10 Λάθη που Κάνουν οι Μεσίτες στα Social Media

Social media και real estate marketing

10 Λάθη που Κάνουν οι Μεσίτες στα Social Media

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αποδειχθεί ότι είναι μια εξαιρετικά αποτελεσματική στρατηγική real estate marketing. Πράγματι, τα κοινώς αποκαλούμενα -με τη διεθνή τους ορολογία- social media είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τη σύνδεση των συμβούλων ακινήτων με πιθανούς πωλητές και αγοραστές. Ωστόσο, συχνά στην προσπάθεια να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τις δυνατότητες που δίνουν τα κοινωνικά δίκτυα πολλοί μεσίτες ακολουθούν λάθος τακτική η οποία μπορεί να βλάψει τους απώτερους στόχους τους. Ας δούμε όμως ποια είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι μεσίτες στα social media.

1. Εστιάζουν μόνο στις πωλήσεις

Ενώ ο απώτερος στόχος του social media marketing μπορεί να είναι η αύξηση των πωλήσεων μέσω αγγελιών πώλησης, συχνά αποδεικνύεται λάθος να επικεντρώνεται κανείς αποκλειστικά σε αυτό. Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα social media συνήθως για να χαλαρώσουν ή να διασκεδάσουν και είναι πιθανό να μην ακολουθήσουν λογαριασμούς με υπερβολικά πιεστικές για προϊόντα/υπηρεσίες δημοσιεύσεις.

2. Δεν προβάλλουν την προσωπικότητά τους

Συχνά οι μεσίτες παρουσιάζουν τις υπηρεσίες τους αλλά όχι την προσωπικότητα πίσω από αυτά που προσφέρουν. Και όμως. Ένας μεσίτης που επιδεικνύει την προσωπικότητά του δείχνει σε πιθανούς πωλητές και αγοραστές γιατί θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο να συνεργαστούν μαζί του. Είναι σημαντικό να ξεχωρίζει κανείς ανάμεσα στο πλήθος των επαγγελματιών που υπάρχουν στο internet και όχι μόνο. Επομένως, ένας μεσίτης θα εκμεταλλευτεί σε άριστο βαθμό τα social media όταν προβάλει τον ίδιο του τον εαυτό και αφήνει την προσωπικότητά του να λάμψει.

Πώς μπορεί ένας μεσίτης να το κάνει αυτό; Είτε μέσα από δημοσιεύσεις που εκφράζουν την εκδήλωση της αφοσίωσης και της αγάπης του για τη δουλειά του, την ακίνητη περιουσία, είτε μέσα από την παρουσίαση της καθημερινότητάς του, οι πιο προσωπικές κοινοποιήσεις είναι πάντα ένας καλός τρόπος για την προβολή της προσωπικότητάς του.

3. Φοβούνται την υπερβολική έκθεση

Το λάθος αυτό έχει σχέση με τις επιφυλάξεις για την προβολή της προσωπικότητας μέσα από δημοσιεύσεις για την καθημερινότητα: Μην αφήνετε να σας επηρεάσει ο φόβος ότι μπορεί οι πιο προσωπικές δημοσιεύσεις να γίνουν βαρετές. Αν και πολλοί επαγγελματίες θεωρούν ότι δεν ενδιαφέρει τους χρήστες για το τι κάνει και τι πιστεύει ένας σύμβουλος ακινήτων, συνήθως οι άνθρωποι θέλουν να μάθουν περισσότερα για το τι κάνει ένας μεσίτης ή ακόμα και για το πώς αποφάσισε να ακολούθησε αυτό το επάγγελμα.

4. Προσπαθούν να ικανοποιήσουν όλες τις απαιτήσεις

Η προσπάθεια να ικανοποιήσει τα αιτήματα και να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις όλων μέσα στα social mediaτα μπορεί να αφήσει έναν μεσίτη να μείνει με λίγες ιδέες περιεχομένου. Η εξυπηρέτηση όλων των χρηστών δεν είναι δυνατή, σε καμία περίπτωση. Γι’ αυτό, είναι απαραίτητο να αποδεχτείτε ότι ορισμένοι χρήστες μπορεί να μην είναι ικανοποιημένοι, ανεξάρτητα από το πόση προσπάθεια καταβάλλετε για τη δημιουργία περιεχόμενου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

5. Ανησυχούν για την παροχή πολλών πληροφοριών

Συχνά οι μεσίτες ανησυχούν μήπως δώσουν πάρα πολλές πληροφορίες για κάποια ακίνητα ή για τις τάσεις της αγοράς, φοβούμενοι ότι οι ενδιαφερόμενοι θα επιλέξουν άλλο μεσίτη ή θα αποφύγουν εντελώς τις υπηρεσίες ενός συμβούλου ακινήτων. Ωστόσο, συμβαίνει το αντίθετο: Η παροχή πληροφοριών που φανερώνει εμπειρία και βαθιά γνώση του αντικειμένου είναι ο καλύτερος τρόπος για να κερδίσει ένας μεσίτης την εμπιστοσύνη και να τοποθετηθεί στη συνείδηση του κοινού ως ειδικός.

6. Δίνουν έμφαση στον ανταγωνισμό

Η υπερβολική εστίαση στο τι κάνουν οι άλλοι μεσίτες, συμπεριλαμβανομένου του περιεχομένου και του αριθμού των ακολούθων τους, μπορεί να οδηγήσει σε αντίθετα αποτελέσματα και στην απώλεια των προσωπικών/επαγγελματικών στόχων. Αν και είναι σημαντικό ένας μεσίτης να γνωρίζει τους ανταγωνιστές του, είναι επίσης απαραίτητο να κατανοήσει τι κάνει ένα μεσιτικό γραφείο μοναδικό.

7. Αμελούν να προβάλουν τον ρόλο του πελάτη

Ενώ είναι πράγματι πολύ σημαντικό να μοιράζεται ο μεσίτης τις επιτυχίες του και να τις προβάλει όσο περισσότερο μπορεί, ορισμένες φορές αμελεί να εστιάσει και στον πελάτη, όπως π.χ να τονίσει τη σπουδαία συνεργασία που οδήγησε στην επιτυχία. Σε αυτή την περίπτωση η πιο αποτελεσματική στρατηγική είναι η εύρεση και τήρηση της ισορροπίας.

8. Κοινοποιούν στοιχεία πελάτη χωρίς συγκατάθεση

Πολύ συχνά οι μεσίτες προβάλλουν τα συγχαρητήρια μηνύματα όταν βοηθούν έναν αγοραστή ή πωλητή να κλείσει μια συμφωνία. Αν και αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κερδίσει κανείς εμπιστοσύνη και να προβληθεί η δουλειά του, είναι επίσης σημαντικό να λαμβάνεται πάντα πρώτα τη συγκατάθεση του εκάστοτε πελάτη.

9. Μοιάζουν να ζητιανεύουν για ανάθεση

Υπάρχει μια λεπτή γραμμή ανάμεσα στο να ενημερώνει κανείς τους χρήστες και τους ακολούθους στα social media ότι είναι διαθέσιμος για να προσφέρει τις υπηρεσίες του και στο να μοιάζει να εκλιπαρεί για να του αναθέσουν δουλειά. Προκειμένου να αποφύγει ένας μεσίτης τέτοιες λάθος κινήσεις είναι καλύτερα να δίνει έμφαση στην παροχή βοήθειας και συμβουλών.

10. Δεν αλληλεπιδρούν

Ίσως ένα από τα καλύτερα μέρη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι ότι δίνει στους μεσίτες την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν με πιθανούς πελάτες. Kαι όμως: Αρκετοί μεσίτες ενώ κάνουν συχνά δημοσιεύσεις αμελούν να αλληλεπιδράσουν με τους υπόλοιπους χρήστες. Ξεχνούν, δηλαδή, ότι το μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν πρέπει ποτέ να είναι μονόπλευρο.

Επομένως, το τελευταίο λάθος είναι ίσως και το πιο σημαντικό. Τα social media είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για τους μεσίτες για να αποκτήσουν δυνητικούς πελάτες και καταχωρίσεις στην αγορά. Αυτό μπορεί να συμβεί όχι μόνο με τη μονόπλευρη παρουσίαση της προσωπικότητάς και των επαγγελματικών δυνατοτήτων. Σε κάθε περίπτωση, η δημιουργία μιας αποτελεσματικής στρατηγικής που θα αποφεύγει αυτά τα λάθη μπορεί να βοηθήσει ώστε κάθε μεσίτης να ξεχωρίσει και να αποκομίσει το μέγιστο όφελος από τα social media.

Έχετε μεσιτικό γραφείο ή είστε σύμβουλος ακινήτων και θέλετε να μάθετε περισσότερα για το real estate marketing; Καλέστε μας για να προγραμματίσουμε ένα ραντεβού γνωριμίας και ενημέρωσης στο τηλέφωνο 210 300 4448.