Κερδίστε την Προσοχή του Κοινού σας Με Μοναδικό Περιέχομενο!
Με την διάδοση του internet και των social media, οι συνθήκες όσον αφορά το marketing έχουν αλλάξει δραματικά. Από το πρωί που ξυπνάμε μέχρι το τέλος της ημέρας είμαστε αποδέκτες μιας απίστευτη ποσότητας έγκαιρων και έγκυρων πληροφοριών, εικόνων, ήχων από όλα τα πλάτη και τα μήκη του κόσμου. Έχουμε εθιστεί σε αυτό και δεν μας ικανοποιεί τίποτα λιγότερο.
Σε ένα περιβάλλον γεμάτο από δωρεάν, πλούσια πληροφορία, ένα website με «λίγο» περιεχόμενο, όσο όμορφο από πλευράς design κι αν είναι, φαντάζει στα μάτια μας φτωχό και ελλιπές. Προτιμούμε websites που μας προσφέρουν πλούσια πληροφορία, σωστά μαγειρεμένη και όμορφα σερβιρισμένη.
Ταυτόχρονα όμως πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει πως η προσοχή που δίνουμε κατά μέσο όρο σε ένα website μειώνεται συνεχώς- από 12 δευτερόλεπτα το 2000 σε 8,25 το 2015.
Πώς θα καταφέρουμε να αιχμαλωτίζουμε την προσοχή των επισκεπτών του website μας;
Απάντηση: Με φρέσκο, μοναδικό περιεχόμενο που το προσφέρουμε σε επιθυμητή μορφή!
#1 Μοναδικό Περιεχόμενο
Έχετε για παράδειγμα ένα e-shop και έχετε «ανεβάσει» τις περιγραφές των προϊόντων όπως τις δίνει ο προμηθευτής σας. Όμως το ότι οι περιγραφές των προϊόντων είναι λεπτομερείς δεν σημαίνει ότι πετύχατε. Τις ίδιες ακριβώς περιγραφές θα έχουν στο e-shop τους και όλοι οι άλλοι ανταγωνιστές σας, που έχουν τον ίδιο προμηθευτή. Αντί λοιπόν να μένετε μόνο στα τεχνικά χαρακτηριστικά τους, εστιάστε στο τι μπορεί να προσφέρουν στον καταναλωτή μέσω αυτών των χαρακτηριστικών. Δώστε του οφέλη που προκύπτουν από την χρήση. Δώστε πληροφορίες που ο επισκέπτης δεν θα βρει αλλού.
Το ίδιο βέβαια ισχύει για όλες τις κατηγορίες websites (εταιρικές παρουσιάσεις, blogs, e-shops, κ.οκ). Πρέπει ο επισκέπτης να μπορεί να καταλάβει τα πλεονεκτήματα της προσφοράς σας.
#2 Φρέσκο Περιεχόμενο
Σας έχει συμβεί να μπείτε πρώτη φορά σε εταιρικό website, να διαβάσετε την σελίδα «Η Εταιρία» (Company/About us) και να έχετε την αίσθηση ότι κάπου την έχετε ξαναδιαβάσει; Μην ανησυχείτε, όλοι το παθαίνουμε αυτό. Αιτία; Ότι το 90% αυτών των σελίδων είναι ίδιες με μόνη διαφορά τα ονόματα και τις ημερομηνίες.
Θέλουμε λοιπόν ζωντανό (φρέσκο) περιεχόμενο που θα αιχμαλωτίσει την προσοχή του επισκέπτη και θα του ανοίξει την όρεξη να διαβάσει λίγο ακόμα, και λίγο ακόμα και λίγο ακόμα..
Αυτό το πετυχαίνουμε με την χρήση μιας ιστορίας, μιας μεταφοράς, ενός λιγότερο τυπικού λεκτικού σχήματος –κάτι που τέλος πάντων θα ξεπερνάει το βαρετό «Η Εταιρίας μας ιδρύθηκε το 19.. με σκοπό να παράσχει στους πελάτες της…». Μην φοβάστε να χρησιμοποιήσετε ακόμα και το χιούμορ. Aρκεί να είναι στην σωστή δόση και με τον κατάλληλο τρόπο.
#3 Κατάλληλο Σερβίρισμα
Ξεχάστε τα μακροσκελή κείμενα που έχουν εκατοντάδες λέξεις, με μεγάλες παραγράφους, και χωρίς εικόνες. Είπαμε η υπομονή να διαβάσουμε ένα άρθρο μειώνεται.
Γι’ αυτό είναι χρήσιμο να παρεμβάλλονται εικόνες, βίντεο και infographics που θα δίνουν στον αναγνώστη τις απαραίτητες αναπνοές και θα βοηθούν να καταλάβει τα λεγόμενα σας. Επίσης περιλάβετε ενδιαφέροντες τίτλους (και υποτίτλους) που εξιτάρουν την περιέργεια του αναγνώστη να διαβάσει την συνέχεια.
Ο σχεδιασμός ενός website με την επιλογή των κατάλληλων χρωμάτων, εικόνων και γραφικών, συμβάλει στην ανάδειξη του περιεχομένου του. Η γραμματοσειρά που θα χρησιμοποιήσετε όπως επίσης και το φόντο στο οποίο θα απεικονίζεται, καθορίζουν το πόσο εύκολα μπορεί κανείς να τα διαβάσει. Μια καλή πρακτική είναι να χρησιμοποιηθούν ευανάγνωστες γραμματοσειρές με μεγάλο μέγεθος και χρώμα που θα κάνει αντίθεση με το φόντο.
Συνοψίζοντας είναι καλό να θυμόμαστε: για να ξεχωρίσουμε στο μυαλό του επισκέπτη και να κερδίσουμε την προσοχή του πρέπει το περιεχόμενο του website μας να είναι μοναδικό, φρέσκο και να σε μορφή που δεν θα κουράζει.
Σας βάλαμε σε σκέψεις;
Αν έχετε την αίσθηση ότι το περιεχόμενο του website σας χρειάζεται βελτίωση, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Θα χαρούμε να συζητήσουμε μαζί σας τρόπους βελτίωσης του.
Στην Bizz χρησιμοποιούμε κατά κόρον στρατηγικές μάρκετινγκ περιεχομένου για τους συνεργάτες μας, γιατί φέρνουν εκπληκτικά αποτελέσματα. Έχουμε μεγάλη εμπειρία σε «ιστορίες επιτυχίας» που βασίστηκαν σε content marketing strategies. Ελάτε να γνωριστούμε για να δημιουργήσουμε και την δική σας!