Αξιοποιήστε το LinkedIn για να Αναπτύξετε το Μεσιτικό Γραφείο σας

Το LinkedIn είναι ένα πολύ αποτελεσματικό εργαλείο για όλους τους μεσίτες ακινήτων

Αξιοποιήστε το LinkedIn για να Αναπτύξετε το Μεσιτικό Γραφείο σας

Ως μεσίτης ακινήτων, γνωρίζετε ότι η δικτύωση είναι βασικό συστατικό της επιτυχίας σας. Πρέπει να βρίσκετε νέους πελάτες, να δημιουργείτε σχέσεις με άλλους μεσίτες ακινήτων και να μένετε σε επαφή με παλιούς πελάτες. Το LinkedIn είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα για να κάνετε όλα τα παραπάνω, αλλά πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε αποτελεσματικά; Ας ρίξουμε μια ματιά στο πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτή την πλατφόρμα για την κτηματομεσιτική σας επιχείρηση.

Δημιουργήστε ένα επαγγελματικό προφίλ

Το πρώτο βήμα στη χρήση του LinkedIn είναι η δημιουργία ενός επαγγελματικού προφίλ που να αντικατοπτρίζει με ακρίβεια το ποιος είστε και ποιες υπηρεσίες προσφέρετε ως μεσίτης.

Βεβαιωθείτε ότι το προφίλ σας περιλαμβάνει μια επαγγελματική φωτογραφία-πορτραίτο, ένα σύντομο βιογραφικό σημείωμα για τον εαυτό σας και σχετικές πληροφορίες για την επιχείρησή σας, όπως τα χρόνια εμπειρίας και τυχόν βραβεία ή διακρίσεις που έχετε λάβει.

Τέλος, βεβαιωθείτε ότι όλα τα στοιχεία επικοινωνίας σας (τηλέφωνο, email) είναι επικαιροποιημένα, ώστε οι πιθανοί πελάτες να μπορούν να επικοινωνήσουν εύκολα με εσάς αν έχουν ερωτήσεις ή αν θέλουν να κλείσουν ένα ραντεβού. Αυτό θα βοηθήσει τους πιθανούς πελάτες να καταλάβουν με ποιον συνεργάζονται και θα τους δώσει εμπιστοσύνη στις ικανότητές σας ως μεσίτη.

Δημοσιεύετε τακτικά

Αφού δημιουργήσετε το προφίλ σας, είναι σημαντικό να δημοσιεύετε τακτικά στην πλατφόρμα του LinkedIn. Ως μεσίτης ακινήτων, η ενημέρωση των ανθρώπων σχετικά με τις τρέχουσες τάσεις στο real estate είναι το κλειδί, αν θέλετε να σας θεωρούν ειδικό στον τομέα. Αυτό θα διατηρήσει το προφίλ σας ενεργό και θα βοηθήσει στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης μεταξύ εσάς και των δυνητικών πελατών.

Δημοσιεύετε τακτικά -ιδανικά τρεις φορές την εβδομάδα– και μοιραστείτε περιεχόμενο όπως ειδήσεις του κλάδου, σχετικά άρθρα ή ακόμη και προσωπικές ενημερώσεις όπως αγγελίες για ακίνητα ή open house, αναρτήσεις σε ιστολόγια ή βίντεο σχετικά με θέματα που αφορούν την αγορά κατοικίας, ώστε όλοι να γνωρίζουν τι συμβαίνει στην περιοχή τους, καθώς και σε εθνικό ή διεθνές επίπεδο, ανάλογα με το πού ζει το μεγαλύτερο μέρος του κοινού-στόχου σας. Αυτό θα βοηθήσει στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης μεταξύ των δυνητικών πελατών, οι οποίοι θα στραφούν σε εσάς όταν χρειαστούν βοήθεια για την εύρεση κατοικίας -ή την πώληση κατοικίας!

Απλά φροντίστε να μην κάνετε υπερβολικά πολλές κοινοποιήσεις. Κανείς δεν θέλει το feed του να γεμίζει με πολλές αναρτήσεις από ένα άτομο!

Δικτυωθείτε στρατηγικά

Η μεγιστοποίηση του αντίκτυπου του προφίλ σας σημαίνει επίσης τη δημιουργία σχέσεων με άλλους επαγγελματίες του κλάδου στην πλατφόρμα. Για να ξεκινήσετε τη δικτύωση, αναζητήστε λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με το real estate, όπως “μεσίτης ακινήτων” ή “κατασκευαστής ακινήτων” και ακολουθήστε λογαριασμούς σε αυτές τις κατηγορίες. Το LinkedIn είναι επίσης μια εξαιρετική πλατφόρμα για τη σύνδεση με πιθανούς πελάτες ή επαγγελματίες από συναφείς δραστηριότητες, όπως δικηγόρους ακινήτων ή πολιτικούς μηχανικούς.

Όταν συνδέεστε με κάποιον νέο, φροντίστε να συμπεριλάβετε ένα εξατομικευμένο μήνυμα που να εξηγεί γιατί θα θέλατε να συνδεθείτε, ώστε να γνωρίζει ποια αξία θα μπορούσε δυνητικά να κερδίσει από τη σύνδεση μαζί σας. Αυτό θα συμβάλει στην αύξηση της πιθανότητας να αποδεχτούν το αίτημά σας!

 

Εγγραφείτε σε σχετικές ομάδες

Το LinkedIn προσφέρει αρκετές ομάδες που σχετίζονται με το real estate και στις οποίες μπορείτε να γίνετε μέλη δωρεάν. Αυτές είναι εξαιρετικές πηγές για να λάβετε συμβουλές από άλλους μεσίτες ακινήτων και να ανταλλάξετε ιδέες σχετικά με στρατηγικές real estate marketing ή τάσεις του κλάδου. Η συμμετοχή σε αυτές τις ομάδες συμβάλλει στη δημιουργία σχέσεων με άλλους επαγγελματίες του κλάδου, οι οποίες μπορεί να οδηγήσουν σε περισσότερες συστάσεις ή ακόμη και σε ευκαιρίες συνεργασίας στην πορεία.

Αξιοποιήστε διαφημίσεις και χορηγούμενο περιεχόμενο

Το LinkedIn προσφέρει επίσης επιλογές πληρωμένης διαφήμισης, όπως χορηγούμενο περιεχόμενο ή διαφημίσεις προσαρμοσμένες ειδικά για τη βάση χρηστών της πλατφόρμας. Αυτές οι διαφημίσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη στόχευση δυνητικών αγοραστών με βάση την τοποθεσία ή τα ενδιαφέροντα, ώστε να τις βλέπουν μόνο άτομα που πιθανόν ενδιαφέρονται να αγοράσουν ακίνητα – γεγονός που θα μπορούσε να οδηγήσει σε περισσότερες πωλήσεις!

Ωστόσο, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι αυτή η επιλογή κοστίζει χρήματα, αλλά μπορεί να αξίζει τον κόπο αν χρησιμοποιηθεί σωστά.

Αποκτήστε πλεονέκτημα με τη χρήση του LinkedIn

Η αποτελεσματική χρήση του LinkedIn μπορεί να δώσει στους μεσίτες ακινήτων ένα πλεονέκτημα όταν προσπαθούν να κατακτήσουν νέους πελάτες ή να παραμείνουν συνδεδεμένοι με τους ήδη υπάρχοντες.

Ακολουθώντας αυτές τις πέντε συμβουλές -δημιουργώντας ένα επαγγελματικό προφίλ, δημοσιεύοντας τακτικά, συμμετέχοντας σε σχετικές ομάδες, συνδεόμενοι με πιθανούς πελάτες και χρησιμοποιώντας διαφημίσεις και χορηγούμενο περιεχόμενο- οι μεσίτες ακινήτων μπορούν να μεγιστοποιήσουν την παρουσία τους στο LinkedIn, διατηρώντας παράλληλα τον επαγγελματισμό τους σε όλη τη διάρκεια των προσπαθειών δικτύωσης.

Γιατί λοιπόν να περιμένετε; Βάλτε αυτές τις συμβουλές σε εφαρμογή σήμερα και αρχίστε να αξιοποιείτε τη δύναμη του LinkedIn!