Website Redesign – Πώς θα Γίνει Εύκολα & Επιτυχημένα;
Καθημερινά όλο και περισσότεροι άνθρωποι όλων των ηλικιών αναζητούν πληροφορίες, προϊόντα και υπηρεσίες online. Όπως όλες οι εταιρίες, θέλετε το site σας να αποτελεί την online βιτρίνα που σας συνδέει με τους πελάτες σας. Είναι φυσιολογικό λοιπόν να αναρωτιέστε: «Παίρνω το καλύτερο από το website που έχω σήμερα; Τι θα μπορούσα να βελτιώσω για να είναι περισσότερο αποτελεσματικό;».
Αν οι απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα σας βάλουν στην διαδικασία του website redesign, μην καταφύγετε στις εύκολες λύσεις. Αυτή τη φορά κάντε το από την αρχή σωστά.
Ξεκινήστε με τις ακόλουθες 5 ερωτήσεις που θα οδηγήσουν την σκέψη σας να αποφασίσετε τι είναι κατάλληλο να κάνετε για τον ανασχεδιασμό του website σας.
#1. Τι πάει λάθος με το τωρινό μου site;
Εάν έχετε μια στοιχειώδη ιστοσελίδα, να ξέρετε ότι πάντα υπάρχουν πράγματα που μπορούν να βελτιωθούν. Μπορεί εσάς να σας ικανοποιεί, αλλά προσπαθήστε να μπείτε λίγο στα παπούτσια των πελατών σας (ήδη πελατών ή δυνητικών) και να δείτε τα πράγματα με την δική τους ματιά. Ένας καλός τρόπος για να επιτευχθεί αυτό είναι από τα σχόλια που σας αφήνουν στο site, ή τις κριτικές στο Google. Επίσης μέσα από τα Google Analytics μπορείτε να δείτε το bounce rate (ποσοστό εγκατάλειψης) και τον χρόνο που περνούν στο site σας.
Μπορεί οι πελάτες να μην είναι πάντα 100% σωστοί σε ότι λένε, αλλά να θυμάστε ότι το website σας γίνεται για αυτούς και όχι για εσάς. Επομένως έχει μεγάλη σημασία να είναι φιλικό και να βελτιώνει την εμπειρία τους.
#2. Έχει αλλάξει το προϊόν ή υπηρεσία μου τα τελευταία χρόνια;
Πόσο έχει αλλάξει το προϊόν ή υπηρεσία σας από τότε που φτιάξατε το website σας; Μήπως έχουν αλλάξει οι συνήθειες και ο τρόπος επικοινωνίας των πελατών σας; Αν κάπου σε αυτά η απάντηση είναι «ναι», τότε μάλλον πρέπει να εξετάσετε την περίπτωση του website redesign. Μια νέα, φρέσκια εμφάνιση είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να πείτε στους πελάτες σας ότι είστε ικανοί να αλλάζετε μέσα στο χρόνο με τρόπο που θα ικανοποιεί πάντα τις ανάγκες τους.
#3. Ποιος ο στόχος του redesign;
Είναι σημαντικό να ξεκαθαρίσετε γιατί θέλετε να κάνετε redesign το website σας. Θα κάνετε ένα συνολικό ανασχεδιασμό του brand (rebranding) σας ή μόνο ένα λίφτινγκ (redesign) στο site σας; Αν κάνετε website redesign (ίσως για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της Google), κρατώντας κάποια στοιχεία, όπως πχ το λογότυπο, ίδια είναι σαφώς ευκολότερη υπόθεση.
Σε κάθε περίπτωση είναι καλό να θέσετε συγκεκριμένους, μετρήσιμους, ρεαλιστικούς και χρονικά προσδιορισμένους στόχους για τον ανασχεδιασμό του site σας.
#4. Ποια χαρακτηριστικά θέλω να έχει το website μου;
Συχνά βλέπετε μια ιστοσελίδα που σας αρέσει πολύ στην εμφάνιση, είναι εύκολη στην πλοήγηση και σκέφτεστε ότι θα ήταν ωραίο να την μιμηθείτε.
Όταν ανασχεδιάζετε το website σας μπορεί να σας φαίνεται ότι η μίμηση ενός τέτοιου site έχει νόημα, αλλά σκεφτείτε για λίγο τους πελάτες σας και τα ενδιαφέροντα τους. Μπορεί όντως να είναι αισθητικά ωραίο, αλλά να μην ταιριάζει στο προϊόν και τους πελάτες σας.
Μια καλή πηγή έμπνευσης είναι τα websites των μεγάλων ανταγωνιστών σας και ειδικά αυτά που κατατάσσονται ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα της Google. Τι έχουν κάνει για να είναι τόσο ψηλά; Αναζητήστε τα θετικά τους σημεία και προσπαθήστε να κάνετε καλύτερα αυτά στα οποία υστερούν.
Επίσης είναι σημαντικό να έχετε ένα website που είναι mobile-friendly, δηλαδή φιλικό προς κινητές συσκευές. Αυτό θα βελτιώσει την εμπειρία του χρήστη και θα δώσει ώθηση στις online πωλήσεις σας!
#5. Ποια θα είναι η λειτουργία του website μου;
Θέλω να κάνω website redesign για να μου δίνει περισσότερες πωλήσεις μέσω ίντερνετ; Θέλω να δίνει περισσότερο περιεχόμενο στον επισκέπτη από ότι στο παρελθόν; Μήπως χρειάζομαι ένα website που θα ελκύει τον επισκέπτη στο φυσικό μου κατάστημα; Όποια και αν θα είναι η λειτουργία του ανασχεδιασμένου website σας καλό είναι να την προσδιορίσετε πριν ξεκινήσετε να το δημιουργείτε. Η κάθε λειτουργία θέλει και διαφορετική σχεδίαση. Προσδιορίστε αυτό το βασικό στοιχείο και θα είστε σε καλό δρόμο για να επιτύχετε στον κόσμο του digital marketing.
Πώς θα πρέπει να είναι το νέο σας site;
Για να καταλάβετε τι πρέπει να μεταφέρετε στο νέο website (και τι να αφήσετε πίσω), θα πρέπει να έχετε μια στρατηγική επανασχεδιασμού της ιστοσελίδας σας.
Δείξετε τι κάνετε καλύτερα
To website σας θα πρέπει να εξηγεί με σαφήνεια πώς η εταιρεία ή η υπηρεσία σας βοηθά τους ανθρώπους. Αυτό δεν θα πρέπει να πάρει σε κάποιον περισσότερο από πέντε δευτερόλεπτα για να το καταλάβει.
Εάν η επιχείρηση ή η υπηρεσία σας κάνει τη ζωή των ανθρώπων ευκολότερη, θα πρέπει να το δείξετε και να το κάνετε σημείο εστίασης της προσοχής του επισκέπτη.
Θυμηθείτε, οι άνθρωποι δεν αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες – αγοράζουν οφέλη και εμπειρίες.
Να είστε περήφανοι για το πώς βοηθάτε τους ανθρώπους και να μοιράζεστε τις εμπειρίες των πελατών σας και τις ιστορίες επιτυχίας! Απλά φροντίστε να το κάνετε με φυσικό τρόπο και να μην πέσετε στην παγίδα της υπερβολής ή της επιτηδευμένης επίδειξης.
Γεμίστε τα κενά
Ο σχεδιασμός μιας ιστοσελίδας σας δίνει την ευκαιρία να δοκιμάσετε νέα πράγματα και να εξερευνήσετε νέες λειτουργίες, από νέες σελίδες προορισμού έως χρήσιμα διαδραστικά εργαλεία.
Για να μάθετε τι πρέπει να προσθέσετε στη νέα σας ιστοσελίδα, θα πρέπει να έχετε κάποια ιδέα για το τι έλειπε από το προηγούμενο.
Τι είδους περιεχόμενο μπορείτε να προσθέσετε στο νέο σας website που δεν υπήρχε στο παλιό; Ποια εργαλεία θα μπορούσαν να βοηθήσουν τους επισκέπτες σας να κάνουν ευκολότερα μια μετατροπή;
Αυτές είναι ερωτήσεις που θα λάβετε απάντηση μόνο μέσω της έρευνας για τα marketing personas, η οποία αποτελεί ένα κρίσιμο βήμα για τον προσδιορισμό της συνολικής επιτυχίας του website σας.
Με την κατανόηση του ποιος αγοράζει από εσάς, τις επιθυμίες, τους φόβους κλπ. των πελατών σας, θα αρχίσετε να καταλαβαίνετε το είδος των εργαλείων και του περιεχομένου που μπορούν να βοηθήσουν τους επισκέπτες σας να ολοκληρώσουν το ταξίδι τους στο website σας.
Απαλλαγείτε από την υπερβολή
Το περιεχόμενο που δεν είναι καλά μελετημένο ή δεν εξυπηρετεί ένα σκοπό στην δημιουργία μετατροπών θα πρέπει να θεωρείται ως υπερβολικό και θα πρέπει να το ξεφορτωθείτε.
Οποιοδήποτε κομμάτι περιεχομένου ή εικόνων δεν εξυπηρετεί το σκοπό της στρατηγικής redesign δεν πρέπει να υπάρχει. Βεβαιωθείτε ότι υπάρχει ένας λόγος ή μια αιτία πίσω από κάθε εικόνα και κείμενο που έχετε αναρτήσει στον ιστότοπο σας.
Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας επικεντρώνεται γύρω από τα οφέλη του επισκέπτη και τον τρόπο με τον οποίο η υπηρεσία σας λύνει ένα του πρόβλημα. Αποφύγετε την πάρα πολύ εμπορική ορολογία ή τις άχρηστες πληροφορίες σχετικά με το κάθε τι στην εταιρείας, το οποίο στο τέλος της ημέρας αφορά μονάχα εσάς.
Όταν φτάνετε στο σχεδιασμό, less is more
Ενώ ένα redesign μπορεί να φέρει την ευκαιρία για νέες σελίδες και λειτουργίες όπως περιγράφηκε προηγουμένως, μπορεί επίσης να είναι μια ευκαιρία για να καθαρίσετε το website σας. Από τι; Από κάθε τι αποσπά την προσοχή των επισκεπτών από το βασικό σας μήνυμα. Έτσι θα δημιουργήσετε ένα αποτελεσματικό, εύκολο στην περιήγηση website, όπου οι χρήστες θα ξέρουν διαισθητικά πού να κάνουν κλικ και τι θα επακολουθήσει στη συνέχεια.
Όσο λιγότερες λέξεις και εικόνες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να κάνετε τον επισκέπτη να δράσει, τόσο το καλύτερο για την επιχείρηση σας.
Website Redesing με την Bizz
Όποιος και αν είναι ο λόγος που σκέφτεστε να ανασχεδιάσετε την online παρουσία σας, είναι σίγουρο πως δεν είναι μια εύκολη διαδικασία. Για να μειώσετε την αβεβαιότητα του αν θα γίνει επιτυχημένα, καλό είναι να έχετε από πριν απαντήσει στα παραπάνω σημαντικά ερωτήματα. Αυτό θα σας εξοικονομήσει χρόνο και χρήμα και θα σας δώσει την βεβαιότητα ότι μόλις το νέο website βγει στον αέρα, θα νιώσετε το αίσθημα ότι άξιζε όλη την προσπάθεια που καταβάλετε.
Στην ΒΙΖΖ δεν θέλουμε ποτέ να αφήνετε τα πράγματα στην τύχη ή να κάνετε κάτι απλά για να πείτε ότι προσπαθήσατε. Μας ενδιαφέρει το αποτέλεσμα, για τον λόγο αυτό παίρνουμε πολύ στα σοβαρά την κατασκευή ιστοσελίδων ή το redesign τους. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε καλέστε μας στο 210 300 4448