Πώς ένα Blog Μπορεί να Βοηθήσει στην Ανάπτυξη του Μεσιτικού σας Γραφείου
Είναι γεγονός ότι το Real Estate είναι ένας κλάδος όπου συγκρούονται ιδεολογίες μιας παλιάς και μιας καινούργιας σχολής σκέψης. Ορισμένοι μεσίτες υπερασπίζονται τον παραδοσιακό τρόπο των τηλεφωνικών κλήσεων και πηγαίνουν από πόρτα σε πόρτα στις περιοχές δραστηριοποίησής τους. Υπάρχουν επίσης οι πιο “σύγχρονοι” σύμβουλοι ακινήτων που αξιοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα και το internet για ν’ αναπτύσσονται οργανικά. Άλλοι, πάλι, εκμεταλλεύονται στο έπακρο το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στέλνοντας αμέτρητα e-mails σε ιδιοκτήτες ακινήτων που έχουν εντοπίσει μέσα από καταχωρίσεις.
Εσείς τι τύπος μεσίτη είστε; Στην πραγματικότητα μπορείτε να είστε επιτυχημένος σύμβουλος ακινήτων αξιοποιώντας οποιαδήποτε από τις προαναφερθείσες μεθόδους. Αλλά υπάρχει μια η οποία έχει τεράστια δύναμη και όμως λίγοι τη χρησιμοποιούν. Ποια; Το blogging. Πολλοί μεσίτες παραβλέπουν τα blogs ως μια βιώσιμη επιλογή για να γνωστοποιήσουν τη δουλειά τους στο κοινό και να αποκτήσουν δυνητικούς πελάτες. Εάν δεν γράφετε ήδη blog posts, αυτό το άρθρο έχει σκοπό να σας πείσει να ξεκινήσετε νωρίτερα.
Το διαδίκτυο είναι το πρωταρχικό ακίνητο
Για έναν μεσίτη το διαδίκτυο είναι το πρωταρχικό ακίνητο. Και σ’ αυτό συμφωνούν και οι μελέτες που λένε ότι το πρώτο βήμα που κάνουν πολλοί άνθρωποι στη διαδικασία αγοράς σπιτιού είναι η αναζήτηση μέσω internet.
Τι σχέση έχει ένα blog με αυτό;
Πιθανότατα σκέφτεστε ότι πρέπει να έχετε μια διαφήμιση για να σας βρει κάποιος διαδικτυακά. Αν και αυτός είναι όντως ένας τρόπος για να σας ανακαλύψουν πιθανοί αγοραστές, ένας άλλος είναι να βρει το ιστολόγιό (blog) σας.
Μην τα υποτιμάτε: Τα ιστολόγια μπορούν να σας βοηθήσουν να έχετε αποτελέσματα που δεν θα μπορούσατε να φανταστείτε. Ειδικά επειδή είναι λίγοι οι μεσίτες που έχουν ιστολόγια, η δυνατότητα να προβληθείτε μέσα από το blog σας στο διαδίκτυο -εφόσον γράφετε τακτικά- αποτελεί ήδη ένα πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας.
Η σύνταξη κειμένων για το blog αυξάνει την προβολή σας στο Google, επειδή οι χρήστες μπορούν στη συνέχεια να συνδεθούν με τα άρθρα σας. Όσο περισσότερα άτομα τα διαβάζουν σας, τόσο το καλύτερο. Ουσιαστικά, αυτό είναι ένα στοιχείο της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO), το οποίο επιθυμούν οι εταιρείες του digital marketing. Η υψηλότερη κατάταξη στο Google σημαίνει περισσότερα κλικ και ταυτόχρονα περισσότερα άτομα που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας.
Για παράδειγμα: Υποθέστε ότι γράφετε ένα άρθρο στο ιστολόγιό σας με τίτλο: “Πώς να αγοράσετε ένα σπίτι στην Αθήνα”. Έπειτα φανταστείτε ότι κάποιος ψάχνει στο Google αυτήν ακριβώς τη φράση. Αυτό σημαίνει ότι οποιοσδήποτε κάνει κλικ στον σύνδεσμο προς το άρθρο σας είναι υψηλά στοχευμένος υποψήφιος πελάτης επειδή αναζητά ακριβώς αυτό για το οποίο γράψατε. Μόλις καταλάβουν ότι είστε μεσίτης, ποιον νομίζετε ότι θα καλέσουν;
Μερικές απλές στρατηγικές blogging για να προβάλετε το μεσιτικό σας γραφείο
→ Δείξτε την εξειδίκευσή σας
Όταν κάποιος ψάχνει για μεσίτη σε έναν ιστότοπο εταιρείας ή μια διαφήμιση, συνήθως δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες για να ξεχωρίσει τον κατάλληλο. Συνήθως είναι απλώς μια φωτογραφία και στοιχεία επικοινωνίας, ή στην καλύτερη περίπτωση, μια σύντομη παρουσίαση. Αντί να βασίζεστε σε αυτές τις βασικές πληροφορίες για να αποκτήσετε πελάτες, αξιοποιήστε τις γνώσεις και την τεχνογνωσία σας. Προτού οι πιθανοί πελάτες επιλέξουν έναν σύμβουλο ακινήτων, θα κάνουν μια γρήγορη αναζήτηση στο Google για να μάθουν περισσότερα για εσάς. Αν το πρώτο πράγμα που βλέπουν είναι το ιστολόγιό που υπάρχει στο site σας, θα δουν την εμπειρία σας απευθείας στην οθόνη τους.
Ως μεσίτης γνωρίζετε τις ανησυχίες, τις παρανοήσεις και τις συχνές ερωτήσεις των ανθρώπων σχετικά με την αγορά και την πώληση κατοικιών. Η δημοσίευση κειμένων σχετικά με αυτά τα θέματα, παρέχει χρήσιμες πληροφορίες σε πιθανούς πελάτες και τους δείχνει ότι γνωρίζετε ποιες είναι οι ανάγκες τους. Όσο περισσότερο διαβάζουν, τόσο περισσότερο θα συνειδητοποιούν ότι ξέρετε για τι πράγμα μιλάτε.
→ Ξεχωρίστε από το πλήθος
Εάν η επιτυχία στη ζωή ξεκινά με την εμφάνιση, το ίδιο μπορεί να ειπωθεί και για την έναρξη ενός blog ως σύμβουλος ακινήτων. Όπως προαναφέρθηκε, είναι ελάχιστοι οι μεσίτες που διαθέτουν ιστολόγιο και ότι ένα ιστολόγιο μπορεί να παρουσιάσει την τεχνογνωσία σας προτού καν συναντήσετε έναν πιθανό πελάτη. Ένας λόγος που τόσο λίγοι επαγγελματίες στον χώρο των ακινήτων έχουν blog είναι γιατί αυτό απαιτεί χρόνο και προσπάθεια. Ποιος έχει χρόνο να γράψει blog όταν μπορεί να κάνετε απρόσωπες κλήσεις;
Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να αγνοήσετε άλλες δραστηριότητες που παράγουν εισόδημα – το αντίθετο. Το blogging μπορεί πραγματικά να σας εξοικονομήσει χρόνο εάν οι αναρτήσεις σας δημιουργούν δυνητικούς πελάτες. Μόλις αναρτηθεί ένα άρθρο, δεν διαγράφεται. Με τον καιρό, μπορείτε να συγκεντρώσετε ένα «οπλοστάσιο» αναρτήσεων που μιλούν από μόνες τους και τραβούν την προσοχή με τη δουλειά που έχετε ήδη κάνει. Αντίθετα, η απρόσωπη κλήση θα απαιτεί πάντα το χρόνο σας εκείνη τη στιγμή.
Οι άνθρωποι θέλουν την αμέριστη προσοχή σας και να τους αντιμετωπίζετε σαν να είναι ο μόνος πελάτης σας. Με το να είστε προσεκτικοί με τις αναρτήσεις σας και να γράφετε με συνέπεια, δείχνετε έμμεσα στους πελάτες σας ότι είστε διατεθειμένοι να κάνετε το παραπάνω βήμα όταν οι άλλοι μένουν πίσω.
→ Μοιραστείτε τις ιστορίες σας
Η αγορά ή η πώληση ενός σπιτιού είναι η μεγαλύτερη συναλλαγή που βιώνουν τα περισσότερα άτομα στη ζωή τους. Τα σπίτια είναι εκεί όπου οι άνθρωποι δημιουργούν οικογένειες και χτίζουν αναμνήσεις. Μπορείτε να γίνετε μέρος της ζωής κάθε ανθρώπου όταν συμβάλλετε στο να βρει το σπίτι που ονειρεύεται. Το blogging μπορεί να σας βοηθήσει να απαθανατίσετε αυτές τις στιγμές και να μοιραστείτε συναρπαστικές ιστορίες.
Οι άνθρωποι αγαπούν να ακούν μια καλή ιστορία – στην πραγματικότητα, οι άνθρωποι μαθαίνουν καλύτερα μέσα από αφηγήσεις. Δεν θα ξεμείνετε ποτέ από περιεχόμενο που βοηθά τους ανθρώπους να αγοράσουν και να πουλήσουν σπίτια, επειδή κάθε ιστορία είναι μοναδική.
Η δημιουργία ιστολογίου σχετικά με αυτές τις συναλλαγές —με την άδεια των εμπλεκόμενων ατόμων, φυσικά— σάς δίνει τη δυνατότητα να δείξετε στο κοινό και στους πιθανούς πελάτες σας πώς θα αισθάνονται όταν συνεργαστούν μαζί σας.
Εκτός από το συναίσθημα, η προβολή κάθε συναλλαγής μπορεί να σας βοηθήσει να εμβαθύνετε τη σκέψη σας ως σύμβουλος Real Estate: Τι θα κάνατε διαφορετικά την επόμενη φορά; Τι μπορούν να μάθουν οι άνθρωποι από αυτές τις δύσκολες διαπραγματεύσεις ή από μια επιθεώρηση σπιτιού; Οι δυνατότητες είναι πολλές.
Δεν έχετε χρόνο για το blog σας; Εμπιστευτείτε τους ειδικούς!
Είναι κατανοητό ότι χρειάζεται χρόνος και διάθεση για να αναπτύξει ένας μεσίτης ένα καλό και αποδοτικό blog, ωστόσο πολλοί μεσίτες πλέον αντιλαμβάνονται πόσο σημαντικό είναι να δημιουργούν περιεχόμενο όταν αναπτύσσουν την επιχειρηματική τους στρατηγική. Μπορείτε και εσείς να ακολουθήσετε τον δρόμο που έχετε επιλέξει συνεχίζοντας την αφοσίωσή σας στη δουλειά σας έχοντας ταυτόχρονα ένα blog για την κτηματομεσιτική σας επιχείρηση που δεν θα σας στερεί τον χρόνο από τους πελάτες σας. Πώς;
Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο τηλέφωνο 210 300 4448 ή μέσω του www.bizz.gr. Είμαστε μια εταιρεία ειδικευμένη στο real estate marketing με μεγάλη εμπειρία στο να δημιουργούμε περιεχόμενο για μεσιτικά γραφεία και συμβούλους ακινήτων. Γνωρίζουμε άριστα πώς να σας κάνουμε να ξεχωρίσετε στο διαδίκτυο μέσα από τη δημιουργία περιζήτητων blog posts, αλλά και με κάθε τρόπο που θα μεγαλώσει εκθετικά το πελατολόγιο σας.