Συνεργασία με Digital Marketing Agency: 10 Ερωτήσεις που θα σας Βοηθήσουν να Επιλέξετε το Κατάλληλο
Όταν επιλέγετε ένα digital marketing agency για να συνεργαστείτε, θέλετε να βρείτε τον καλύτερο συνεργάτη. Δεν θέλετε να χάσετε χρόνο και χρήματα με κάποια εταιρεία που δεν θα εκπληρώσει τους στόχους σας. Για να πετύχετε, φροντίστε να κάνετε την προετοιμασία σας πριν το ραντεβού μαζί τους.
Από τη μεριά σας θα χρειαστεί να γνωρίζετε τους στόχους της επιχείρησης σας, τον προϋπολογισμό και τον βαθμό στον οποίο θέλετε να συμμετάσχετε στην ανάπτυξη μιας εκστρατείας marketing.
Τι θέλετε να γνωρίζετε για τους υποψήφιους συνεργάτες σας
Στη συνέχεια ακολουθούν ορισμένες ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε στα στελέχη των εταιρειών marketing που θα εξετάσετε ως υποψήφιους συνεργάτες:
- Θα έχουν συγκεκριμένο άτομο επικοινωνίας ή υπεύθυνο για το λογαριασμό μας;
- Η ομάδα τους απαρτίζεται μόνο με στελέχη τους ή περιλαμβάνει και freelancers;
- Ποια είναι η γενική στρατηγική marketing που θα ακολουθήσουν; Σε πόσους από τους άλλους πελάτες τους την έχουν εφαρμόσει και με ποια αποτελέσματα;
- Αναλαμβάνουν το λογαριασμό ανταγωνιστικών μεταξύ τους εταιρειών ή όχι;
- Με βάση ποιο/α metrics θα κριθεί η επιτυχία του προγράμματος;
- Τι μπορείτε να περιμένετε από τις πρώτες 90 ημέρες (ή μια αντίστοιχη περίοδο έναρξης) της συνεργασίας σας;
- Πόσο συχνά θα ενημερώνεστε για την πρόοδο της καμπάνιας σας;
- Πώς καθορίζουν την αμοιβή τους;
- Μπορούν να σας δείξουν επιτυχημένα case studies με εταιρείες σαν τη δική σας;
- Τι δείχνουν οι αξιολογήσεις τους στο Google και το Facebook;
Είναι θεμιτό να θέλετε να διασφαλίσετε ότι παίρνετε την καλύτερη απόφαση για την επιχείρησή σας προτού παραδώσετε τα ηνία σε μια εταιρεία marketing. Έχετε λοιπόν το δικαίωμα να κάνετε ερωτήσεις που θα βοηθήσουν την απόφαση σας.
Τι κάνει διαφορετική τη Bizz;
Στη Bizz, ενστερνιζόμαστε το πλαίσιο του growth hacking, επειδή έχει σχεδιαστεί για τον τρόπο που σκέφτονται και ενεργούν οι πελάτες σήμερα. Μπορούμε να βοηθήσουμε την επιχείρησή σας να προσελκύσει πελάτες όταν είναι έτοιμοι να λάβουν μια απόφαση αγοράς, αντί να επιφυλάσσονται και να ελπίζουν ότι είναι έτοιμοι να αγοράσουν.
Για να γίνει αυτό, πρέπει πρώτα να μάθουμε πώς μπορούμε πραγματικά να σας βοηθήσουμε να βελτιώσετε το μάρκετινγκ. Γνωρίζουμε ότι κάθε επιχείρηση είναι μοναδική, με τα δικά της χαρακτηριστικά και ανάγκες. Θέλουμε λοιπόν να βρούμε την προσέγγιση εκείνη, που θα σας βοηθήσει να επιτύχετε τους συγκεκριμένους στόχους μάρκετινγκ που έχετε θέσει.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο χρησιμοποιούμε τη μεθοδολογία του growth hacking. Θα αναζητήσουμε τα σημεία που θα προσφέρουν άμεση βελτίωση των πωλήσεων και του μάρκετινγκ και θα εργαστούμε για να σχεδιάσουμε μια στρατηγική για την επίτευξη τους.
Μερικά από τα metrics που βασιζόμαστε για να μετράμε την επιτυχία μας:
- Αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας
- Δημιουργία και καλλιέργεια δυνητικών πελατών που είναι κοντά στην αγοραστική απόφαση
- Χρήση νέων καναλιών μάρκετινγκ για την αύξηση των υποψήφιων πελατών
- Αύξηση εσόδων
- Μείωση του κόστους απόκτησης ανά υποψήφιο πελάτη
Bizz: Ένα digital marketing agency που θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τα έσοδα σας
Το αποτελεσματικό marketing μπορεί να προσελκύσει δυνητικούς πελάτες και να αυξήσει τα έσοδα της επιχείρησή σας, αλλά το να το κάνετε μόνοι σας μπορεί να είναι κουραστικό, χρονοβόρο και δαπανηρό. Για το λόγο αυτό, πολλές επιχειρήσεις συνεργάζονται με ένα digital marketing agency όπως η Bizz.
Εάν θέλετε να μάθετε πώς μπορεί να βελτιωθεί το marketing της επιχείρησης σας, επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα στο 210 300 4448 για μια δωρεάν συνεδρία διάρκειας 30 λεπτών για να εξετάσετε τα δυνατά σας σημεία, τις αδυναμίες και τους τομείς ευκαιριών σας!
Είστε έτοιμοι να συνεργαστείτε με μια εταιρεία digital marketing; Μάθετε πώς μπορούμε να βελτιώσουμε την παρουσία σας στο internet και να δημιουργήσουμε πωλήσεις!