Δημιουργία Blog – Σημαντικοί Λόγοι για να το Αποφασίσετε

δημιουργία blog όφελοσ

Δημιουργία Blog – Σημαντικοί Λόγοι για να το Αποφασίσετε

Εταιρείες όλων των μεγεθών μπορούν να επωφεληθούν σε μεγάλο βαθμό από μια στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου – ειδικά με τη δημιουργία blog. Με το 46% των ανθρώπων που περιηγούνται στο internet να διαβάζουν blogs περισσότερο από μία φορά την ημέρα, οι προσπάθειες του μάρκετινγκ περιεχομένου είναι πιο χρήσιμες από ποτέ.

Δουλεύοντας καθημερινά μαζί με μικρές επιχειρήσεις, έχουμε διαπιστώσει στην πράξη ότι για να πετύχει αυτή η στρατηγική χρειάζεται: 1) να καθοριστεί το κοινό-στόχο, 2) να αποφασιστεί ένα ενιαίο ύφος, 3) να δημιουργηθεί ένα ημερολόγιο δημοσιεύσεων και 4) να επενδύσουν στο ποιοτικό περιεχόμενο, όπως κάνουν όλα τα μεγάλα brands για να ενισχύσουν την επιτυχία του blog τους.

Πλεονεκτήματα ενός επιχειρηματικού blog

1. Προσδίδει Κύρος

Τα blogs είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να χτίσετε τη φήμη σας ως ειδικός και ως ηγέτης της αγοράς σας. Εκπαιδεύστε τους αναγνώστες σας. Παρουσιάστε ιστορίες επιτυχίας  που αποδεικνύουν την εμπειρία σας. Κάντε την επιχείρησή σας να είναι η υπεύθυνη φωνή που απαντά στις ερωτήσεις που οι αναγνώστες σας δεν γνωρίζουν καν ότι πρέπει να ρωτήσουν.

2. Οικοδομεί Εμπιστοσύνη

Το 78% των καταναλωτών πιστεύει ότι οι οργανισμοί που παρέχουν χρήσιμο περιεχόμενο, όπως τα blog posts, ενδιαφέρονται για την οικοδόμηση καλών σχέσεων. Όταν περιηγείστε και εσείς σε ένα website, δεν σκέφτεστε το ίδιο; Εάν βρείτε εκπαιδευτικές πληροφορίες και απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις σας, δεν είναι αυτή η εταιρεία ξαφνικά ισχυρότερη από την επιχείρηση που έχει μια μονοσήμαντη, τυπική ιστοσελίδα;

3. Χτίζει Σχέσεις

Εάν η επιχείρησή σας επικεντρώνεται στον στόχο της δημιουργίας σχέσεων με την τοπική κοινότητα, το blogging βοηθά στην καλλιέργεια της σχέσης μεταξύ της εταιρείας και του αναγνώστη. Σκεφτείτε κάθε blog post ως μια απευθείας συνομιλία χωρίς τους περιορισμούς του χρόνου ή της γεωγραφίας.

4. Βελτιώνει το SEO

Επιπλέον, η δημιουργία περιεχομένου θεωρείται ως η πιο αποτελεσματική τεχνική SEO. Ένα business website με blog έχει κατά μέσο όρο 434% περισσότερες ευρετηριασμένες σελίδες στη Google και 97% περισσότερα backlinks. Το να καταφέρετε να παρακολουθείτε συνεχώς τις μεταβολές στους αλγόριθμους των μηχανών αναζήτησης είναι δύσκολο. Αλλά η δημιουργία blog και η τακτική ενημέρωση του είναι η καλύτερη στρατηγική SEO σε βάθος χρόνου.

Υπάρχει μια πετυχημένη τεχνική στο blogging: το storytelling. Το να δημιουργείς δηλαδή μια «δεμένη αφήγηση» για όσα θέλεις να πεις. Εντούτοις η αφήγηση πρέπει να εναρμονίζεται με τις πρακτικές του SEO και ταυτόχρονα ο στόχος της πώλησης να μην χάνεται μέσα στην προσπάθεια να βρεθείς στην πρώτη σελίδα της Google. Όσοι καταφέρνουν να βρουν τη χρυσή τομή, το κάνουν με επιδεξιότητα, και απολαμβάνουν σημαντικά αποτελέσματα.

5. Εργαλείο Απόκτησης Πελατών

Το blogging είναι ένα βήμα για επικοινωνείτε τα νέα της επιχείρησης σας αλλά είναι επίσης ένα δυνατό εργαλείο απόκτησης νέων πελάτων. Σε μια πρόσφατη έρευνα κατέστη σαφές ότι η πλειοψηφία των εταιρειών που δημιουργούν περιεχόμενο προσαρμοσμένο στις ανάγκες των υποψήφιων πελατών έχουν πετύχει μεγαλύτερους ρυθμούς ανάπτυξης από όσες δεν το κάνουν συστηματικά.
Γιατί είναι τόσο αποτελεσματικό; Ένας από τους λόγους είναι πως μέσω του blog προσφέρετε αξία στους υποψήφιους πελάτες σας χωρίς κόστος. Τοποθετείτε την επιχείρηση σας ως πηγή εκπαίδευσης. Αυτό δημιουργεί εμπιστοσύνη και τους κάνει πιο εύκολο να επιστρέψουν σε εσάς όταν είναι έτοιμοι να αγοράσουν.

6. Συμβάλει στη Διάχυση του Περιεχομένου

Το να υπάρχει απλώς κάποιο περιεχόμενο, ίσως για λόγους εντυπωσιασμού, δεν επιτυγχάνεται κάποιος στόχος. Αντίθετα όταν επικεντρώνεστε στην παραγωγή ποιοτικού υλικού – κάτι που οι αναγνώστες βρίσκουν εκπαιδευτικό ή πολύ ενδιαφέρον – το ακροατήριο του blog σας θα αναπτυχθεί οργανικά, χωρίς την ανάγκη διαφήμισης.

 Όσο περισσότεροι αναγνώστες το κρίνουν χρήσιμο, τόσο περισσότερο θα μοιράζεται το περιεχόμενό σας στα social media. Αυτό με τη σειρά του φέρνει σταδιακά κύματα νέων επισκεπτών, ώσπου να γίνει viral.

7. Είναι ένα εργαλείο για τη διατήρηση των πελατών

Κάθε ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης ξέρει ότι η απόκτηση ενός νέου πελάτη έχει 5 έως 10 φορές μεγαλύτερο κόστος από το να διατηρείτε τους ήδη υπάρχοντες πελάτες σας. Το blog είναι ένα από τα σημαντικά εργαλεία που σας επιτρέπουν να διατηρείτε επαφή με τους πελάτες σας. Καθώς ανανεώνεται σε τακτική βάση είναι μια καλή αφορμή για επισκέπτονται το website σας ξανά και ξανά. Αυτό ενισχύει το δεσμό μαζί σας και την αφοσίωση τους στο δικό σας brand.Το 64% των μεγάλων εταιριών χρησιμοποιούν το περιεχόμενο του blog έχοντας –μεταξύ των άλλων- κατά νου το στόχο διατήρησης των πελατών τους (customer retention)

Θέλετε τη βοήθεια μας;

Στη Bizz έχουμε βοηθήσει δεκάδες επιχειρήσεις να αποκτήσουν το δικό τους επιτυχημένο business blog. Με τη βοήθεια ειδικών κειμενογράφων, φωτογράφων και δημιουργών βίντεο, παράγουμε καθημερινά περιεχόμενο που διευκολύνει την πώληση των πελατών μας και τους δίνει πλεονέκτημα στην προσπάθεια να παραμείνουν στην πρώτη σελίδα της Google.

Με το 68% των καταναλωτών να αφιερώνουν τακτικά χρόνο ανάγνωσης του περιεχομένου εξειδικευμένων business blogs που τους ενδιαφέρουν, γιατί να μην είναι το δικό σας ένα από αυτά;

Επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 300448 για μια δωρεάν ανάλυση και προσφορά.