Η Διαφημιση στο Google Ads Συμφέρει!
Αν έπρεπε να διαλέξεις ανάμεσα στο να δουν την διαφήμιση σου δέκα τυχαία άτομα και στο να τη δει μόνο ένα άτομο, που όμως ενδιαφέρεται για αυτό που προσφέρεις, τι θα διάλεγες; Τους δέκα τυχαίους και πιθανώς αδιάφορους ή τον ένα πολύ πιθανό πελάτη σου;
Μέχρι πριν από 10 και πλέον χρόνια (πριν δηλαδή μπει δυναμικά στην ζωή μας το Google) ο διαχωρισμός στα διαφημιστικά Μέσα γινόταν ανάμεσα στα γενικά και στα ειδικά. Υπήρχαν για παράδειγμα τα περιοδικά ποικίλης ύλης ή οι εφημερίδες και ο ειδικός Τύπος. Στα γενικά μέσα (τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες) ήξερες ότι θα προσεγγίσεις μια μεγάλη μάζα πιθανών πελατών. Το κόστος όμως ήταν απαγορευτικό για την συντριπτική πλειοψηφία των διαφημιζόμενων. Απεναντίας το συνολικό κόστος στα ειδικά Μέσα ήταν χαμηλότερο, αλλά ακριβώς λόγου του μικρού αριθμού αποδεκτών του μηνύματος, ήταν δυσανάλογα υψηλό το κατά μονάδα κόστος τους. Αν σε όλα αυτά προσθέσεις ότι ποτέ δεν μπορούσες να ξέρεις με απόλυτη ακρίβεια (με καθόλου ακρίβεια θα έλεγα) πόσοι εκτίθενται στο διαφημιστικό σου μήνυμα, ο υπολογισμός του πραγματικού κόστους και απόδοσης ήταν ένας γρίφος για πολύ δυνατούς λύτες.
Διαφήμιση στο Google Ads – Πως Λειτουργεί;
Ευτυχώς (για αυτόν και για πολλούς ακόμα λόγους) μπήκαν στη ζωή μας οι μηχανές αναζήτησης και ειδικά το Google. Από τότε που το Google δημιούργησε την πλατφόρμα Google Adwords άρχισαν να αλλάζουν τα πάντα στο marketing και την διαφήμιση.
Το Google Ads είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα online διαφήμισης και συνδέεται με την μηχανή αναζήτησης της Google και με ένα πλήθος συνεργαζόμενων websites (το γνωστό ως Δίκτυο Προβολής). Θεωρείται το καλύτερο μέσο διαφήμισης, γιατί έχει μεγάλη αποτελεσματικότητα με σχετικά πολύ χαμηλό κόστος. Η λειτουργία της βασίζεται στην απλή ιδέα να σερβίρει σε αυτόν που κάνει μια αναζήτηση διαφημίσεις σχετικές με αυτό που ψάχνει. Αν για παράδειγμα αναζητήσω «ξενοδοχείο ρόδος» αποκλείεται να δω μια διαφήμιση για λάστιχα αυτοκινήτου. Θα εκτεθώ σε διαφημίσεις ξενοδοχείων στην Ρόδο.
Γενικά μιλώντας είναι καλό να θυμάσαι ότι η πλατφόρμα του Google Ads σου επιτρέπει να προβάλλεις τις διαφημίσεις σου σε άτομα που πιθανόν να ενδιαφέρονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου. Ταυτόχρονα αποκλείονται με φίλτρο όσοι δεν ενδιαφέρονται για αυτές. Σημαντικό στοιχείο είναι ότι σου δίνεται η δυνατότητα να παρακολουθείς, αν αυτά τα άτομα που εκτέθηκαν έκαναν κλικ στις διαφημίσεις σου και να πληρώνεις μόνο όταν το κάνουν αυτό.
Τα Πλεονεκτήματα που έχουν οι διαφημίσεις στο Google
Ας δούμε στη συνέχεια αναλυτικά καθένα από τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η διαφήμιση στο Google:
1. Στόχευση διαφημίσεων
Το Google Ads σάς δίνει τη δυνατότητα να προβάλλετε τις διαφημίσεις σου στοχευμένα, ώστε να τις δουν αποκλειστικά άτομα που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου. Οι τρόποι στόχευσης διαφέρουν και μπορούν να λειτουργήσουν συνδυαστικά, ώστε να πετύχεις ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια στον καθορισμό του κοινού που σε ενδιαφέρει.
Μερικές από τις επιλογές που έχουμε με τις διαφημίσεις Adwords, για να κάνουμε τις καμπάνιες σας digital marketing ακόμη πιο στοχευμένες είναι οι ακόλουθες:
- Λέξεις-κλειδιά: Οι λέξεις ή οι φράσεις που σχετίζονται με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου. Τις τοποθετούμε σαν κριτήριο για την προβολή των διαφημίσεών σου, όταν οι χρήστες του Google τις χρησιμοποιούν στην αναζήτηση ή επισκέπτονται websites που σχετίζονται με αυτές
- Τοποθεσία διαφήμισης: Πρόβαλλε τις διαφημίσεις σου στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης Google και σε websites που ανήκουν στο Δίκτυο αναζήτησης και στο Δίκτυο Προβολής Google.
- Ηλικία, τοποθεσία και γλώσσα: Επιλέγεις την ηλικία, τη γεωγραφική τοποθεσία και τη γλώσσα των ανθρώπων που θα εκτεθούν στις διαφημίσεις σου
- Ημέρες, ώρες και συχνότητα: Εμφανίζεις τις διαφημίσεις σου σε συγκεκριμένες ώρες ή ημέρες της εβδομάδας και προσδιορίζεις πόσο συχνά θα εμφανίζονται
- Συσκευές: Επιλέγεις τα είδη των συσκευών που θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις σου και πότε.
2. Έλεγχος κόστους
Το πολύ μεγάλο πλεονέκτημα του AdWords είναι η δυνατότητα που δίνει στον διαφημιζόμενο να ελέγχει στο πως δαπανάται το διαφημιστικό budget που διαθέτει.
Καταρχήν, δεν έχει minimum budget ή διαφοροποιήσεις ανάλογα με το πόσα χρήματα διαθέτεις συνολικά. Είτε για παράδειγμα διαθέτεις 100€ είτε 1000€ το κλικ κοστίζει και στις δυο περιπτώσεις το ίδιο ποσό. Αυτός ο «σεβασμός» που δείχνει στον μικρό διαφημιζόμενο, του δίνει την δυνατότητα -αν κινηθεί έξυπνα- να μπορεί να ανταγωνιστεί στα ίσα τον ανταγωνιστή του που διαθέτει πολλαπλάσιο διαφημιστικό κονδύλι.
Επίσης με την διαφήμιση στο Adwords μπορείς να επιλέξεις το ποσό που θα δαπανάται ανά μήνα, ανά ημέρα και ανά διαφήμιση χωρίς να κινδυνεύεις με υπερβάσεις.
Και κάτι πολύ σημαντικό: η διαφημίση στο Google Ads είτε είναι με κείμενο, είτε με εικόνα, είτε ακόμα και με βίντεο έχουν εξαιρετικά χαμηλό κόστος παραγωγής, που σε κάθε περίπτωση μπορεί να το αντέξει και ο ποιο «μικρός» διαφημιζόμενος.
3. Μετρήσιμη Επιτυχία
Με τα παραδοσιακά media η επιτυχία κρινόταν μετά από αρκετό καιρό και μονάχα από το αν υπήρχε αύξηση στις πωλήσεις. Κατά τ’ άλλα marketeer και διαφημιζόμενος περπατούσαν στα τυφλά, ελπίζοντας να πάνε όλα καλά.
Με το Adwords, έχεις τον απόλυτο έλεγχο. Όποτε κάποιος βλέπει την διαφήμιση σου ή κάνει κλικ σε αυτή, αυτό καταγράφεται. Αν το κλικ του οδηγήσει στη συνέχεια σε μια ενέργεια που σε ωφέλει όπως πχ αγορά του προϊόντος σου, μπορείς να το ξέρεις. Και όχι μόνο. Με τη διαφήμιση στο Google έχεις πρόσβαση σε ένα πλήθος εξελιγμένων στατιστικών στοιχείων που αποτυπώνουν την ποσοτική και ποιοτική απόδοση της καμπάνιας σου.
Έτσι μπορείς ανά πάσα στιγμή να ξέρεις σε ποιους και ποια διαφήμιση έχει το προσδοκώμενο αποτέλεσμα και ποια όχι. Αυτό με την σειρά του σου επιτρέπει να κάνεις αλλαγές σε πραγματικό χρόνο για να εκμεταλλευτείς ευκαιρίες ή να αποφύγεις την άσκοπη σπατάλη χρημάτων σε τομείς που δεν αποδίδουν. Ελέγχοντας συνεχώς τα παραπάνω μπορείς να αυξήσεις θεαματικά τον δείκτη απόδοσης της επένδυσής σου (ROI).
4. Εργαλεία Βοήθειας για το Google Ads
Το Google Ads για να σε βοηθήσει να διαχειριστείς και να παρακολουθείς καλύτερα το λογαριασμό σου προσφέρει επίσης κάποια σημαντικά εργαλεία, όπως το Keyword Planner και το Display Planner. Με αυτά μπορείς να σχεδιάσεις αποτελεσματικά την καμπάνια σου, να χρειαστεί να κάνεις λιγότερες δοκιμές και έτσι να κερδίσεις σε χρόνο και σε χρήμα.
Διαφήμιση στο Google – Αξίζει να τη Δοκιμάσεις
Από όσα είπαμε προηγουμένως είναι πασιφανές ότι η διαφήμιση Google Ads έχει συντριπτικά περισσότερα πλεονεκτήματα από όλα τα είδη των παραδοσιακών media. Είναι προσανατολισμένη στο να φέρνει αποτελέσματα (πωλήσεις) με το χαμηλότερο δυνατό κόστος για τον διαφημιζόμενο.
Η Bizz είναι πιστοποιημένος συνεργάτης της Google στην διαφήμιση στο Google Ads. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι έχουμε αποδεδειγμένα την ικανότητα να χειριστούμε με τον καλύτερο τρόπο το διαφημιστικό σου λογαριασμό. Συνδυάζοντάς τη με τις υπόλοιπες πρακτικές growth hacking που χρησιμοποιούμε, μπορείς να είσαι σίγουρος ότι θα φέρουμε στις πωλήσεις σου το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα.
Θέλεις να μάθεις τον τρόπο; Επικοινώνησε μαζί μας στο 210 300 4448 για έχεις μια δωρεάν προσφορά.