Αναπτύξτε την Επιχείρησής σας στον Τομέα της Εστίασης με τη Βοήθεια του Digital Marketing
Αν έχετε επιχείρηση στον κλάδο της εστίασης γνωρίζετε πως η επιτυχία σας εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως η ποιότητα του φαγητού που προσφέρετε, η σωστή εξυπηρέτηση των πελατών και η τοποθεσία του καταστήματος σας. Ωστόσο, στην εποχή μας υπάρχει ακόμα ένας παράγοντας, που δεν μπορείτε να αγνοήσετε: το internet και το digital marketing.
Σε αυτό το άρθρο, θα αναλύσουμε πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε τη δύναμη του digital marketing για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας στον τομέα της εστίασης. Που και πώς μπορούν να σας βρουν οι πελάτες σας στον αχανή κόσμο του internet; Τι πληροφορίες παίρνουν για εσάς και πώς μπορείτε να προστατεύσετε τη φήμη σας από αυτούς που θέλουν να σας βλάψουν;
Δημιουργήστε την ψηφιακή παρουσία σας
Ο ανταγωνισμός στην εστίαση είναι τεράστιος είτε έχετε ένα εστιατόριο, ένα καφέ ή μια επιχείρηση catering. Για να μπορούν να σας βρουν οι πελάτες σας πρέπει να έχετε παρουσία σε όσο το δυνατόν περισσότερα «ψηφιακά κανάλια». Ποια είναι αυτά;
1. Κατασκευάστε μια ιστοσελίδα
Η ψηφιακή σας παρουσία θα λέγαμε ότι ξεκινά και τελειώνει με μια καλοσχεδιασμένη ιστοσελίδα. «Ξεκινά» γιατί αυτή είναι η βάση για κάθε προωθητική ενέργεια που θα κάνετε και «τελειώνει» γιατί θα πρέπει ο υποψήφιος πελάτης να οδηγείται σε αυτή από όλα τα άλλα ψηφιακά κανάλια. Η ιστοσελίδα σας είναι η «εικόνα» σας προς τον πελάτη. Η πρώτη εντύπωση που θα αποκομίσει από το site σας είναι η πρώτη εντύπωση που θα έχει για την επιχείρηση σας. Πρέπει λοιπόν να είναι εύκολα προσβάσιμη και φιλική προς το χρήστη. Επίσης να περιλαμβάνει καλαίσθητες φωτογραφίες, καλογυρισμένα βίντεο, μενού και τιμοκαταλόγους.
2. Δημιουργήστε λογαριασμούς σε κοινωνικά δίκτυα
Τα κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, το Instagram δεν υποκαθιστούν την ιστοσελίδα σας. Μπορούν όμως να βοηθήσουν στην αύξηση της επιρροής της επιχείρησής σας. Δημιουργήστε λογαριασμούς στα κοινωνικά μέσα και αναρτήστε φωτογραφίες και βίντεο για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
3. Υπηρεσίες ή εφαρμογές online κρατήσεων
Οι πελάτες χρειάζονται ευκολία στην κράτηση και την παραγγελία – εφόσον διαθέτει αυτή τη δυνατότητα. Επομένως, μπορείτε να εγκαταστήσετε online υπηρεσίες κρατήσεων ή παραγγελιών στην ιστοσελίδα σας ή να συνεργαστείτε με online apps. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της πελατείας σας.
Αυξήστε την προβολή της επιχείρησής σας με διαφήμιση στο διαδίκτυο!
Στη σημερινή εποχή η επαφή του πελάτη με την επιχείρηση εστίασης γίνεται πρώτα ψηφιακά και ύστερα με φυσική παρουσία. Ωστόσο, δεν αρκεί πλέον μόνο η δημιουργία μιας ιστοσελίδας ή προφίλ στα social media για να αυξηθεί η προβολή της επιχείρησής σας. Πρέπει να χρησιμοποιήσετε τη πληρωμένη διαφήμιση στα social media και στο Google συνδυασμό με άλλες ενέργειες που θα σας βοηθήσουν να είστε συνεχώς μπροστά στα μάτια των πελατών σας.
Κρατήστε ενημερωμένη την ιστοσελίδα σας
Μια παρατημένη ιστοσελίδα (με παλιές φωτογραφίες, μη ενημερωμένο blog, τεχνικά προβλήματα ή παρωχημένο εικαστικό) δίνει το σήμα ότι δεν ενδιαφέρεστε αρκετά για την εικόνα σας, άρα και για τους πελάτες σας. Ακούγεται άδικο; Ίσως, αλλά αυτός είναι ο συνήθης συνειρμός στο μυαλό των πελατών.
Κερδίστε λοιπόν τις εντυπώσεις με το να ενημερώνετε συχνά την ιστοσελίδα σας για να διατηρηθεί ενδιαφέρουσα. Ανανεώστε τα μενού και τους τιμοκαταλόγους, αναρτήστε νέα, ειδικά προσφορές και εκδηλώσεις που οργανώνετε στην επιχείρησή σας.
Βελτιστοποιήστε την ιστοσελίδα σας για τις μηχανές αναζήτησης
Για να είναι εύκολο να βρεθεί η επιχείρησή σας στην αναζήτηση του Google χρειάζεστε μια βελτιστοποιημένη ιστοσελίδα. Συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά στον τίτλο της κάθε σελίδας. Χρησιμοποιήστε τις διάφορες σελίδες μέσα στο site για να περιγράψετε τις υπηρεσίες σας, τα προϊόντα και οτιδήποτε άλλο θα ελκύσει τον επισκέπτη κοντά σας.
Οι κοινωνικές πλατφόρμες, όπως το Facebook και το Instagram, προσφέρουν μια τεράστια δυνατότητα προβολής και προωθούν με στόχο τη γνωριμία του κοινού για την επιχείρηση σας. Μάλιστα, πολλά κοινωνικά δίκτυα αναλύουν τα δεδομένα τους, προκειμένου να βοηθήσουν τους διαφημιζόμενους να στοχεύουν στους σωστούς ανθρώπους και να διαμορφώσουν αποτελεσματικότερα μηνύματα.
Προγραμματισμός διαφημίσεων
Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις της διαφήμισης είναι να βρεθεί ο σωστός στόχος. Με τη διαφήμιση στα social media, μπορείτε να προγραμματίσετε τις διαφημίσεις σας έτσι ώστε να φθάσουν στους σωστούς ανθρώπους, στη σωστή ώρα. Μπορείτε να αξιοποιήσετε καλύτερα το διαφημιστικό budget σας χρησιμοποιώντας προηγμένα εργαλεία που στοχεύουν τις διαφημίσεις στη συγκεκριμένη ομάδα χρηστών που επιθυμείτε.
Εμφανίζετε τη διαφήμισή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης του Google
Οι χρήστες του Google χρησιμοποιούν λέξεις για να αναζητήσουν μεταξύ των άλλων επιχειρήσεις εστίασης σαν τη δική σας. Πχ «καφέ κοντά μου», «catering γάμου» ή «μπέργκερ» είναι μερικές λέξεις που συγκεντρώνουν χιλιάδες αναζητήσεις κάθε μήνα.
Όσοι πληκτρολογούν συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά στο Google, είναι πολύ πιθανό να ενδιαφερθούν και για την δική σας επιχείρησή. Χρησιμοποιώντας το Google Ads, μπορείτε να δημιουργήσετε μια καμπάνια διαφήμισης στη δημοφιλή μηχανή αναζήτησης, με την οποία θα εμφανίζετε τη διαφήμισή όταν οι χρήστες χρησιμοποιούν τους όρους που σας αφορούν. Η αποτελεσματικότητά της διαφήμισης αυτής βασίζεται στις δυνατότητες που δίνει η Google στο διαφημιζόμενο να στοχεύει ακριβώς το τμήμα του κοινού που τον ενδιαφέρει.
Εύκολη μέθοδος μέτρησης της αποτελεσματικότητας
Έχει μεγάλη σημασία να μπορούμε να μετράμε την απόδοση μιας διαφήμισης. Γνωρίζοντας ποια πλατφόρμα, ποια καμπάνια ή διαφήμιση φέρνει το μεγαλύτερο όφελος είναι ευκολότερο να αξιοποιήσετε αποδοτικά το budget σας.
Οι περισσότερες πλατφόρμες διαφημίσεων προσφέρουν ένα ολοκληρωμένο και λεπτομερές σύστημα παρακολούθησης που σας επιτρέπει να βλέπετε σχεδόν online πόσο αποδίδουν οι διαφημίσεις σας. Με αυτό τον τρόπο κάνουν τις αποφάσεις σας εύκολες και πιο σίγουρες.
Ο ρόλος των κριτικών στην επιτυχία μιας επιχείρησης εστίασης
Όλες οι επιχειρήσεις εστίασης έχουν σαν πρώτο στόχο τους την ικανοποίηση του πελάτη. Όμως, πώς μπορεί να το πετύχουν αυτό; Η απάντηση βρίσκεται στο να ακούν τι έχουν να πουν οι πελάτες τους μέσα από τις κριτικές /αξιολογήσεις που κάνουν.
Είναι στην ουσία η γνώμη των πελατών σας και αυτό σας κάνει να θέλετε να ακούσετε τι έχουν να πουν. Γνωρίζετε πως αν έχετε πλήθος θετικών κριτικών θα προσελκύσετε περισσότερους πελάτες και θα διατηρήσετε ευκολότερα τους υπάρχοντες.
Είναι σημαντικό λοιπόν να ακούτε τα σχόλια των πελατών σας και να τα λαμβάνετε σοβαρά υπόψη σας. Ωστόσο, δεν είναι αρκετό να απλώς διαβάζετε τις κριτικές. Πρέπει να ενεργείτε ανάλογα και να βελτιώνετε το επίπεδο των υπηρεσιών και των προϊόντων σας βάσει των αναγκών των πελατών.
Οι αξιολογήσεις μπορεί να είναι αρνητικές και αυτό είναι κάτι που δεν μπορεί να αποφευχθεί. Εντούτοις, μια αρνητική κριτική μπορεί να μετατραπεί σε μια θετική ευκαιρία. Δίνοντας μια αντίστοιχη απάντηση, δείχνετε στους πελάτες σας ότι την λαβαίνετε σοβαρά υπόψη σας και ότι θέλετε να βελτιώσετε το επίπεδο των υπηρεσιών σας.
Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι οι κριτικές δεν αποτελούν το σύνολο της εικόνας της επιχείρησής σας. Υπάρχουν πολλοί άλλοι παράγοντες που παίζουν ρόλο στην επιτυχία μιας επιχείρησης εστίασης. Ωστόσο, οι κριτικές είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών σας, την προσέλκυση πελατών και τη δημιουργία αξίας για την επιχείρησή σας. ( Για περισσότερες πληροφορίες δείτε το άρθρο μας: «Ο ρόλος των κριτικών στην επιτυχία μιας επιχείρησης εστίασης»)
Αναπτύξτε την επιχείρηση σας με τη βοήθεια μας
Στην Bizz, έχουμε συνεργαστεί με επιχειρήσεις εστίασης για να τους βοηθήσουμε να χτίσουν τη φήμη και την πελατεία που επιθυμούν. Το ίδιο μπορούμε να κάνουμε και για εσάς. Η έμπειρη ομάδα των ειδικών μας ξέρει πώς να φέρει την κατάλληλη κίνηση στον ιστότοπό σας. Και όσο περισσότερους πελάτες αποκτάτε, τόσο περισσότερο θα αυξάνουν τα κέρδη και η φήμη σας.
Πόσο πολύ θέλετε να μεγαλώσει η επιχείρηση σας; Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα στο τηλέφωνο 210 3004448 ή στο email info@bizz.gr για μια ατομική συνεδρίαση με έναν έμπειρο στρατηγικό σύμβουλο της Bizz και να λάβετε μια δωρεάν πρόταση marketing .