Οι Πωλήσεις Μέσω Ίντερνετ Είναι Ζήτημα Σωστών Επιλογών

Οι Πωλήσεις Μέσω Ίντερνετ Είναι Ζήτημα Σωστών Επιλογών

Τα τελευταία χρόνια η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ραγδαία. Αυτό έχει κάνει όλο και περισσότερους επιχειρηματίες να θέλουν να κάνουν πωλήσεις μέσω ίντερνετ.

Μήπως είσαι και εσύ ένας από αυτούς;

Αν ναι χαιρόμαστε για την επιλογή σου. Πιστεύουμε και εμείς ότι το μέλλον του εμπορίου είναι οι πωλήσεις μέσω ίντερνετ. Μόνο που για να πετύχεις δεν φτάνει να το θέλεις πολύ. Η εμπειρία μας έχει διδάξει ότι πρέπει να κάνεις από την αρχή κάποιες σωστές επιλογές που θα σε βοηθήσουν στην συνέχεια.

Θέλεις να τις δούμε μαζί;

Κάνε επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής

Πριν αρχίσεις να σχεδιάζεις το e-shop σου πρέπει να επιλέξεις την στρατηγική σου. Ξέρω ότι ακούγεται βαρετό, αλλά πρέπει να είσαι σίγουρος τι θα πουλήσεις, πως θα το παρουσιάσεις και σε ποιους πελάτες; Έχοντας αυτά τα βασικά θέματα ξεκαθαρισμένα από την αρχή αυξάνεις τις πιθανότητες σου να πετύχεις υψηλές πωλήσεις μέσω ίντερνετ.

Οι απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα (Τι; Πως; Σε ποιους;) θα καθορίσουν το ύφος, το περιεχόμενο και την εμπορική πολιτική του ηλεκτρονικού σου καταστήματος.

Κάνε επιλογή σου την δημιουργία περιεχομένου

Ξέρω πως το να επιλέξεις μια στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου δεν είναι ο πλέον εύκολος τρόπος. Εύκολο είναι να κατασκευάσεις ένα eshop, να ανεβάσεις τα προϊόντα σου και μετά να περιμένεις να έρθουν οι πωλήσεις. Συνήθως αυτό κάνει το 90% των ιδιοκτητών e-shop. Και για αυτό αποτυγχάνουν!

Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι μια επιλογή δύσκολη που για να την υπηρετήσεις πρέπει να ξεβολευτείς λιγάκι. Δηλαδή χρειάζεται να κάνεις συνήθεια σου την παραγωγή δικού σου φωτογραφικού υλικού και video. Περισσότερο όμως πρέπει να μάθεις να παράγεις κείμενα για το μπλογκ (blog) σου που θα ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα και θα βοηθούν τους πελάτες να σε επιλέξουν.

Αξίζει να μπεις στον κόπο; Αναμφισβήτητα ναι!

Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι η καλύτερη επιλογή γιατί έχει δυσανάλογα χαμηλό κόστος για την αποτελεσματικότητα του, σε βοηθά πολύ στο SEO για την πρώτη σελίδα google και είναι ένα περιουσιακό στοιχείο της επιχείρησης σου που δεν χάνεται.

Ποιες προδιαγραφές πρέπει να έχει το eshop σου

Καταρχήν δεν θα σου έλεγα να αποφύγεις τα έτοιμα e-shop που απλά τα νοικιάζεις με το μήνα. Ξέρω έχουν πολύ χαμηλό κόστος, φτιάχνονται από εσένα και δεν έχεις ανάγκη κανέναν «ειδικό». Καλά όλα αυτά, αλλά τι να τα κάνεις αν οι προδιαγραφές τους δεν θα σε βοηθήσουν να πετύχεις τις πωλήσεις μέσω ίντερνετ που θέλεις; Εσύ θέλεις eshop να πουλάς. Σωστά;

Οπότε είναι καλύτερο να κοιτάξεις σε ποιο custom λύσεις.

Παίρνοντας προσφορές για το e-shop σου θα ακούσεις ίσως τα ποιο ακραία νούμερα. Το εύρος τους μπορεί να ξεκινά από μερικές εκατοντάδες και να φτάνει μέχρι κάποιες χιλιάδες ευρώ. Πως ξέρεις τι είναι αυτό που έχει την καλύτερη σχέση κόστους απόδοσης;

Καταρχήν δώσε σημασία στο πρόγραμμα δημιουργίας του ηλεκτρονικού καταστήματος, το λεγόμενο και cms. Οι περισσότερες εταιρίες επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν έτοιμες λύσεις όπως το Woocommerce για το WordPress ή το Magento. Άλλοι πάλι, όπως κάνουμε και εμείς στην Bizz, έχουν αναπτύξει δικό τους cms. Πρέπει να μάθεις ενδελεχώς τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα καθενός από αυτά, ώστε να ξέρεις τι μπορεί να περιμένεις.

Σε όλα αυτά που ενδεχομένως θα ρωτήσεις, δώσε μεγάλη σημασία στον τρόπο που το καθένα από αυτά κάνει την συναλλαγή επιχείρησης-πελάτη. Ζήτα να δεις στην πράξη πόσο εύκολη είναι η συναλλαγή, πόσα βήματα απαιτούνται για την ολοκλήρωση της και τι ασφάλεια παρέχεται.
Δυστυχώς έχει φανεί στην πράξη πως η διαδικασία συναλλαγής είναι μια μαύρη τρύπα για πολλά e-shop. Μια μαύρη τρύπα στην οποία χάνονται πολλές χιλιάδες ευρώ πωλήσεων, λόγω περιπλοκότητας στη συναλλαγή. Ακόμα και αν σε όλα τα υπόλοιπα το ηλεκτρονικό κατάστημα σου παίρνει άριστα, αν η διαδικασία συναλλαγής είναι δύσκολη τότε θα χάνεις αρκετές πωλήσεις μέσω ίντερνετ.

Άλλα θέματα που πρέπει να σε απασχολήσουν είναι η δυνατότητα να έχεις ένα custom εικαστικό, ένα blog που να ανεβάζεις το περιεχόμενο σου, το αν θα έχει το eshop σου την δυνατότητα παραμετροποίησης για το SEO, και κάποιες ακόμα «λεπτομέρειες» που όμως κάνουν την διαφορά.

Κάνε επιλογή του κατάλληλου συνεργάτη

Μην αμφιβάλεις ότι πίσω από κάθε πετυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα, κρύβεται και ένας εξειδικευμένος συνεργάτης στο χώρο του marketing. H κατασκευή ενός e-shop είναι μια δουλειά που μπορεί να την κάνει ένας προγραμματιστής. Όμως η δημιουργία eshop που θα κάνει μεγάλες πωλήσεις μέσω ίντερνετ δεν είναι κάτι που μπορεί να το κάνει ο οποιοσδήποτε.

Η Bizz είναι μια εταιρία growth hacking marketing που ξέρει αποδεδειγμένα να δημιουργεί επιτυχημένα ηλεκτρονικά καταστήματα. Το «μυστικό» μας βρίσκεται στο ότι ξέρουμε να δημιουργούμε και να αναπτύσσουμε e-shop που έχουν την λογική του marketing. (Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα μπορείς να διαβάσεις τον αναλυτικό οδηγό μας με θέμα: «Πως μπορώ να κάνω πωλήσεις μέσω ίντερνετ;»). Δίνουμε έμφαση και στην παραμικρή λεπτομέρεια, ώστε να κάνουμε την πώληση εύκολη και ευχάριστη για τον πελάτη-επισκέπτη. Και φυσικά φροντίζουμε όλη η διαχείριση του να είναι τόσο απλοποιημένη, ώστε να μπορεί να την κάνει ακόμα και ένας άνθρωπος που δεν έχει εξειδικευμένες γνώσεις πληροφορικής.

Αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες, δείγματα της δουλειάς μας και κυρίως λύσεις για τις δικές σου ανάγκες, μην διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας στο τηλέφωνο 210 300 4448. Θα χαρούμε να συνεισφέρουμε στην προσπάθεια σου για μεγάλες πωλήσεις μέσω ίντερνετ.