχουν εξαιρετικές τοποθετήσεις διαφημίσεων χωρίς να μετράνε μόνο τα χρήματα που καταβάλει.
Η διαφήμιση στο internet προσφέρει επιλογές όσον αφορά τη στρατηγική
Ανεξάρτητα από την επιχείρησή σας, θέλετε επιλογές όσον αφορά τη διαφήμιση, είτε εκτός σύνδεσης είτε στο διαδίκτυο.
Με την διαφήμιση στο internet, έχετε επιλογές. Μπορείτε να προβάλλετε διαφημίσεις στο Google, το Facebook και το Instagram ή το YouTube. Επίσης μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ διαφημίσεων κειμένου, εικόνας, βίντεο ή αγορών. Επιπλέον, μπορείτε να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις σας με προηγμένες επιλογές στόχευσης, συμπεριλαμβανομένου του επαναληπτικού μάρκετινγκ (remarketing).
Όλες αυτές οι επιλογές παρέχουν στην ομάδα σας ευελιξία και ευελιξία όσον αφορά τη διαφήμιση.
Η διαφήμιση στο internet προσφέρει άμεσα αποτελέσματα
Όταν η εταιρεία σας υιοθετεί τη ψηφιακή διαφήμιση, μπορείτε να περιμένετε άμεσα αποτελέσματα.
Μόλις ξεκινήσετε τις καμπάνιες, μπορείτε να αρχίσετε να λαμβάνετε κλικ, παραγγελίες, τηλεφωνικές κλήσεις και πολλά άλλα. Μπορείτε επίσης να παρακολουθείτε και να συσχετίζετε καθεμία από αυτές τις ενέργειες με τις καμπάνιες σας. Με αυτό το είδος παρακολούθησης, η εταιρεία σας μπορεί εύκολα να δει τον αντίκτυπο της ψηφιακής διαφήμισης στην επιχείρησή σας και στο παραγόμενο αποτέλεσμα.
Πώς λειτουργεί η ψηφιακή διαφήμιση;
Σε σύγκριση με την παραδοσιακή διαφήμιση, η διαδικτυακή ψηφιακή διαφήμιση λειτουργεί με ασυνήθιστο τρόπο.
Με την παραδοσιακή διαφήμιση, η επιχείρησή σας πληρώνει γενικά έναν πάροχο, όπως μια εταιρεία διαφημιστικών πινακίδων, προκαταβολικά. Αυτό δεν συμβαίνει με την διαφήμιση στο internet. Όταν χρησιμοποιείτε ψηφιακή διαφήμιση, πληρώνετε μόνο όταν ένας χρήστης ολοκληρώσει μια επιθυμητή ενέργεια στη διαφήμισή σας.
Αυτή η ενέργεια μπορεί να κυμαίνεται από το κλικ στη διαφήμισή σας έως την προβολή της διαφήμισής σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να ξεκινήσετε μια διαφημιστική καμπάνια με κόστος ανά κλικ (CPC) 1,20€. Αυτό σημαίνει ότι είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε 1,20€ για κάθε κλικ στη διαφήμισή σας. Ωστόσο, ενδέχεται να πληρώσετε ακόμα λιγότερα, λόγω παραγόντων που έχουν να κάνουν με την ποιότητα της διαφήμισης. (Για περισσότερες πληροφορίες δείτε το άρθρο μας Πόσο κοστίζει η διαφήμιση Google Ads;)
Όταν κάνετε διαφήμιση στο internet, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε προηγμένες μεθόδους στόχευσης για να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας. Αυτές οι δυνατότητες στόχευσης ξεπερνούν τις δυνατότητες του παραδοσιακού μάρκετινγκ που αναγκάζει την επιχείρησή σας να πληρώνει για προβάλλεται σε άτομα ακόμα και εκτός της αγοράς-στόχου σας.
Μερικές από τις πιο κοινές επιλογές στόχευσης στην ψηφιακή διαφήμιση περιλαμβάνουν:
Λέξεις-κλειδιά: Με τη στόχευση λέξεων-κλειδιών, μπορείτε να προσεγγίσετε άτομα που αναζητούν λέξεις-κλειδιά και φράσεις που σχετίζονται με την επιχείρησή σας. Για παράδειγμα, ένας φωτογράφος γάμων μπορεί να στοχεύει φράσεις όπως “φωτογράφος γάμου”.
Ενδιαφέροντα: Με τη στόχευση ενδιαφέροντος, οι διαφημιστικές πλατφόρμες όπως το Google Ads και το Facebook επιτρέπουν στην επιχείρησή σας να προσεγγίσει χρήστες με βάση την προηγούμενη συμπεριφορά τους. Για παράδειγμα, οι διαφημίσεις σας μπορούν να εμφανίζονται σε αγοραστές που ενδιαφέρονται για την πεζοπορία και το κάμπινγκ.
Δημογραφικά στοιχεία: Με τη στόχευση βάσει δημογραφικών στοιχείων, μπορείτε να προσεγγίσετε καταναλωτές με βάση τα δημογραφικά τους στοιχεία, όπως την ηλικία, την τοποθεσία, ακόμη και τη γονική τους κατάσταση. Ένας παιδικός σταθμός μπορεί να απευθύνεται σε γονείς μεταξύ 25-34 ετών, για παράδειγμα.
Remarketing: Με το επαναληπτικό μάρκετινγκ, η επιχείρησή σας μπορεί να στοχεύσει χρήστες που επισκέφτηκαν τον ιστότοπό σας. Η διαφημιστική σας καμπάνια, για παράδειγμα, μπορεί να εμφανίζει διαφημίσεις σε άτομα που όχι μόνο εξέτασαν τη σελίδα της υπηρεσίας σας, αλλά ταιριάζουν και με τα δημογραφικά στοιχεία της αγοράς-στόχου σας.
Όπως και η παραδοσιακή διαφήμιση, ωστόσο, η διαφήμιση στο ίντερνετ απαιτεί έρευνα και σχεδιασμό. Πριν ξεκινήσετε την καμπάνια σας, για παράδειγμα, πρέπει να προσδιορίσετε τους διαφημιστικούς σας στόχους, τη στρατηγική, τον προϋπολογισμό σας και πολλά άλλα.
Στις περισσότερες περιπτώσεις, η έναρξη μιας καμπάνιας περιλαμβάνει να εξετάσετε την ακόλουθη λίστα:
- Καθορίστε τους στόχους σας
- Χτίστε τη στρατηγική σας
- Ορίστε τον προϋπολογισμό σας
- Επιλέξτε τις πλατφόρμες διαφημίσεών σας
- Ετοιμάστε τα διαφημιστικά σας δημιουργικά, όπως κείμενα και πολυμέσα
- Εφαρμόστε βελτιστοποιήσεις διαφημίσεων μετά την δημοσιοποίηση
Αυτή η προσέγγιση διαφέρει σημαντικά από την παραδοσιακή διαφήμιση. Με την ψηφιακή διαφήμιση, η ομάδα σας μπορεί να συνεχίσει να βελτιστοποιεί και να βελτιώνει την καμπάνια σας, ακόμη και μετά την δημοσιοποίηση της. Αντίθετα, στην παραδοσιακή διαφήμιση η εταιρεία σας έχει μόνο μία ευκαιρία διορθώσεις πριν βγάλει στον αέρα την καμπάνια σας.
Πόσο κοστίζει η διαφήμιση στο ίντερνετ;
Όπως η παραδοσιακή διαφήμιση, η εταιρεία σας μπορεί να ξοδέψει όσο θέλετε στην ψηφιακή διαφήμιση. Δεν υπάρχει περιορισμός ούτε στο πόσα πολλά ούτε στο πόσο λίγα θα επενδύσετε. Μπορείτε να ξεκινήσετε ακόμα και με 50€.
Εάν η λήψη απόφασης για το ποσό της επένδυσης στην ψηφιακή διαφήμιση βαρύνει εσάς, δημιουργήστε έναν πιθανό προϋπολογισμό. Αυτός ο προϋπολογισμός θα πρέπει να περιλαμβάνει μια ανάλυση του κόστους σας, το οποίο μεταξύ των άλλων πρέπει να καλύπτει την εμφάνιση της διαφήμιση σας στις βασικές λέξεις-κλειδιά που σας ενδιαφέρουν, για το κοινό που στοχεύετε.
Πώς να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια
Θέλετε να εκτελέσετε μια επιτυχημένη καμπάνια διαφήμισης στο internet; Ακολουθούν μερικές πρακτικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να μεγιστοποιήσετε όφελος από τα χρήματά που θα επενδύσετε.
Η έρευνα των keywords είναι το κλειδί
Όταν κάνετε διαφήμιση στο ίντερνετ, δεν πρέπει να στοχεύετε αποκλειστικά σε γενικές λέξεις κλειδιά. Για παράδειγμα η λέξη «φωτογράφος», είναι διαφορετική από την λέξη-κλειδί «φωτογράφος γάμου» και ακόμα περισσότερο από την αναζήτηση «φωτογράφος γάμου χαλκίδα».
Για να κάνετε διαφήμιση στο ίντερνετ, πρέπει να καθορίσετε ποιος είναι ο στόχος σας. Αν στοχεύετε αποκλειστικά στην ανεύρεση νέων πελατών, προσεγγίστε την αναζήτηση από την πλευρά του πελάτη. Αν αναζητούσατε το προϊόν σας, ποιες λέξεις θα χρησιμοποιούσατε στο ερώτημα αναζήτησης;
Αυτό είναι το κάτι παραπάνω που η έρευνα λέξεων-κλειδιών θα δώσει στην καμπάνια σας. Στοχεύστε τις λέξεις-κλειδιά που συσχετίζονται με το προϊόν σας, συμπεριλαμβανομένων των φράσεων ή long tail keywords στα όποία συνήθως κρύβετε η αγοραστική πρόθεση του χρήστη.
Βελτιστοποιήστε την καμπάνια Pay-Per-Click
Το pay-per-click είναι ίσως η καρδιά κάθε στρατηγικής διαφήμισης στο internet. Όταν οι χρήστες αναζητούν κάτι σχετικό με την επιχείρηση σας και βλέπουν την καλά σχεδιασμένη διαφήμισή σας να εμφανίζεται στα αποτελέσματά τους, είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ σε αυτή από ό,τι αν αυτή εμφανιστεί κάπου τυχαία.
Αυτή είναι η δύναμη της διαφήμισης στο ίντερνετ – σας δίνει την δυνατότητα να ελέγξετε κάθε λεπτομέρεια της διαφήμισης σας. Από το χρόνο προβολής, τον τόπο, το κοινό έως το πόσο θα χρεώνεστε. Πρέπει να βελτιστοποιήσετε κάθε λεπτομέρεια της καμπάνιας σας, ώστε να είναι ιδιαίτερα ελκυστική για το κοινό-στόχο σας.
Αυτό θα οδηγήσει σε υψηλότερη απόδοση επένδυσης (ROI) στην καμπάνια, καθώς οι περισσότεροι άνθρωποι που θα κάνουν κλικ στον σύνδεσμο σας βρίσκονται στο στάδιο της αγοράς.
Δημιουργήστε ένα κείμενο για τη διαφήμιση που καρφώνεται στο μυαλό του χρήστη
Η δημιουργία ενός κειμένου διαφήμισης είναι ζωτικής σημασίας. Αυτό θα ελκύσει τους πιθανούς πελάτες, αλλά επίσης θα καθορίσει την τοποθέτηση και το κόστος της διαφήμισής σας.
Κάθε φορά που ένα άτομο θέτει ένα ερώτημα στο Google, ο αλγόριθμος Google Ads πάει στην ομάδα των διαφημιζόμενων (όπως εσείς) και επιλέγει ένα σύνολο “νικητών” για να εμφανισεί τις διαφημίσεις τους στη σελίδα αποτελεσμάτων. Τα κριτήρια για την επιλογή των νικητών βασίζονται στη συνάφεια των λέξεων-κλειδιών, στο μέγιστο ποσό που θέλετε να προσφέρετε για τη συγκεκριμένη λέξη-κλειδί, στην ποιότητα της σελίδας προορισμού, στην ποιότητα των διαφημίσεων και σε άλλους παράγοντες.
Αν και λειτουργεί σαν μια μικρή δημοπρασία, δεν βασίζεται δηλαδή μόνο στο ποσό που θα προσφέρετε. Αν η διαφήμισή σας είναι κακής ποιότητας, οι πιθανότητές σας να εμφανίζεται στην κορυφή των πληρωμένων αποτελεσμάτων θα είναι περιορισμένες.
Γεωγραφική Στόχευση
Η γεωγραφική στόχευση βοηθάει να έρθετε σε επαφή με τοπικούς πιθανούς πελάτες, εάν η επιχείρησή σας εξυπηρετεί μια συγκεκριμένη περιοχή. Για παράδειγμα, ένας γιατρός εξυπηρετεί συνήθως πελάτες από μια περιοχή ή πόλη.
Αυτό μπορεί να γίνει με τη συμπερίληψη της τοποθεσίας σας στο περιεχόμενό της διαφήμισης και με τη χρήση της γεωγραφικής τοποθέτησης στις ρυθμίσεις της καμπάνιας σας.
Για επιχειρήσεις που περιορίζονται σε συγκεκριμένες τοποθεσίες, η δυνατότητα τοπικής στόχευσης της διαφήμισης Google είναι σημαντική, καθώς θα σας εξοικονομήσει τα χρήματα από την πληρωμή για κλικ που θα έκαναν επισκέπτες από άλλες περιοχές.
Διαφήμιση στο ίντερνετ ή SEO; Πρέπει να Διαλέξετε;
Και τώρα φτάνουμε στο σημαντικό ερώτημα: ποια στρατηγική από τις δύο πρέπει να χρησιμοποιήσετε;
Κατά τη γνώμη μας η πληρωμένη διαφήμιση στο internet και το SEO είναι περισσότερο συμπληρωματικά παρά ανταγωνιστικά εργαλεία. Κανένα δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς το άλλο.
Σίγουρα, μπορείτε να τρέξετε μια επιτυχημένη καμπάνια Google Ads χωρίς να χρειάζεται να ανησυχείτε για το SEO, αλλά αυτό δεν θα πάει την επιχείρησή σας πολύ μακριά. Και ομοίως, μπορείτε να εκτελέσετε μια καμπάνια SEO, χωρίς να επενδύσετε χρήματα στην πληρωμένη διαφήμιση στο internet, αλλά η επιχείρησή σας δεν θα πάρει την ώθηση που χρειάζεται για να καλύψει ή να ξεπεράσει τους ανταγωνιστές της.
Συμπερασματικά θα πούμε πώς για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας απαιτούνται όλοι οι διαθέσιμοι προβολής και προώθησης στο ίντερνετ.
Αλλά υπάρχει ένας σωστός τρόπος για να γίνει αυτό, και ένας λάθος τρόπος. Πολύ συχνά ακόμα και έμπειροι marketeers κρατούν απομονωμένα το SEO και την διαφήμιση στο internet, αγνοώντας τα εκπληκτικά αποτελέσματα που υπάρχουν όταν δουλεύουν μαζί.
Ο αποδοτικότερος τρόπος συνεργασίας τους περιλαμβάνει τις ακόλουθες πρακτικές:
Πληρώστε για τις λέξεις στις οποίες δεν μπορείτε να βγείτε στην πρώτη σελίδα.
Η αξία της πληρωμένη διαφήμιση στο internet είναι ότι δίνει στον διαφημιζόμενο μεγαλύτερο έλεγχο. Όπως προαναφέραμε μπορείτε να ελέγξετε τα πάντα: από τους όρους αναζήτησης που εμφανίζονται, τον τίτλο και το κείμενο της διαφήμισης που εμφανίζεται και την εμπειρία του χρήστη αφού κάνει κλικ. Αλλά εάν εμφανίζεστε ήδη στην κορυφή της σελίδας στα οργανικά αποτελέσματα, υπάρχουν λιγότερα κίνητρα για να πληρώσετε.
Έτσι, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η εταιρία marketing που συνεργάζεστε παρακολουθεί συστηματικά τις λέξεις-κλειδιά που σας ενδιαφέρουν και έχει ένα σχέδιο για την καθεμία από αυτές. Επενδύστε τα χρήματά σας σε keywords που δυσκολεύεστε να βγείτε στην πρώτη σελίδα των οργανικών αποτελεσμάτων.
Χρησιμοποιήστε τα δεδομένα της πληρωμένης διαφήμισης για να καθοδηγήσετε τους στόχους SEO.
Παρακολουθώντας τακτικά τους όρους αναζήτησης στο Google Ads μπορείτε να βρείτε πραγματικές ευκαιρίες που θα σας βοηθήσουν στη στρατηγική SEO. Οι αναφορές που δείχνουν τα πραγματικά αποτελέσματα ορισμένων λέξεων-κλειδιών θα σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε ποιες λέξεις και φράσεις πρέπει να στοχεύσετε με τις προσπάθειες SEO.
Συνήθως είναι φράσεις που σχετίζονται με πραγματικά ερωτήματα των πελατών σας. «Πως μπορώ να..», «Τι είναι το…», «Που βρίσκω…». Απαντώντας σε αυτά με κατάλληλο περιεχόμενο κερδίζετε την προσοχή τους, αλλά και μια υψηλή θέση στα δωρεάν αποτελέσματα.
Εφαρμόστε μια ενιαία στρατηγική marketing.
Το SEO μπορεί να χρειαστεί περισσότερο χρόνο για να φέρει ικανοποιητικά αποτελέσματα. Εάν χρησιμοποιείτε μια στρατηγική όπως το μάρκετινγκ περιεχομένου, για παράδειγμα, μπορεί να χρειαστούν αρκετοί μήνες μέχρι να δείτε αυξήσεις στην επισκεψιμότητα, νέους δυνητικούς πελάτες ή αγορές προϊόντων. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πολλές φορές αυτές οι δύο στρατηγικές χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό.
Οι εταιρείες που χρησιμοποιούν αποτελεσματικά την πληρωμένη διαφήμιση στο internet υπολογίζουν αυτές τις δύο μορφές ως μία. Το digital marketing λειτουργεί στο σύνολο του ως μια μηχανή παραγωγής νέων επισκεπτών και πελατών. Αντί να επιμένετε σε μονομερείς προσπάθειες, εντάξτε και τις δύο στρατηγικές κάτω από μια ενιαία στρατηγική marketing και εξασφαλίστε ότι οι προσπάθειες σας είναι προσανατολισμένες στο αποτέλεσμα.
Χρειάζεστε βοήθεια με την διαφήμιση στο internet;
Παρόλο που η ψηφιακή διαφήμιση προσφέρει τεράστιες ευκαιρίες, στην πράξη δεν είναι εύκολο να ξεκινήσετε και να συντηρήσετε μια επιτυχημένη καμπάνια. Είναι επίσης χρονοβόρο. Γι’ αυτό οι επιχειρηματίες που θέλουν το καλύτερο συνεργάζονται με εταιρείες digital marketing όπως η Bizz, που ειδικεύονται στη διαφήμιση στο ίντερνετ.
Εάν αναζητάτε μια στρατηγική προσαρμοσμένη στις ανάγκες σας από μια αξιόπιστη εταιρεία, επικοινωνήστε με τη Bizz. Μιλήστε με έναν ειδικό σε θέματα διαφήμισης, επικοινωνώντας μαζί μας online ή καλώντας στο 210 300 4448!