Είναι το SEO Νεκρό Όπως Πιστεύουν Κάποιοι;
Εάν έχετε γκουγκλάρει ποτέ τη φράση “SEO is dead,” πιθανότατα θα βρείτε πολλά αποτελέσματα που υποστηρίζουν σθεναρά τη μία πλευρά ή την άλλη άποψη. Οι επικριτές του SEO επιμένουν ότι η πρακτική είναι νεκρή ή τουλάχιστον αναποτελεσματική, ενώ οι υποστηρικτές του συνεχίζουν να την υποστηρίζουν φανατικά.
Ποια είναι η αλήθεια για το SEO; Είναι ακόμα ζωντανό; Και αν ναι, πώς μπορείτε να εφαρμόσετε σωστά το SEO για να είναι αποτελεσματικό τώρα και στο μέλλον;
Πότε λειτουργεί το SEO;
Για όσους πιστεύουν ότι το SEO δεν λειτουργεί πια, θα δώσουμε λίγη τροφή για σκέψη. Το SEO έχει αλλάξει πολύ, και αυτό είναι μια πραγματικότητα. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η πρακτική είναι νεκρή ή ότι δεν λειτουργεί. Το digital marketing, και ειδικά το SEO, περιλαμβάνει πολύ περισσότερα πράγματα από links και keywords(λέξεις-κλειδιά). Πρέπει να παρέχετε προστιθέμενη αξία σε ότι ενέργειες SEO κάνετε.
Η οικοδόμηση ενός ισχυρού brand, η παροχή πολύτιμου περιεχομένου που κερδίζει την προσοχή των πελατών, η βελτιστοποίηση της διάταξης και της χρηστικότητας του website και η δημιουργία ενός πλέγματος backlinks που θα το τοποθετούν στο χάρτη του internet, πρέπει να συνεργαστούν εάν θέλετε να πετύχετε. Έχοντας μόνο ένα από αυτά τα στοιχεία, δεν θα έχετε ποτέ από το SEO τα αποτελέσματα που θέλετε.
Ενώ πρέπει να εξετάσετε τις διαφορετικές ανάγκες του κοινού σας για διαφορετικές συσκευές, ορισμένα πράγματα ισχύουν σε όλες τις συσκευές. Οι χρήστες απευθύνονται συνήθως στο internet για να λύσουν τις απορίες τους και θέλουν απαντήσεις γρήγορα. Δεν αρκεί να υπάρχει απλώς ένας γρήγορος χρόνος φόρτωσης του website. Για τις κινητές συσκευές, δημιουργήστε μια σαφή διάταξη και ένα ελκυστικό σχεδιασμό που οδηγεί κατευθείαν τους χρήστες σε αυτό που ψάχνουν.
Για παράδειγμα, εάν κάποιος θέλει να μάθει σε ποια θερμοκρασία βράζει το νερό, μην τον κάνετε να πρέπει να διαβάσει ένα κείμενο 3.000 λέξεων για να το βρει. Δοκιμάστε να τοποθετήσετε την απάντηση σε εμφανές σημείο ώστε να μην κουραστεί ο χρήστης να ψάχνει.
Αυτή είναι μια συμβουλή για όσους απογοητεύτηκαν από την εμπειρία τους στο SEO και από τότε έχουν ενταχθεί στους αρνητές του: Εάν θέλετε να πετύχετε στο digital marketing, πρέπει να κάνετε καλύτερη δουλειά από τους ανταγωνιστές σας, παρέχοντας στους πελάτες σας μια καλύτερη user experience(εμπειρία χρήστη).
Το SEO γλυτώνει χρήματα
Είναι αλήθεια πως η διαφήμιση Google Ads φέρνει πολύ ποιο άμεσα αποτελέσματα στις πωλήσεις από το SEO. Όμως είναι επίσης γνωστό ότι αν προσπαθήσετε να καλύψετε όλες τις πιθανές λέξεις-κλειδιά που σας αφορούν με διαφήμιση Google Ads, το κόστος θα είναι πολύ μεγάλο. Ειδικά αν ο κλάδος που υπηρετείτε έχει ανταγωνισμό στο marketing, τότε το πιθανότερο είναι πως με ένα νορμάλ budget δεν θα μπορείτε να παίζετε τις διαφημίσεις σας 24/7 για όλα τα σχετικά keywords.
Και εδώ είναι η χρησιμότητα του SEO: σας βοηθά να γλυτώσετε χρήματα από τις λέξεις που είναι εύκολο να βγείτε πρώτη σελίδα.
Τελικά το SEO ζει;
Για εκείνους που αναζητούν τις εύκολες λύσεις, το SEO είναι περίπλοκο. Πρέπει να κάνουν δουλειά που δεν φαίνεται (και που συχνά δεν πληρώνεται), να παρακολουθούν τις αλλαγές στον αλγόριθμο των μηχανών αναζήτησης και πάνω από όλα να επενδύουν στην παραγωγή ποιοτικού περιεχόμενου. Και μετά από όλα αυτά να περιμένουν αρκετό καιρό μέχρι να δουν αποτελέσματα.
Ενώ στην διαφήμιση Google Ads όλα γίνονται ποιο γρήγορα και ποιο εύκολα. Αλλά με μεγαλύτερο κόστος για τον διαφημιζόμενο.
Όλο αυτό το δίλημμα, θυμίζει το ρητό που έχουν οι προπονητές στο μπάσκετ: «Η επίθεση κόβει τα εισιτήρια, αλλά η άμυνα κερδίζει τα παιχνίδια». Οπότε και τα δύο είναι χρήσιμα!
Το ίδιο ισχύει και στο digital marketing. Κανένας σοβαρός marketer, που σέβεται τον εαυτό του, δεν μπορεί να ισχυριστεί βάσιμα ότι μια πρακτική όπως το SEO έχει πεθάνει.
Το πόσο χρήσιμο είναι ένα εργαλείο εξαρτάται αποκλειστικά από το πόσο ξέρει να το χρησιμοποιεί αυτός που το κρατάει.
Στην Bizz έχουμε αποδεδειγμένη επιτυχία στην αύξηση της επισκεψιμότητας των πελατών μας μέσω του SEO. Ζητήστε να σας δείξουμε πραγματικά case studies εταιριών που ανέβασαν κατακόρυφα τις πωλήσεις τους γιατί εμπιστεύτηκαν τον τρόπο δουλειάς μας.
Χρησιμοποιείστε κάποιον από τους διαθέσιμους τρόπους επικοινωνίας για να κανονίσουμε μια δωρεάν συνάντηση γνωριμίας.