Πώς θα Επιλέξετε την Εταιρεία SEO που Θα Συνεργαστείτε;
Αν κάνετε μια αναζήτηση στο Google όπως «εταιρεία seo» ή «συμβουλές seo» είναι σίγουρο ότι θα βρείτε εκατοντάδες websites «ειδικών του SEO» που είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τα μυστικά του SEO μαζί σας. Στα άρθρα τους θα θελήσουν μέσα από τεχνικές περιγραφές και SEO tips να σας δείξουν ότι το SEO είναι κάτι πολύ εύκολο και πως ο καθένας μπορεί να φέρει το website του στην πρώτη σελίδα της google εύκολα και απλά. Μετά από όλα αυτά είναι πολύ λογικό λοιπόν να σκεφτείτε: «Γιατί να προσλάβουμε μια εταιρεία SEO και να μην δοκιμάσουμε μόνοι μας να κάνουμε SEO;
Πόσο εύκολο είναι να κάνετε SEO μόνοι σας;
Αν είχατε να φιλοξενήσετε έναν πολύ σημαντικό πελάτη από το εξωτερικό, θα δοκιμάζατε να του μαγειρέψετε εσείς προσωπικά ένα αγαπημένο του φαγητό ξέροντας ότι δεν το έχετε ξαναδοκιμάσει ποτέ; Θα άξιζε το ρίσκο τα χρήματα που θα γλυτώνατε από το να προσλάβετε έναν έμπειρο σεφ;
Νομίζω ότι καταλαβαίνετε τι θέλουμε να πούμε. Αν δεν θέλετε να κάνετε πειράματα με το website της επιχείρησης σας πρέπει να πάτε εκ του ασφαλούς προσλαμβάνοντας μια εξειδικευμένη εταιρεία SEO.
Δεν αρκεί να είναι κάποιος που κατασκευάζει το website ή το eshop σας ή ακόμα χειρότερα o γνωστός σας που “ξέρει κάποια πράγματα γύρω από τους υπολογιστές”. Κανένας δεν γίνεται κορυφαίος σεφ επειδή απλά έχει στην κατοχή του ένα βιβλίο μαγειρικής ή επειδή δουλεύει ως σερβιτόρος σε κάποιο εστιατόριο.
Για να κάνει μια εταιρεία αποτελεσματικό SEO πρέπει να έχει στην ομάδα της μεταξύ των άλλων και web developer και marketeer. O πρώτος θα συνεισφέρει την γνώση πάνω στον τεχνικό τομέα, στον πηγαίο κώδικα και την αρχιτεκτονική του website. Ο marketeer από την άλλη θα πρέπει να φτιάξει μια στρατηγική seo που να εξυπηρετεί τους στόχους του marketing και να την εφαρμόσει μέσα από την δημιουργία ανάλογου περιεχομένου. Αν σας ακούγετε πολύπλοκο όλα αυτό, φανταστείτε πως θα είναι να κληθείτε να το εφαρμόσετε αν δεν έχετε την ανάλογη εμπειρία!
4 Λόγοι για να Προσλάβετε μια Εταιρεία SEO
Στο σημείο αυτό θα ήταν χρήσιμο να αναφέρουμε σε αδρές γραμμές γιατί αξίζει να προσλάβετε μια εταιρεία SEO.
Έχει γνώση και εμπειρία. Θυμήθείτε τι είπαμε προηγουμένως: άλλο έμπειρος σεφ και άλλο απλά να έχεις το τσελεμεντέ στα χέρια σου. Άλλο σεφ σε μεγάλο εστιατόριο και τελείως διαφορετικό μαγειρεύω για τον εαυτό μου όποτε έχω χρόνο.
Σας γλυτώνει χρόνο. Το SEO είναι μια χρονοβόρα διαδικασία. Θέλει στρατηγική, δοκιμές, πολύ δουλειά σε καθημερινή-σχεδόν- βάση και πάρα πολύ υπομονή. Πόσο χρόνο μπορείτε να δεσμεύσετε από το καθημερινό (ή έστω το εβδομαδιαίο) σας πρόγραμμα για να κάνετε ενέργειες SEO; Και πόσο μπορείτε να περιμένετε μέχρι να δειτε το website σας στην πρώτη σελίδα της google; Να σας πούμε ένα κλισέ που ήδη ξέρετε; «Ο χρόνος είναι χρήμα»!
Αποφεύγετε λάθη που κοστίζουν. Στα άρθρα τους οι «ειδικοί του SEO» δεν θα σας πουν ποτέ τα μικρά και τα μεγάλα λάθη που πρέπει να αποφύγετε. Τα λάθη όμως στο SEO κοστίζουν και σε χρήμα και στην θέση σας απέναντι στην Google. Είναι πολύ εύκολο λοιπόν, αντί να φέρετε το website στην πρώτη σελίδα google, να το δείτε να κατρακυλά στα αζήτητα του Google. Πίστεψε μας, στο SEO δεν θέλει πολύ προσπάθεια για να γκρεμίσεις ότι χτίζεις με κόπο πολύ καιρό.
Παρακολουθεί καλύτερα τις αλλαγές. Η Google αλλάζει τον αλγόριθμο της εκατοντάδες φορές κάθε χρόνο και κάνει σημαντικές αναβαθμίσεις κάθε μερικούς μήνες. Αυτές οι αλλαγές συχνά φέρνουν τα πάνω κάτω στο SEO. Για μια εταιρεία SEO η λειτουργία σε ένα τέτοιο εναλλασσόμενο περιβάλλον και η συνεχής ενημέρωση είναι ένα συνηθισμένο μοτίβο. Έχει μάθει να προσαρμόζει την SEO στρατηγική των πελατών της όποτε και όπως χρειάζεται και σίγουρα καλύτερα από τον καθένα που έμαθε το SEO από κάποιον οδηγό στο internet .
Πώς επιλέγουν συνήθως οι επιχειρηματίες μια εταιρεία SEO;
Η επιλογή μιας εταιρείας SEO που παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες δεν είναι εύκολη υπόθεση — η επιλογή μιας ικανής εταιρείας SEO είναι ακόμα πιο δύσκολη. Είναι δύσκολο να βρείτε μια εταιρεία που να της εμπιστευτείτε κάτι τόσο πολύτιμο όσο η παρουσία σας στο internet. Αν τώρα αναρωτιέστε πώς θα την βρείτε, μην ανησυχείτε.
Κάναμε μια έρευνα για το πώς επιλέγουν οι Έλληνες επιχειρηματίες την εταιρεία SEO που θα συνεργαστούν. Αναλύσαμε επιπλέον τα δεδομένα των κριτικών στο Google για να κατανοήσουμε ποια κριτήρια χρησιμοποιούν πιο συχνά οι πελάτες για να βρουν τους συνεργάτες τους στο SEO.
Στη διαδικασία της συνέντευξης και της συλλογής δεδομένων, μία από τις ερωτήσεις που θέσαμε είναι: «Ποια ήταν η διαδικασία επιλογής σας και γιατί επιλέξατε αυτήν την εταιρεία SEO για να συνεργαστείτε;». Από τις απαντήσεις που συλλέξαμε ξεχωρίσαμε τις κυριότερες:
Παράγοντας 1: Σύσταση από φίλους/συνεργάτες και προηγούμενες σχέσεις
Οι συστάσεις αποδείχθηκαν βασικός λόγος, όπως αναφέρθηκε από το 45% των επιχειρηματιών. Αυτό είναι λογικό, καθώς οι επιχειρηματίες μπορεί να μην έχουν προηγούμενη εμπειρία συνεργασίας με μια εταιρεία SEO και, ως εκ τούτου, βασίζονται στις εμπειρίες φίλων και συναδέλφων που εμπιστεύονται.
Παράγοντας 2: Γνώσεις και διαδικασίες της εταιρείας SEO
Ο δεύτερος μεγαλύτερος παράγοντας για την επιλογή μιας εταιρείας SEO είναι η γνώση και οι διαδικασίες της εταιρείας. Αυτό περιλαμβάνει την επαφή με τα στελέχη της, τον τρόπο εξυπηρέτησης των πελατών της, και τη διαφάνεια που δείχνει να τηρεί στις διαδικασίες της. Όλα αυτά είναι χαρακτηριστικά που μπορούν να βοηθήσουν να έχει μια εταιρεία SEO καλή συνεργασία τους πελάτες της, όπως αναφέρθηκε από το 43% των κριτικών.
Παράγοντας 3: Case studies και διαδικτυακές κριτικές
Στενά συνδεδεμένες με τις γνώσεις και τις διαδικασίες της εταιρείας, οι προηγούμενες επιδόσεις περιλαμβάνουν συγκεκριμένα στοιχεία, όπως case studies, αναφορές πελατών και διαδικτυακές κριτικές, τα οποία φανερώνουν την εμπειρία και την επιτυχία της. Περίπου το 24% είπε ότι αυτό ήταν καθοριστικός παράγοντας για την απόφασή τους.
Άλλα (λανθασμένα) κριτήρια επιλογής εταιρείας SEO
Κατά τη διαδικασία της έρευνας μας, παρατηρήσαμε επίσης ότι το 19% — σχεδόν μία στις πέντε εταιρείες — είχε αρνητική εμπειρία με μια εταιρεία SEO στο παρελθόν. Αναζητώντας την αιτία διαπιστώσαμε πώς οι επιχειρηματίες που απάντησαν είχαν βασιστεί σε κάποιο από τα ακόλουθα λανθασμένα κριτήρια επιλογής συνεργάτη στο SEO.
Εταιρεία SEO με φτηνές υπηρεσίες
Η τιμή έχει σημασία όταν πρόκειται για υπηρεσίες και SEO agency. Θέλετε να βρείτε μια εταιρεία SEO με κόστος εντός του διαθέσιμου προϋπολογισμού σας. Το λάθος, ωστόσο, είναι ότι πολλές επιχειρήσεις ορίζουν μη ρεαλιστικούς προϋπολογισμούς.
Βλέπουν εταιρείες που υπόσχονται ολοκληρωμένες υπηρεσίες SEO για 50 ή 70€ το μήνα, για παράδειγμα, και πιστεύουν ότι αυτό είναι ένα λογικό ποσό. Η αλήθεια, ωστόσο, είναι ότι οι εταιρείες SEO που διαφημίζουν αυτές τις εξαιρετικά χαμηλές τιμές συνήθως δεν προσφέρουν αυτό που υπόσχονται. Συνήθως αρκούνται σε απλές onpage ρυθμίσεις με αποτέλεσμα να προσφέρουν ανύπαρκτες αποδόσεις.
Ή, δεν διαθέτουν τον απαιτούμενο χρόνο και προσοχή στον πελάτη. Και πάλι, αυτή η έλλειψη εξυπηρέτησης έχει ως αποτέλεσμα δυσάρεστη εμπειρία για τον πελάτη και αποτυχία στη συνεργασία.
Στις υπηρεσίες SEO, συνήθως παίρνετε αυτό που πληρώνετε, γι’ αυτό χρειάζεστε έναν ρεαλιστικό προϋπολογισμό. Ερευνήστε στην αγορά σχετικά με τις τιμές που χρεώνουν τα SEO agencies. Στη συνέχεια, μπορείτε να ορίσετε έναν εφικτό μηνιαίο προϋπολογισμό για τις υπηρεσίες SEO που θέλετε. Το ποσό που θα επενδύσετε μπορεί να κυμαίνεται ανάλογα με τη στρατηγική, τους στόχους σας και πολλά άλλα.
Εταιρεία SEO από την περιοχή τους
Η συνεργασία με μια τοπική εταιρεία SEO είναι ένα μπόνους όταν επιλέγετε ένα καλό SEO agency. Ωστόσο, όσον αφορά το τι πρέπει να αναζητήσετε σε μια εταιρεία SEO, η τοποθεσία της επιχείρησης σας δεν πρέπει να είναι ο κύριος παράγοντας. Οφείλετε να δώσετε προτεραιότητα στην εμπειρία, την απόδοση και την συνεργασία παρά στην τοποθεσία, επειδή αυτά θα επηρεάσουν περισσότερο την ποιότητα των υπηρεσιών που θα πάρετε.
Ο περιορισμός της αναζήτησης σας σε μια μικρή περιοχή μπορεί να εμποδίσει την επιχείρησή σας να επιτύχει τα αποτελέσματα που θέλετε. Εάν ο ανταγωνιστής σας, για παράδειγμα, συνεργάζεται με μια έμπειρη εταιρεία –ακόμα και αν αυτή είναι από μακριά- και εσείς συμβιβάζεστε με μια τοπική, αλλά άπειρη εταιρεία, αυτό μπορεί να εμποδίσει την ανέλιξη σας στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Αυτό σημαίνει λιγότερα έσοδα, πωλήσεις και δυνητικούς πελάτες για εσάς και περισσότερα για τον ανταγωνιστή σας.
Ακόμα κι αν επιλέξετε μια εταιρεία SEO που δεν είναι τοπική, υπάρχουν τρόποι για να γεφυρωθεί το γεωγραφικό χάσμα. Μπορεί να χρησιμοποιήσουν τηλεδιασκέψεις και τηλεφωνικές κλήσεις για να επικοινωνούν με την ομάδα σας σε τακτική βάση.
Εταιρεία που κάνει black hat SEO
Η εταιρεία σας και εσείς προσωπικά θέλετε αποτελέσματα. Ωστόσο, το SEO δεν προσφέρει άμεσα αποτελέσματα. Στις περισσότερες περιπτώσεις, απαιτούνται τρεις έως έξι μήνες για να φανούν οι πρώτες θετικές επιπτώσεις.
Αυτό το χαρακτηριστικό μπορεί να οδηγήσει σε απογοήτευση, καθώς κάποιες εταιρείες SEO υπόσχονται γρήγορα αποτελέσματα με black hat SEO τακτικές.
Το Black-hat SEO περιγράφει ανήθικες και αναποτελεσματικές μακροπρόθεσμα τακτικές SEO. Ενώ μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προσεγγίσεις με black hat SEO τεχνικές για γρήγορη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης, είναι βέβαιο ότι θα πέσετε αρκετά γρήγορα από την πρώτη σελίδα.
Ακόμη χειρότερα, η Google μπορεί ακόμη και να τιμωρήσει τον ιστότοπό σας από το να εμφανίζεται ξανά στα αποτελέσματα αναζήτησής της. Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες δεν θα μπορούν να βρουν τον ιστότοπο της επιχείρησής σας μέσω της μεγαλύτερης μηχανής αναζήτησης στον κόσμο. Δεν το θέλετε αυτό, γι’ αυτό πρέπει να εστιάσετε σε καθιερωμένες εταιρείες SEO που μετέρχονται white hat SEO τεχνικές.
Αυτές οι εταιρείες χρησιμοποιούν βέλτιστες και ηθικές πρακτικές που βοηθούν την εταιρεία σας να κατατάσσεται ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης. Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι χαμηλού κόστους υπηρεσίες SEO και οι εταιρείες που κάνουν black hat SEO πάνε χέρι-χέρι.
Είναι σωστός ο τρόπος που επιλέγουν οι επιχειρηματίες τις εταιρείες;
Από όλα τα παραπάνω μπορείτε να αντλήσετε δύο πολύτιμα συμπεράσματα:
Οι εταιρείες SEO έχουν ακόμη δουλειά να κάνουν για την εκπαίδευση των υποψήφιων πελατών σχετικά με το πώς πρέπει να είναι μια επιτυχημένη στρατηγική SEO και μια παραγωγική συνεργασία.
Οι επιχειρηματίες πρέπει να αφιερώσουν περισσότερο χρόνο στον έλεγχο των υποψήφιων συνεργατών τους, εξετάζοντας περισσότερα ουσιαστικά κριτήρια για να βρουν το σωστό συνεργάτη. Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, οι επιχειρηματίες που επιλέγουν μια εταιρεία SEO βασιζόμενοι κυρίως σε παράγοντες όπως η τοποθεσία, η τιμή ή η γνωριμία, σε αντίθεση με τις γνώσεις και την απόδοση της εταιρείας, δεν κάνουν καλή προεργασία πριν συνάψουν μια συνεργασία.
Πώς να επιλέξετε εσείς μια ικανή εταιρεία SEO
Όταν πρόκειται για την επιλογή συνεργάτη, θέλετε να την κάνετε με έξυπνο και λογικό τρόπο. Εάν βιαστείτε στη διαδικασία, πιθανότατα θα υπογράψετε με μια εταιρεία SEO που δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας. Αυτό με τη σειρά του μπορεί να οδηγήσει σε μια απογοητευτική εμπειρία που δεν θα σας βοηθήσει να αυξήσετε την επισκεψιμότητα, τους δυνητικούς πελάτες ή τις πωλήσεις από την οργανική αναζήτηση.
Μάθετε πώς να επιλέξετε μια εταιρεία SEO (και να αποφύγετε το παραπάνω σενάριο) με αυτά τα τρία βήματα:
Κοιτάξτε τις προηγούμενες επιδόσεις της υποψήφιας εταιρείας SEO
Η απόδοση έχει σημασία όχι μόνο για εταιρείες SEO αλλά και για επιχειρήσεις σαν τη δική σας. Οι πελάτες σας κοιτάζουν τι έκανε η εταιρεία σας για να καθορίσουν εάν μπορείτε να τους φέρετε το προσδοκώμενο αποτέλεσμα. Θα πρέπει να κάνετε το ίδιο όταν επιλέγετε μια εταιρεία SEO.
Ζητήστε να δείτε τις προηγούμενες επιδόσεις της, case studies και μαρτυρίες πελατών. Αν είναι πρόθυμη να σας φέρει σε επαφή με ευχαριστημένους πελάτες της χωρίς να διστάσει, τότε έχετε να κάνετε μια σοβαρή εταιρεία.
Το ιστορικό επιτυχιών είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας, κατά τη γνώμη μας, όταν κάποιος ψάχνει να βρει έναν συνεργάτη στο SEO. Ειδικά με το Διαδίκτυο στις μέρες μας, είναι εύκολο να δημιουργήσεις ένα αναληθές προφίλ. Ή να μοιάζεις με μια πραγματικά αξιόπιστη εταιρεία που ξέρει τι κάνει σε επίπεδο προβολής. Αλλά οι εταιρείες SEO που είναι πραγματικά επιτυχημένες, θα έχουν διαθέσιμα πολλά συγκεκριμένα και επαληθεύσιμα αποτελέσματα να δείξουν στους πιθανούς πελάτες τους.
Στη Bizz πάντα συνιστούμε στους υποψήφιους πελάτες μας να ζητούν συγκεκριμένα παραδείγματα προηγούμενης δουλειάς. Και μάλιστα είμαστε πρόθυμοι να σας φέρουμε σε επαφή με πελάτες μας, που θα επαληθεύσουν τα όσα θα σας πούμε. Αν συνεργαστείτε μαζί μας, θέλουμε να είστε βέβαιοι ότι επιλέγετε μια ικανή εταιρεία SEO για την επίτευξη των στόχων σας για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Βεβαιωθείτε ότι θα έχετε μια παραγωγική και απρόσκοπτη συνεργασία
Μάθετε όσα περισσότερα μπορείτε για τη διαδικασία που ακολουθούν, τον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας και το πώς θα ενημερώνεστε. Με αυτόν τον τρόπο θα έχετε μια καλύτερη εικόνα πριν συνεργαστείτε μαζί τους.
Προσπαθήστε να ξεκαθαρίσετε πριν ξεκινήσετε τη συνεργασία θέματα όπως:
- Πόσο γρήγορα θα απαντά η εταιρεία SEO τις κλήσεις ή email σας;
- Έχουν οι πελάτες ένα συγκεκριμένο άτομο με το οποίο θα επικοινωνούν ή με όποιον είναι διαθέσιμος;
- Αν ο λογαριασμός είναι χρεωμένος σε κάποιο συγκεκριμένο στέλεχος, πόσο διαθέσιμο είναι συνήθως να απαντήσει σε ερωτήσεις σας;
Όλες αυτές οι πληροφορίες μπορούν να σας βοηθήσουν να καταλάβετε πόσο απρόσκοπτη θα είναι η μελλοντική συνεργασία μαζί τους. Μπορεί επίσης να διευκολύνει τη μείωση της λίστας επιλογών σας. Μπορείτε να εστιάσετε τις προσπάθειές σας και τον χρόνο σας στις εταιρείες SEO που ανταποκρίνονται σε όλα τα ζητούμενα στη λίστα σας.
Γνωρίστε την εταιρεία SEO και κάντε ερωτήσεις
Το τελευταίο βήμα περιστρέφεται γύρω από τη συνάντηση με τα στελέχη της. Πριν υπογράψετε με μια εταιρεία SEO, θέλετε να τους γνωρίσετε. Είτε συναντηθείτε αυτοπροσώπως είτε μέσω μιας τηλεδιάσκεψης, αυτή η πρόσωπο με πρόσωπο συνάντηση μπορεί να βοηθήσει την ομάδα σας να καθορίσει εάν υπάρχει η κατάλληλη «χημεία» μεταξύ σας.
Μερικά παραδείγματα ορισμένων ερωτήσεων που πρέπει να κάνετε κατά τη συνάντηση σας είναι:
- Τι εμπειρία έχετε από τον κλάδο της επιχείρησής μας;
- Πότε πρέπει να περιμένουμε να δούμε αποτελέσματα;
- Πόσο κοστίζουν οι υπηρεσίες SEO σας;
Όλοι μπορεί να κάνουν λάθη, και αυτό περιλαμβάνει ακόμα και τους εξυπνότερους επιχειρηματίες. Γι’ αυτό, προτού ξεκινήσετε να συνεργαστείτε με μια εταιρεία SEO, θα πρέπει να ελέγξετε τα παραπάνω κριτήρια που έχουν χρησιμοποιήσει επιχειρήσεις και οργανισμοί που μας έχουν συνεργαστεί μαζί μας.
Ο Καλύτερος Λόγος για να Συνεργαστούμε
Σε αυτό το σημείο αισθάνομαστε την ανάγκη ν’ απαντήσουμε και σε μια αμφιβολία που μπορεί να έχετε. Ίσως σκέφτεστε: «τα λέτε όλα αυτά και κινδυνολογείτε για να πουλήσετε τις υπηρεσίες σας». Στην Bizz δεν επενδύουμε ποτέ στον φόβο των πελατών μας! Προτιμούμε να κερδίζουμε την εμπιστοσύνη σας με την σκληρή δουλειά και τα αποτελέσματα που φέρνουμε για εσάς!
Για εμάς, το βασικό που προσφέρει η Bizz ως εταιρεία SEO στους πελάτες της είναι η αποδοτική σχέση κόστους-οφέλους. Τα αποτελέσματα που φέρνουμε είναι δυσανάλογα μεγάλα για το κόστος των υπηρεσιών μας. Έχουμε την γνώση και την εμπειρία, παρακολουθούμε εκ του σύνεγγυς τις εξελίξεις στο SEO, αποφεύγουμε τα λάθη που κοστίζουν και τελικά κερδίζουμε χρόνο για λογαριασμό σας.
Αν δεν σας ενδιαφέρει απλά να κάνετε SEO, αλλά στόχος είναι η πρώτη σελίδα της Google, επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 300 4448 ή συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα.