Διαφήμιση Google Ads που Φέρνει Άμεσες Πωλήσεις [Οδηγός Επιτυχίας 2024]
Τι Είναι το Google Ads;
Το Google Ads είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα online διαφήμισης που σχετίζεται με την μηχανή αναζήτησης της Google. Θεωρείται ως ένα από τα καλύτερα μέσο διαφήμισης, γιατί έχει μεγάλη αποτελεσματικότητα με σχετικά πολύ χαμηλό κόστος. Το κέρδος από την διαφήμιση στο Ads είναι άμεσο και πολλαπλάσιο του κόστους του, αρκεί να στηθεί σωστά η καμπάνια σας.
Κάθε φορά που κάνετε σαν χρήστης μια αναζήτηση στο Google, σας εμφανίζονται σελίδες με τα αποτελέσματα. Τα 4 πρώτα αποτελέσματα και αντίστοιχα τα 3 τελευταία σε κάθε σελίδα (έχουν το διακριτικό Διαφ. πριν την διεύθυνση του site) είναι οι διαφημίσεις Google Ads. Σκεφτείτε το όφελος για την επιχείρηση σας, αν σε κάθε μια από τις χιλιάδες αναζητήσεις που γίνονται κάθε μήνα για προϊόντα ή υπηρεσίες σαν την δική σας, εμφανίζεται το website σας σε μια από τις 3 πρώτες θέσεις.
Τα Πλεονεκτήματα που Έχει η Διαφήμιση στο Google Ads
Τα πλεονεκτήματα του Google Ads είναι πολύ σημαντικά, γιατί δίνει λύσεις που δεν μπορούν να δώσουν τα παραδοσιακά διαφημιστικά μέσα. Τα ποιο σημαντικά από αυτά είναι:
1. Μεγάλο & Στοχευμένο Κοινό
Καθημερινά στο Google γίνονται εκατομμύρια αναζητήσεις, κάποιες από τις οποίες αφορούν αυτό που πουλάει η επιχείρηση σας. Αν δεν υπήρχε η μηχανή αναζήτησης, για να μπορέσετε να έρθετε σε επαφή με αυτούς τους ανθρώπους θα έπρεπε να πληρώσετε διαφημίσεις σε όλα τα ειδικά έντυπα (περιοδικά, εφημερίδες, κοκ) ή στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο με την ελπίδα κάποιοι από αυτούς να δούνε το διαφημιστικό σας μήνυμα. Χάρη στην διαφήμιση Google όλοι αυτοί οι χιλιάδες πιθανοί πελάτες, είτε σε μια συγκεκριμένη περιοχή είτε παγκόσμια, είναι μόνο ένα κλικ μακριά από την ιστοσελίδα σας.
Το ενδιαφέρον είναι πως υπάρχουν πολλοί τρόποι για να παραμετροποιήσετε την στόχευση στις διαφημίσεις Google Ads. Μπορείτε να στοχεύσετε ανθρώπους που ενδιαφέρονται ή σκοπεύουν να αγοράσουν προϊόντα σαν το δικό σας. Μπορείτε να στοχεύσετε βάση φύλου, ηλικίας, οικογενειακής κατάστασης, γεωγραφικής περιοχής, συσκευής εισόδου στο internet και πολλά άλλα. Μάλιστα μπορείτε να κάνετε συνδυασμούς των παραπάνω, ώστε να έχετε την καλύτερη προσέγγιση του ιδανικού target group. Δηλαδή να προβάλλετε τις διαφημίσεις σας σε ανθρώπους που πραγματικά ενδιαφέρονται για τα προϊόντα σας και είναι το κοινό σας, να τις δουν στη συσκευή που χρησιμοποιούν περισσότερο και έτσι να μεγιστοποιήσετε τις πιθανότητες αγοράς από εσάς.
2. Χαμηλό & Ελεγχόμενο Κόστος
Η τιμολόγηση της διαφήμισης Google είναι ευέλικτη και πολλή δίκαιη για τον διαφημιζόμενο. Υπάρχουν 2 βασικοί τρόποι πληρωμής: με το κλικ (cost per click) και με την εμφάνιση (cost per view). Και στους 2 πληρώνετε μόνο για την δραστηριότητα της διαφήμισης σας και δεν πληρώνετε υπεραξία στο μέσο. Ποιο συγκεκριμένα στις διαφημίσεις Google Ads πληρώνουμε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στην διαφήμιση μας ή όταν κάποιος δει την διαφήμιση ή το video μας.
Μάλιστα το κόστος του κάθε κλικ δεν καθορίζεται με αυθαίρετα κριτήρια από την ίδια την πλατφόρμα, αλλά είναι το αποτέλεσμα μιας δημοπρασίας που διενεργείται ανάμεσα σε εσάς και τους ανταγωνιστές σας διαφημιζόμενους. Έτσι ανάλογα με τον ανταγωνισμό, το κόστος της διαφήμισης google μπορεί να κυμανθεί από μερικά λεπτά του ευρώ έως το πολύ πολύ λίγα ευρώ (σε σπάνιες περιπτώσεις).
Το πόσα χρήματα συνολικά θα επενδύσετε σε καθημερινή ή μηνιαία βάση το ελέγχετε απόλυτα και δεν υπάρχει η πιθανότητα υπερβάσεων χωρίς την έγκριση σας. Όσον αφορά το πόσο με το οποίο μπορείτε να ξεκινήσετε την διαφήμιση στο Google, αυτό μπορεί να είναι ακόμα ένα συνολικό budget της τάξης των 25€.
3. Μετρήσιμα Αποτελέσματα
Στα παραδοσιακά διαφημιστικά μέσα πληρώνουμε πολλά χωρίς να μπορούμε να μετρήσουμε το αποτέλεσμα. Στις διαφημίσεις Google Ads ευτυχώς τα αποτελέσματα είναι απολύτως μετρήσιμα.
Μπορείτε να ξέρετε ανά πάσα στιγμή πόσοι είδαν, πόσοι έκαναν κλικ στην διαφήμιση σας, τα χαρακτηριστικά τους αλλά και πως στην συνέχεια πλοηγήθηκαν μέσα στο site σας. Πολύ σημαντικό είναι πως -αν έχετε eshop- μπορούμε να μετρήσουμε πόσοι από τους επισκέπτες σας, που ήρθαν μέσω διαφήμισης google, έγιναν και πελάτες σας.
Τέλος έχουμε την δυνατότητα να ξέρουμε πόσοι από αυτούς που επισκέφτηκαν μια φορά το website σας, ξαναμπήκαν σε αυτό και να τους υπενθυμίζουμε για αρκετό καιρό μετά την παρουσία μας.
4. Εύκολη Διαχείριση
Το μεγάλο πρόβλημα –μετά το κόστος- για την διαφήμιση στα παραδοσιακά media ήταν ο μεγάλος χρόνος προετοιμασίας που απαιτούνταν. Οι διαφημίσεις στο Google Ads έχουν απλοποιήσει πολύ την κατάσταση.
Για έναν πιστοποιημένο σύμβουλο Ads είναι θέμα μερικών ωρών να κάνει τις αρχικές ρυθμίσεις μιας καμπάνιας. Και έπειτα είναι εύκολο ανά πάσα στιγμή να αλλάξετε βασικές παραμέτρους της, προκειμένου να βελτιώσετε τα αποτελέσματα της. Το ίδιο ισχύει ακόμα και για την πιθανότητα να θέλετε να διακόψετε προσωρινά ή μόνιμα την καμπάνια σας. Γενικά η διαχείριση της διαφήμισης στο Google είναι εύκολη και στα χέρια του διαφημιζόμενου.
Κατηγορίες Διαφημίσεων Google Ads
Οι διαφημίσεις στο χωρίζονται σε 4 κατηγορίες:
- Διαφημίσεις με κείμενο: Διαφημίσεις με κείμενο που προβάλλονται στην μηχανή της Google κάθε φορά που γίνεται αναζήτηση σε κάποια σχετική με εμάς λέξη κλειδί
- Διαφημίσεις με εικόνα: διαφημίσεις με εικόνα και κείμενο σε συνεργαζόμενα sites που έχουν περιεχόμενο σχετικό με το προϊόν/ υπηρεσία μας
- Remarketing (Επαναληπτικό marketing): διαφημίσεις εικόνας που παίζουν μόνο σε όσους έχουν ήδη επισκεφτεί την ιστοσελίδα μας, σε στόχο να τους υπενθυμίσουμε το brand και το προϊόν μας.
- Διαφημίσεις με video: διαφημίσεις με video στην μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης μετά το Google, το Youtube, αλλά και στο δίκτυο συνεργατών της Google.
Πώς Μπορείτε να Κάνετε Επιτυχημένη Διαφήμιση Google Ads
Πολλοί ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων προσπαθώντας να «εξοικονομήσουν» χρήματα, προτιμούν να κάνουν μόνοι τους την διαφήμιση στο Google Ads. Στην πράξη έχει φανεί ότι αυτό συνήθως καταλήγει να κοστίζει περισσότερο τόσο σε χρόνο όσο και σε χρήμα, ενώ τα αναμενόμενα αποτελέσματα δεν πραγματοποιούνται.
Η διαφήμιση Ads, όπως και κάθε ενέργεια στο marketing, πρέπει να θεωρείται επένδυση. Το κόστος που δαπανάται στην Google μαζί με το κόστος ενός ειδικευμένου, έμπειρου συμβούλου Google Ads θα πρέπει να το συγκρίνεται με τα έσοδα που παράγει η καμπάνια. Αν το κέρδος από τους νέους πελάτες υπερβαίνει το ποσό που δαπανάτε για την διαφήμιση και τα έξοδα διαχείρισης, τότε αξίζει να επενδύσετε στην συνεργασία με ένα πιστοποιημένο συνεργάτη της Google.
Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να κάνετε όταν πρόκειται για το Google Ads είναι να είστε υπομονετικοί. Το 99% εκείνων που δεν είχαν τα αναμενόμενα αποτελέσματα στο Ads ξόδεψαν πολύ γρήγορα τα χρήματά τους ή εγκατέλειψαν την προσπάθεια πολύ νωρίς. Πολλοί από αυτούς είχαν επιλέξει να προσπαθήσουν μόνοι τους να διαφημιστούν.
Πάντα, χρειάζεται λίγος χρόνος για να δείτε σημαντικά αποτελέσματα. Έχει νόημα λοιπόν να συνεργαστείτε με έναν έμπειρο επαγγελματία γιατί και θα κάνει καλύτερη διαχείριση του budget διαθέτετε και θα ξέρει να το κατανείμει στον σωστό χρόνο.
Γιατί να Επιλέξετε Εμάς για Συνεργάτες σας
Στη Bizz σαν growth hacking agency είμαστε προσανατολισμένοι στην ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Μπορείτε να είστε σίγουροι ότι όλες οι ενέργειες που θα σας προτείνουμε, θα έχουν λόγω ύπαρξης και πώς όλες θα είναι μέρος ενός ευρύτερου σχεδίου. Έτσι όταν επιλέγουμε την διαφήμιση Google Ads είμαστε σίγουροι ότι θα φέρει πωλήσεις στην επιχείρηση σας.
Είμαστε πιστοποιημένοι συνεργάτες της Google για την διαφήμιση στο Ads. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε όλες τις γνώσεις που απαιτούνται για να δημιουργήσουμε διαφημιστικές καμπάνιες που θα είναι πλήρως παραμετροποιημένες, ώστε να φέρνουν αποτελέσματα. Γνωρίζουμε πώς να ρυθμίζουμε και την τελευταία λεπτομέρεια για να αξιοποιήσουμε απόλυτα κάθε ευρώ που θα επενδύσετε.
Έχουμε επίσης εμπειρία οκτώ χρόνων στις διαφημίσεις Google Ads. Σε αυτά τα χρόνια μοιραζόμαστε το όραμα, αλλά και τον αγώνα δεκάδων επιχειρηματιών σαν και εσάς. Σχεδιάζουμε και υλοποιούμε τις καμπάνιες σας στο Ads με σεβασμό στην δουλειά και τα χρήματα σας. Γι’ αυτό και επιδιώκουμε συνεχώς την βελτίωση τους, μέσα από την παρακολούθηση και την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων που σας φέρνουν.
Σημαντικό στοιχείο για να μας επιλέξετε, θεωρούμε πως είναι, ότι σε κάθε στάδιο της καμπάνιας θα έχετε τον οικονομικό έλεγχο της. Δεν κάνουμε ποτέ υπερβάσεις στον προϋπολογισμό, χωρίς να έχουμε την έγκριση σας. Και είμαστε πάντα σε θέση να αιτιολογήσουμε την αποδοτικότητα των ενεργειών που επιλέγουμε για την καμπάνια σας.
Διαφήμιση Google Ads σε 4 Βήματα
Στην Bizz η διαφήμιση στο Google Ads είναι μόνο 4 βήματα μακριά:
1.Επικοινωνείτε μαζί μας (τηλεφωνικά στο 210 3004448 ή μέσω της φόρμας στα δεξιά) και κανονίζουμε μια συνάντηση γνωριμίας. Εκεί θα συζητήσουμε τους στόχους και τις ανάγκες σας. Θα αναζητήσουμε όλα εκείνα τα πλεονεκτήματα που κάνουν μοναδική την επιχείρηση και το προϊόν σας, αλλά και τα σημεία που επιδέχονται βελτίωση.
2. Θα σας ετοιμάσουμε ένα ολοκληρωμένο growth hacking plan που θα αποτελεί τον οδικό χάρτη για να πετύχετε τους στόχους που έχετε θέσει σαν επιχείρηση. Μέρος του σχεδιασμού growth hacking θα είναι και η διαφήμιση στο Google Ads. To πρόγραμμα για το Ads θα περιλαμβάνει τις ενέργειες που θα γίνουν, το κόστος που θα έχουν και τα αποτελέσματα που προσδοκούμε να έχουν.
3. Αφού αποδεχτείτε την πρόταση μας, οργανώνουμε την καμπάνια σας, τις διαφορετικές ομάδες διαφημίσεων και δημιουργούμε τις διαφημίσεις. Η καμπάνια σας αρχίζει να τρέχει στο Google.
4. Παρακολουθούμε τις διαφορετικές ομάδες διαφήμισης και τα αποτελέσματα που φέρνουν. Αναλύουμε τα ποσοτικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά τους και κάνουμε την απαραίτητη παραμετροποίηση όπου χρειάζεται. Αυτό συνεχίζεται σε τακτική βάση με στόχο πάντα το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Ποιος θα Κάνει τη Δική σας Ιστορία Επιτυχίας;
Στην Bizz πιστεύουμε στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα, στην μεθοδική προσπάθεια και όχι στην τύχη, στο σχεδιασμό και όχι στα μεγάλα budget. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν αφήνουμε τίποτα στην τύχη, που πριν ξεκινήσουμε να εργαζόμαστε για εσάς σχεδιάζουμε και που εφαρμόζουμε μεθοδικά το πλάνο μας. Αντιμετωπίζουμε τον κάθε πελάτη με σεβασμό ανεξάρτητα του budget που διαθέτει. Άλλωστε οι καλύτερες ιστορίες επιτυχίας φτιάχτηκαν από ανθρώπους με όραμα και όχι από τα budget που διέθεταν.