Facebook Remarketing: Αξιοποιήστε Όσους Δεν Έγιναν Ακόμα Πελάτες σας

Facebook Remarketing: Αξιοποιήστε Όσους Δεν Έγιναν Ακόμα Πελάτες σας

To Facebook remarketing ή retargeting (επαναστόχευση) είναι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, χάρη στο pixel του Facebook.

Ας δούμε τι σημαίνει ο όρος επαναπροσδιορισμός και πώς μπορούμε να τον χρησιμοποιήσουμε για να λάβουμε αμέσως μετατροπές.

Τι είναι το Facebook Remarketing ή Retargeting;

Ο επαναληπτικός στόχος είναι μια διαφημιστική στρατηγική που βασίζεται σε ενέργειες που έχουν εκτελέσει προηγουμένως οι χρήστες, αλλά οι οποίες δεν οδήγησαν στην πώληση.

Αυτές οι ενέργειες μπορεί να είναι πολλαπλές: λήψη δωρεάν περιεχομένου (ebook, mini course), επίσκεψη στη σελίδα προορισμού ή εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών.

Η παρακολούθηση που κάνει το Facebook pixel, για έναν συγκεκριμένο τύπο χρήστη, μας επιτρέπει να έχουμε ένα εξατομικευμένο κοινό για να προβάλλουμε μια συγκεκριμένη διαφήμιση για να κερδίσουμε τη πολυπόθητη μετατροπή.

Το ευκολότερο παράδειγμα, το οποίο έχουμε ήδη αναφέρει, είναι αυτό του χρήστη που εγκαταλείπει το καλάθι ή επισκέπτεται μια σελίδα στον ιστότοπό σας.

Αυτά τα δεδομένα, τα οποία σας δίνει το pixel, είναι πολύτιμα. Και δεν μπορούν να περάσουν απαρατήρητα.

Η δημιουργία συγκεκριμένων διαφημιστικών καμπανιών θα οδηγήσει σε υψηλό ποσοστό μετατροπών, διότι στοχεύουμε ένα κοινό που έχει ήδη αλληλεπιδράσει στο παρελθόν με το website μας.

 

Facebook Remarketing strategy

Στρατηγικές Facebook Remarketing

Σας παραθέτουμε τρία παραδείγματα στρατηγικών remarketing

  • Χρήση της εξυπηρέτησης πελατών
  • Πώληση
  • Περιγραφή του project

Αξιοποιώντας, λοιπόν, τις πληροφορίες του pixel, μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα κοινό που περιλαμβάνει χρήστες οι οποίοι έχουν δει τον ιστότοπό μας, τη σελίδα προορισμού μας, χρησιμοποίησαν το lead magnet μας (δωρεάν περιεχόμενο σε αντάλλαγμα για μια επαφή) ή έχουν εγκαταλείψει το ταμείο χωρίς αγορά.

Πιο αναλυτικά:

  • Χρήση της εξυπηρέτησης πελατών: Μια αποτελεσματική καμπάνια είναι αυτή στην οποία προσφέρουμε τη βοήθειά μας, γιατί ίσως έχει αφήσει τη συγκεκριμένη σελίδα του ιστότοπου ή του καλαθιού αγορών για κάτι ασαφές.
  • Πώληση: Σε χρήστες που έχουν κατεβάσει ένα δωρεάν ebook ή έχουν δει ένα δωρεάν μάθημα μίνι βίντεο, σε αντάλλαγμα για τις επαφές τους, έχουμε προβάλει διαφημίσεις, στις οποίες διατηρούμε μια ειδική έκπτωση για όσους έχουν ήδη παρακολουθήσει το δωρεάν μίνι μάθημα.
  • Περιγραφή: Η δημιουργία σχέσης με τον χρήστη είναι ένας από τους ακρογωνιαίους λίθους της μεθόδου μας στην Bizz.

Και ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να κάνει κάποιος να νιώσει μέρος ενός πρότζεκτ;

Να του περιγράψετε τι είναι αυτό που προτείνετε και τι συναισθήματα ή ιδέες σας οδήγησαν σ’ αυτό. Είναι η περιγραφή, η αφήγηση ιστοριών, ένα πολύ ισχυρό όπλο για κάθε διαφημιζόμενο.

Πώς κάνουμε Facebook Remarketing στη Bizz

Στην Bizz επενδύουμε σημαντικό χρόνο και προϋπολογισμό για remarketing, επειδή αυτό μπορεί εύκολα να οδηγήσει σε κερδοφόρες καμπάνιες διαφήμισης στο Facebook.

H εκ νέου στόχευση με καμπάνιες remarketing μας επιτρέπει να έχουμε πολύ θετική απόδοση της επένδυσης (ROI). Μια εκστρατεία remarketing, η οποία επικεντρώνεται σε ένα συγκεκριμένο κοινό, πραγματοποιείται με περιορισμένες διαφημιστικές δαπάνες και τεράστια απόδοση επένδυσης. SEO