Θέλετε Περισσότερη Πελατεία στο Ιατρείο σας;- Bizz

Bizz

θέλω περισσότερη πελατεία στο ιατρείο μου

Θέλετε Περισσότερους Ασθενείς στο Ιατρείο σας;

«Πώς να προσελκύσω περισσότερους ασθενείς στο ιατρείο μου;» Είναι η ερώτηση που μας κάνουν πολύ συχνά οι γιατροί που έρχονται σε πρώτη επαφή μαζί μας.

Στον ανταγωνιστικό κόσμο της υγειονομικής περίθαλψης και ειδικότερα με την αύξηση της ιδιωτικής άσκησης του ιατρικού επαγγέλματος, χρειάζεται μία σειρά από μεθοδολογίες και ενέργειες για να δείξετε προς τα έξω τις  γνώσεις και τις ικανότητές  σας. Άλλωστε, υπάρχουν χιλιάδες ασθενείς που ήδη αυτή τη στιγμή που διαβάζετε τις παρούσες γραμμές, αναζητούν έναν γιατρό σαν εσάς.

Πώς θα σας βρουν ;

Φυσικά στο Διαδίκτυο: Εκεί που όλοι ανατρέχουν για να αναζητήσουν πληροφορίες για οτιδήποτε τους απασχολεί. Είναι ο ίδιος χώρος όπου οι ασθενείς βρίσκουν τον ιατρό που χρειάζονται και οι ιατροί προσφέρουν όλες τις πληροφορίες για να τους βρουν εκείνοι που έχουν ανάγκη και να επωφεληθούν από τις  ιατρικές υπηρεσίες τους.

Με τα χρόνια, αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι οι περισσότεροι χρήστες δεν ξεπερνούν την πρώτη σελίδα του Google αναζητώντας τις απαντήσεις στις ερωτήσεις τους. Επομένως, για την απόκτηση νέων ασθενών είναι απαραίτητο ένας γιατρός να είναι ορατός στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της νούμερο ένα μηχανής αναζήτησης όταν οι χρήστες αναζητούν πληροφορίες για:  Υπηρεσίες, εγκαταστάσεις υγειονομικής περίθαλψης, επαγγελματίες, συμπτώματα και διαγνώσεις που σχετίζονται με τον τομέα σας .

Για να έχετε λοιπόν την ευκαιρία να βρείτε νέους ασθενείς αρκεί να αυξήσετε την προβολή σας στο Google. Και για να το κάνετε αυτό έχετε στη διάθεσή σας δύο πολύ αποτελεσματικούς τρόπους: το SEO και το SEM.

SEO για την προσέλκυση ασθενών

Εμφανίζεται το προφίλ σας στην πρώτη σελίδα του Google αναζητώντας στη μηχανή το όνομα μιας υπηρεσίας που προσφέρετε μαζί με αυτό της πόλης όπου βρίσκεται το ιατρείο σας;

Χάρη στο healthcare SEO, ο ιστότοπός θα μπορεί να αναρριχηθεί οργανικά στις σελίδες αποτελεσμάτων Google και, κατά συνέπεια, να τον βρίσκουν εύκολα οι ασθενείς.

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι το σύνολο ενεργειών που βοηθούν τον ιστότοπό σας να αποκτά επισκεψιμότητα από αναζητήσεις που πραγματοποιούνται από τους χρήστες της Google.

Για να βοηθήσετε  το website σας  να βγει στην πρώτη σελίδα της μηχανής αναζήτησης, είναι απαραίτητο να εφαρμόσετε ορισμένες στρατηγικές για τη βελτιστοποίηση του.

1. Δημιουργήστε περιεχόμενο

Έχοντας ένα τακτικά ενημερωμένο blog με άρθρα στον τομέα της εξειδίκευσής σας θα διευκολύνει τις αναζητήσεις από νέους πιθανούς ασθενείς που χρειάζονται τις υπηρεσίες σας.

Το περιεχόμενο –αν κριθεί χρήσιμο για τους χρήστες- θα βοηθήσει να τοποθετηθεί το website σας στην πρώτη σελίδα της Google για τους σχετικούς όρους αναζήτησης.

Ο στόχος των ασθενών, το είδος της έρευνας που θα μπορούσαν να κάνουν και το πώς σχετίζονται με τις υπηρεσίες σας, πρέπει να είναι το σημείο αναφοράς για την επιλογή του θέματος των άρθρων.

Για παράδειγμα, αν ήσασταν οδοντίατρος και πιστεύατε ότι πολλές αναζητήσεις στο Google σχετίζονται με την οδοντιατρική αποκατάσταση, θα μπορούσατε να γράψετε ένα άρθρο για αυτάό το θέμα προκειμένου να δημιουργήσετε περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας και τελικά να αυξήσετε τους ασθενείς του οδοντιατρείου.

2.Δημιουργήστε συνεργασίες

Όπως σε κάθε τομέα, έτσι και στο ιατρικό marketing οι συνεργασίες είναι σημαντικές για την προσέλκυση νέων ασθενών στο ιατρείο ή την κλινική. Πώς όμως μπορείτε να συνεργαστείτε με άλλους ιστοτόπους;

Στην πραγματικότητα, η ενθάρρυνση της ανταλλαγής περιεχομένου, με τη μορφή συνδέσμων, με άλλους επαγγελματίες ή φόρουμ του κλάδου είναι απαραίτητη όχι μόνο από την άποψη της διαδικτυακής προβολής, αλλά και από την άποψη του SEO. Κατόπιν συμφωνίας, μπορείτε να κοινοποιήσετε αμοιβαία τους συνδέσμους των άρθρων, των βίντεο ή των σελίδων του ιστότοπού σας στο website του συνεργάτη ή στα κανάλια του στα social media.

Επομένως, είναι σημαντικό να αναπτύξετε μια στρατηγική δικτύωσης (link building) για να κάνετε τους ανθρώπους να μιλούν για εσάς στο Διαδίκτυο.

3.Δημιουργήστε ένα προφίλ σε μια ιατρική πύλη

Όπως συμβαίνει συχνά σήμερα, ακόμη και στον κόσμο της υγειονομικής περίθαλψης, οι άνθρωποι περιμένουν να μπορούν να αναζητούν και να βρίσκουν ειδικούς στο διαδίκτυο.

Η δημιουργία ενός προφίλ σε web directory καλά τοποθετημένο στις μηχανές αναζήτησης, (όπως το xo.gr ή το vrisko.gr) θα σας βοηθήσει όχι μόνο να έχετε μεγαλύτερη διαδικτυακή προβολή χάρη στο μεγάλο χρηστών του, αλλά και να συνδέσετε το προφίλ με τον ιστότοπό σας και κατά συνέπεια να βελτιστοποιήσετε τη θέση σας στη Google και σε άλλες μηχανές αναζήτησης.

4.Δώστε βάση στην περιοχή όπου έχετε την έδρα σας

Για να διαφημίσετε το ιατρείο σας στην περιοχή ή την πόλη όπου λειτουργείτε και να βρείτε νέους ασθενείς στο Διαδίκτυο, το Google My Business είναι το ιδανικό μέρος για να εστιάσετε την προσοχή σας.

Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία της Google, το 80% των αναζητήσεων που αφορούν εμπορικές πληροφορίες πραγματοποιούνται σε τοπική βάση, δηλαδή συσχετίζοντας τις υπηρεσίες σε ένα συγκεκριμένο μέρος, για παράδειγμα «ψυχολόγος στο Μαρούσι».

Η κατοχή προφίλ στο Google My Business όχι μόνο βοηθά τους ασθενείς που βρίσκονται κοντά στο ιατρείο σας να ανακαλύψουν τις υπηρεσίες που προσφέρετε, να διαβάσουν κριτικές, να βρουν πληροφορίες και επαφές, αλλά είναι επίσης το πρώτο και καλύτερο βήμα για το local SEO.

Google Ads στο ιατρικό μάρκετινγκ

Εάν θέλετε να είστε ορατός με το website σας όταν οι πιθανοί ασθενείς αναζητούν στο Google κάτι που σχετίζεται στενά με το ιατρείο σας, η πληρωμένη διαφήμιση (Google Ads) είναι η τεχνική που πρέπει να χρησιμοποιήσετε.

Η διαφήμιση επί πληρωμή στις μηχανές αναζήτησης, είναι μια στρατηγική που θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τους ασθενείς εμφανίζοντας την ιστοσελίδα σας μόνο σε χρήστες που ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες που προσφέρετε.

Για παράδειγμα, οι χρήστες που αναζητούν στο Google «δίαιτα για απώλεια βάρους» ενδιαφέρονται προφανώς να υιοθετήσουν μια δίαιτα για απώλεια βάρους. Ίσως μάλιστα μπορεί να θέλουν να φτιάξουν μια εξατομικευμένη δίαιτα με τη βοήθεια επαγγελματία. Επομένως, ένας ειδικός διατροφής θα μπορούσε να αυξήσει την προβολή του σε αυτούς τους χρήστες ενεργοποιώντας διαφημιστικές καμπάνιες στη μηχανή αναζήτησης.

Η αποτελεσματικότητα του SEO είναι αδιαμφισβήτητη και, για αυτόν τον λόγο, η Bizz περιλαμβάνει εξατομικευμένες καμπάνιες στο πακέτο προώθησης του ιατρείο σας μέσω του Google.

Τι προσφέρει μια εταιρεία ιατρικού marketing;

Πλέον, γνωρίζετε μερικές από τις ενέργειες που πρέπει να κάνετε για να αποκτήσετε νέους ασθενείς. Ακολουθώντας τις συμβουλές μας με συνέπεια, θα μπορείτε να δημιουργήσετε αποτελεσματικές στρατηγικές SEO και πληρωμένης διαφήμισης και να αποκτήσετε την απαραίτητη διαδικτυακή προβολή για την απογείωση του ιατρείου σας.

Μην ξεχνάτε ότι τα αποτελέσματα επιτυγχάνονται με συνεχή παρουσία, ανάρτηση χρήσιμου περιεχομένου και ικανοποίηση των αναγκών των ασθενών.

Και καθώς ένας ιατρός δεν έχει τον χρόνο να ασχολείται με την ενημέρωση της ιστοσελίδας και τη διαφήμιση της, κάντε αυτό που έχει βοηθήσει πολλούς συναδέλφους σας να αυξήσουν την πελατεία στο ιατρείο τους: αναθέστε το marketing του ιατρείου σας και τη διαχείριση της φήμης σας στους επαγγελματίες της Bizz.  Έτσι θα μπορείτε να επικεντρωθείτε απερίσπαστοι σε αυτό που κάνετε καλύτερα: να προσφέρεται θεραπεία στους ασθενείς σας.