
Πόσα Πρέπει να Επενδύσει Ένας Μεσίτης Ακινήτων στο Marketing;
Για τους μεσίτες ακινήτων που προσπαθούν να υπολογίσουν πόσα χρήματα θα πρέπει να επενδύσουν στο marketing, έχουμε ετοιμάσει μερικές ιδέες που θα τους βοηθήσουν. Ωστόσο, οφείλουμε να τονίσουμε ότι ο καθορισμός ενός συγκεκριμένου ποσού ποικίλλει.
Από τι εξαρτάται;
Πρώτα απ ‘όλα, το ποσό που θα δαπανήσετε για το real estate marketing θα εξαρτηθεί εξ ολοκλήρου από το εισόδημά σας και τους πόρους που έχετε στη διάθεσή σας. Οι περισσότεροι έμπειροι μεσίτες ακινήτων προτείνουν να επενδύσετε περίπου το 10% των εσόδων σας για μάρκετινγκ.
Ωστόσο πρέπει να βρείτε τον προϋπολογισμό marketing που ταιριάζει στην περίπτωση σας. Για να τον καθορίσετε θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας τη μέση προμήθεια επί των πωλήσεων, τη μέση τελική τιμή πώλησης των κατοικιών που πουλάτε και τον όγκο των συναλλαγών που πραγματοποιούνται σε κάθε τρίμηνο και έτος.
Επίσης, είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε τη στρατηγική marketing η οποία θα πρέπει να έχει ως αποτέλεσμα τον προσδιορισμό όλων των προβλεπόμενων δαπανών σας που αντιπροσωπεύονται σε μηνιαίους αριθμούς και συνολικά ετήσια στοιχεία.
Επιπλέον, θα πρέπει επίσης να υπολογίσετε ότι ένα μέρος των εσόδων σας διατίθεται για άλλα έξοδα όπως εκδηλώσεις, έξοδα εκτύπωσης (όπως επαγγελματικές κάρτες) και ταξίδια.
Εν ολίγοις, πρέπει να βρείτε πιο ποσοστό των εσόδων σας ως μεσίτης θα σας βοηθήσει να πραγματοποιήσετε επιτυχημένο μάρκετινγκ. Σε κάθε περίπτωση είναι σημαντικό να θυμάστε: «Πρέπει να επενδύσεις χρήματα για να βγάλεις χρήματα».
Εκτός από το να υπολογίσετε πόσα θα πρέπει να ξοδέψετε για το real estate marketing, μια πολύ σημαντική αρχή που χρησιμοποιείται για τις επενδύσεις στο marketing είναι ο κανόνας 80/20. Τι είναι αυτός ο κανόνας; Διαβάστε παρακάτω τις λεπτομέρειες αυτής της αρχής.
Ποιος είναι ο κανόνας 80/20 στο real estate marketing;
Για να το θέσουμε απλά, ο κανόνας 80/20 στο μάρκετινγκ ακινήτων λειτουργεί με βάση την αιτία και το αποτέλεσμα. Ο κανόνας 80/20 δηλώνει ότι περίπου το 80% των επιπτώσεων προέρχεται από το 20% των αιτιών.
Αυτό σημαίνει ότι το 20% των ενεργειών παράγει το 80% των επιθυμητών αποτελεσμάτων. Είναι ένας γενικός κανόνας που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κάθε πτυχή της ζωής σας. Επομένως, και στο μάρκετινγκ ακινήτων.
Εάν εφαρμόσετε τον κανόνα 80/20 στο real estate marketing, για παράδειγμα, θα δείτε ότι σχεδόν το 80 τοις εκατό των πωλήσεων σας ως μεσίτης επιτυγχάνεται μέσω του 20 τοις εκατό των προσπαθειών μάρκετινγκ.
Πιο αναλυτικά, αυτό σημαίνει ότι μία στις πέντε από τις ενέργειες μάρκετινγκ που θα κάνετε θα σας ανταμείψει με το 80 τοις εκατό των αποτελεσμάτων σας. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι όσο πιο πολλά επενδύει κανείς τόσο μεγαλύτερα αποτελέσματα έχει.
Θα χρειαστεί βεβαίως να μάθετε δοκιμάζοντας διάφορες ενέργειες real estate marketing ώστε να δείτε σε ποιες περιπτώσεις το 20% είναι που κάνει τη μεγαλύτερη διαφορά στην επιχείρησή σας.
Πώς να κάνετε digital real estate marketing
Σήμερα, η χρήση του internet για την προώθηση και την οικοδόμηση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησή σας είναι ζωτικής σημασίας. Και το digital real estate marketing είναι ακριβώς αυτό που θα σας βοηθήσει.
Ομολογουμένως, τα social media είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο marketing. Ωστόσο, δεν χρειάζεται να περιορίζεστε μόνο στις πλατφόρμες τους στην προσπάθεια να γίνετε γνωστός και να κερδίσετε πελάτες. Η δημιουργία ενός καλαίσθητου website που περιέχει πολύ περιεχόμενο, έχει επίσης αποδειχθεί πολύ αποτελεσματικός τρόπος απόκτησης επισκεψιμότητας στο internet.
Σε αυτή την περίπτωση σημαντική είναι η βελτιστοποίηση του site σας για τις μηχανές αναζήτησης (SEO). Πρόκειται για μία από τις βασικές μεθόδους για την αύξηση της επισκεψιμότητας στο website σας. Στην ουσία πρόκειται για μια μέθοδο βελτίωσης της εμπειρίας που προσφέρει το website σας στους χρήστες. Αυτό με τη σειρά του συμβάλει στο να αξιολογηθεί καλύτερα από τη Google και τελικά να κερδίσει θέσεις στα οργανικά αποτελέσματά της.
Είτε χρησιμοποιώντας τις πλατφόρμες των social media, είτε καμπάνιες πληρωμένης διαφήμισης στο Facebook και το Instagram, είτε έχοντας το δικό σας website, μπορείτε να επιτύχετε σημαντικά αποτελέσματα με σχετικά μικρό κόστος. Αρκεί να υπάρχει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο, με συγκεκριμένους στόχους και μετρήσιμα αποτελέσματα.
Πώς θα πετύχετε ευκολότερα και με το μικρότερο κόστος;
Αφού εξετάσαμε μερικές αρχές που θα σας καθοδηγήσουν στο πώς καθορίζεται το budget για το real estate marketing, ήρθε η στιγμή να δούμε τον καλύτερο τρόπο για να προστατέψετε την επένδυση που θα κάνετε σε αυτό.
Ως μεσίτης συχνά θα έχετε δει ιδιοκτήτες ή αγοραστές ακινήτων που έχοντας την επιθυμία να αποφύγουν την μεσιτική αμοιβή, προσπαθούν να διεκπεραιώσουν μόνοι τους την αγοροπωλησία του ακινήτου. Τι προβλήματα αντιμετωπίζουν; Πόσο χρόνο χάνουν μη έχοντας τη δική σας εμπειρία στη διαδικασία; Και στο τέλος τι «καπέλο» πληρώνουν ή πόσο χαμηλότερα πωλούν μη ξέροντας την αγορά και τις διαπραγματεύσεις όπως εσείς; Αξίζει λοιπόν για να γλυτώσει κανείς τη μεσιτική αμοιβή να προσπαθεί να τα κάνει όλα μόνος του;
Καταλαβαίνετε τι θέλουμε να πούμε;
Όπως εσείς μπορείτε να είστε ο χρήσιμος σύμμαχος ενός ιδιοκτήτη ή αγοραστή ακινήτου, έτσι και όταν θέλετε να κάνετε μάρκετινγκ για την επιχείρηση σας χρειάζεστε ένα εξειδικευμένο real estate marketing agency.
Τι θα κερδίσετε από τη συνεργασία σας μαζί του;
Το πρώτο και βασικότερο κέρδος από τη συνεργασία με ένα real estate marketing agency είναι ο χρόνος. Έχετε υπολογίσει ποτέ πόσος χρόνος χρειάζεται συνολικά κάθε εβδομάδα για να ανεβάζετε post στα social media, να δημιουργείτε και να δημοσιεύετε περιεχόμενο στο website σας, να ετοιμάζετε και να παρακολουθείτε καμπάνιες πληρωμένης διαφήμισης, να κάνετε ενέργειες seo και επίσης να παρακολουθείτε τις εξελίξεις στο marketing; Πόσο αποδοτικότερο θα ήταν να αφιερώνατε αυτό το χρόνο στη δουλειά σας, ενώ κάποιος ειδικός ασχολείται με όλα αυτά για λογαριασμό σας;
Επίσης μια εταιρεία marketing θα σας βοηθήσει να αξιοποιήσετε αποδοτικά το διαθέσιμο budget που έχετε, ακολουθώντας την αρχή του 80/20 που αναφέραμε νωρίτερα. Ειδικά αν έχει προηγούμενη εμπειρία από τη συνεργασία με συναδέλφους σας, θα επικεντρωθεί στις ενέργειες που πραγματικά αποδίδουν τα μέγιστα. Έτσι θα γλυτώσετε το κόστος από εκείνες τις ενέργειες που μπορεί να σπαταλήσουν μέρος του προϋπολογισμού σας με πενιχρά αποτελέσματα.
Ένα real estate marketing agency προσφέρει και κάτι ακόμα: βαθιά γνώση των μεγάλων πλατφορμών διαφήμισης της Google και της Meta. Αν κάποιος, που δεν είναι επαγγελματίας του marketing, έχει βρεθεί μπροστά στο διαχειριστικό κάποιας από αυτές, σίγουρα θα έχει εντυπωσιαστεί από τις δεκάδες διαφορετικές ρυθμίσεις που απαιτούνται για να βγει μια ολοκληρωμένη καμπάνια στον αέρα. Όσο και αν υπάρχουν οδηγοί βοήθειας και tutorial videos, σε καμία περίπτωση αυτά δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την εμπειρία ενός ειδικού που έχει τρέξει δεκάδες ανάλογες καμπάνιες στο παρελθόν. Και πιστέψτε μας η έλλειψη γνώσης στις πλατφόρμες διαφήμισης κοστίζει σε χρήμα, χρόνο και μειώνει την αποδοτικότητα.
Ίσως σκέφτεστε πώς είναι ωραία όλα αυτά που παραθέτουμε, αλλά ίσως το κόστος μιας τέτοιας συνεργασίας είναι μεγάλο για ένα μεσίτη ή ένα μικρό μεσιτικό γραφείο. Ακούγεται λογική μια τέτοια σκέψη. Όμως σκεφτείτε το εξής: μπορείτε να έχετε κέρδος αν δεν επενδύσετε; Πόσο ρεαλιστικό είναι να σας καλέσουν υποψήφιοι πελάτες, αν δεν είστε γνωστός μεσίτης ακινήτων στην περιοχή σας; Το μυστικό της επιτυχίας λοιπόν δεν βρίσκεται στο αν θα πρέπει να επενδύσετε στο marketing, αλλά στο πως θα το κάνετε με τους καλύτερους όρους για να έχετε επιτυχία.
Εξασφαλίστε την επένδυση σας στο real estate marketing
Στη Bizz έχουμε ειδίκευση και μεγάλη εμπειρία στο real estate marketing. Συνεργαζόμαστε με πολλά μεσιτικά γραφεία και συμβούλους ακινήτων, έχοντας να επιδείξουμε πλήθος επιτυχημένων projects.
Αν θέλετε και εσείς να πιάσουν τόπο τα χρήματα που θα επενδύσετε στο marketing της επιχείρησης σας, γιατί να μην κάνετε ότι έκαναν και οι συνεργάτες μας; Επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 300 4448 για να κανονίσουμε μια δωρεά συνάντηση γνωριμίας. Σε αυτή θα έχουμε την ευκαιρία να σας αναλύσουμε το πώς μπορείτε να πετύχετε τους στόχους σας επενδύοντας στο real estate marketing.