
Digital Marketing για Δικηγορικά Γραφεία: Τα 5 Κλειδιά της Επιτυχίας
Αν δεν έχετε ξεκινήσει την προώθηση της δικηγορικής σας εταιρείας στο Διαδίκτυο, χάνετε μια εξαιρετική ευκαιρία να προσεγγίσετε νέους πελάτες. Το digital marketing για δικηγόρους σάς βοηθά να επεκτείνετε την εμβέλεια του γραφείου σας και να συνδεθείτε με περισσότερα άτομα που αναζητούν υπεράσπιση.
Ήρθε επομένως η στιγμή να αυξήσετε τη φήμη σας αλλά και τα οικονομικά σας. Πώς; Ανακαλύπτοντας τη συναρπαστικά αποδοτική μέθοδο του digital marketing για δικηγόρους.
Ακόμη και αν ακούτε για πρώτη φορά τους συγκεκριμένους όρους, καμία ανησυχία. Το παρόν άρθρο έχει ακριβώς σκοπό να σας βοηθήσει να μάθετε περισσότερα για το digital marketing για δικηγόρους και να σας προσφέρει πέντε τρόπους για να κάνετε επιτυχημένο το δικηγορικό σας γραφείο μέσα από το μάρκετινγκ στο internet.
Εμείς στην Bizz εξάλλου γνωρίζουμε άριστα το marketing για δικηγόρους και έχουμε θέσει ύψιστο στόχο να προσφέρουμε τις γνώσεις μας σε όσα γραφεία επιθυμούν να αριστεύσουν στον κλάδο τους. Εμπιστευθείτε την προώθηση του ονόματός σας στις ικανότητες των δεινών ειδικών του digital marketing της ομάδας μας και απολαύστε τους καρπούς της επιτυχίας.
1. Βελτιώστε το website σας για να διατηρήσετε την αφοσίωση των πελατών
Ο ιστότοπός σας είναι η καρδιά των προσπαθειών digital marketing της δικηγορικής σας εταιρείας. Είναι η εικόνα σας προς τα έξω, η πρώτη εντύπωση του πελάτη για την εταιρεία σας. Εάν ο ιστότοπός σας είναι ξεπερασμένος ή δεν λειτουργεί σωστά, θα χάσετε πιθανούς δυνητικούς πελάτες. Επομένως, η πρώτη κίνηση που πρέπει να κάνετε είναι να διασφαλίσετε ότι έχετε μία όμορφα σχεδιασμένη ιστοσελίδα, η οποία δεν θα κουράζει το κοινό που την επισκέπτεται. Αντίθετα θα πρέπει να δημιουργεί κίνητρο για περαιτέρω παραμονή και εξερεύνησή της.
Πώς μπορείτε να βελτιώσετε τον ιστότοπό σας για να κερδίσετε περισσότερους πελάτες: Καταρχάς, δημιουργήστε ένα μοντέρνο σχέδιο με αισθητική. Επίσης, φροντίστε ώστε το στιλ του website σας να αντικατοπτρίζει το δικηγορικό γραφείο σας και να είναι συνεπές σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας.
Έπειτα, η ταχύτητα φόρτωσης παίζει πολύ σημαντικό ρόλο: το κοινό δεν θέλει να περιμένει περισσότερο από 3-4 δευτερόλεπτα για να φορτώσει ο ιστότοπός σας. Επομένως εάν η σελίδα σας έχει αργή φόρτωση, θα αποτρέψει τους χρήστες από το να σπαταλήσουν χρόνο για να ενημερωθούν από το site της εταιρείας σας.
Για να δείτε σε τι ταχύτητα φορτώνει ο ιστότοπός σας χρησιμοποιήστε το Google PageSpeed Insights που θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε την απόδοση του website σας και θα σας παρέχει προτάσεις για να το βελτιώσετε. Εάν δεν έχετε εμπειρία με τη βελτιστοποίηση φόρτωσης του ιστότοπού σας, μπορείτε να μιλήσετε με τους ειδικούς μας που θα σας βοηθήσουν να βρείτε την αιτία και την λύση του προβλήματος.
Πέρα όμως από τη γρήγορη φόρτωση, είναι εξαιρετικά σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι το website σας λειτουργεί σε κινητά. Οι χρήστες επιθυμούν και πρέπει να έχουν πρόσβαση από διαφορετικές συσκευές, άρα εσείς πρέπει να τους παρέχετε τη δυνατότητα προκειμένου να έχουν μία θετική εμπειρία.
Μπορείτε να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο φιλικό προς κινητά με αποκριτικό σχεδιασμό. Το responsive design (αποκριτικός σχεδιασμός) διασφαλίζει ότι η ιστοσελίδα σας προσαρμόζεται σε οποιαδήποτε συσκευή. Ως αποτέλεσμα, θα παρέχετε καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό σας και θα δώσετε κίνητρα σε περισσότερους ανθρώπους να ασχοληθούν με το δικηγορικό σας γραφείο.
2. Λάβετε κριτικές και μαρτυρίες για να ενισχύσετε τη φήμη σας
Όταν ένας δικηγόρος εκμεταλλεύεται τα οφέλη του διαδικτυακού μάρκετινγκ, φροντίζει να συμπεριλάβει και μια στρατηγική για τη δημιουργία κριτικών και μαρτυριών σχετικά με την εμπειρία προηγούμενων και νυν πελατών. Αυτά τα δύο στοιχεία είναι κρίσιμα για την επιτυχία μιας εταιρείας επειδή οι άνθρωποι θέλουν να συνεργαστούν με έναν δικηγόρο που φέρνει αποτελέσματα.
Ήτοι, όταν ένας πελάτης σας προσλάβει για τη νομική του εκπροσώπηση είναι επειδή πιστεύει ότι είστε εσείς ο κατάλληλος, ο δικηγόρος που θα τον βοηθήσετε να κερδίσει την όποια υπόθεσή τους. Οι κριτικές και οι μαρτυρίες παρέχουν μια εικόνα για το εάν όντως είστε σε θέση να προσφέρετε στους πελάτες σας τα καλύτερα αποτελέσματα.
Για αξιολογήσεις, φροντίστε να ενθαρρύνετε τους πελάτες να αφήνουν τα σχόλιά τους σε πλατφόρμες όπως το Google ή το Facebook. Ζητήστε τους να είναι ειλικρινείς σχετικά με την εμπειρία τους – μην προσπαθήσετε να γεμίσετε το προφίλ σας μόνο με θετικές κριτικές.
Για μαρτυρίες, προσπαθήστε να απευθυνθείτε στους τρέχοντες πελάτες σας προκειμένου να προθυμοποιηθούν να μιλήσουν για το πώς ήταν η εμπειρία συνεργασίας μαζί σας..
Χτίζοντας μια καλή φήμη στο Διαδίκτυο, θα βοηθήσετε το δικηγορικό σας γραφείο να αποκτήσει νέους πελάτες και να επεκτείνετε την εμβέλεια των υπηρεσιών που προσφέρετε.
3. Ενισχύστε την παρουσία σας στις μηχανές αναζήτησης με τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)
Ένα βασικό συστατικό ενός σχεδίου marketing για δικηγόρους είναι η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO).
Το SEO περιλαμβάνει τη βελτιστοποίηση του website σας για καλύτερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αν σκεφτείτε ότι σε ποσοστό 93% όλες οι διαδικτυακές εμπειρίες ξεκινούν με μια μηχανή αναζήτησης, πρέπει να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας, ώστε να κατατάσσεται σε καλή θέση στην αναζήτηση.
Όταν οι άνθρωποι θέλουν να βρουν έναν δικηγόρο, το πρώτο βήμα που θα κάνουν είναι να πληκτρολογήσουν στη γνωστή μπάρα του Google τις αναμενόμενες λέξεις-κλειδιά όπως “δικηγόρος Αθήνα”, “καλός δικηγόρος Αθήνα” κ.λπ. Εάν το website σας δεν κατατάσσεται στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων είναι ένα μεγάλο μειονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας.
Τι μπορείτε να κάνετε; Μα απλώς να βελτιστοποιήστε τον ιστότοπό σας για σχετικές λέξεις-κλειδιά που ένας υποψήφιος πελάτης μπορεί να πληκτρολογήσει στην αναζήτησή του για δικηγόρο. Εάν θέλετε οι πελάτες να σας ανακαλύψουν πρέπει να πραγματοποιήσετε έρευνα λέξεων-κλειδιών και να βρείτε τους κατάλληλους όρους τους οποίους και θα ενσωματώσετε στον ιστότοπό σας.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διάφορους συνδυασμούς λέξεων-κλειδιών ή/και να συνδέσετε φράσεις όπως “δικηγόρος οικογενειακού δικαίου” ή “δικηγόρος με εμπειρία στα διαζύγια”.
Όταν διεξάγετε έρευνα λέξεων-κλειδιών, γενικά θα θέλετε να εμμείνετε σε όρους που περιέχουν τρεις ή περισσότερες λέξεις. Αυτές οι λέξεις-κλειδιά είναι πιο συγκεκριμένες, επομένως μπορείτε να αισθάνεστε σίγουροι ότι οι υποψήφιοι πελάτες που τις αναζητούν ενδιαφέρονται για το δικηγορικό σας γραφείο.
Αφού επιλέξετε τις λέξεις-κλειδιά σας, θα θελήσετε να τις ενσωματώσετε σε όλο των ιστότοπό σας, συμπεριλαμβανομένου του κυρίως κειμένου και των επικεφαλίδων. Πάντα βέβαια χωρίς υπερβολές, αφού η αλόγιστη χρήση τους επιφέρει το αντίθετο αποτέλεσμα.
Βελτιστοποιήστε τις ετικέτες τίτλου και τις μετα-περιγραφές σας
Εάν θέλετε να κατατάσσεστε στα αποτελέσματα αναζήτησης, πρέπει να βελτιστοποιήσετε την ετικέτα τίτλου και την περιγραφή μεταδεδομενων. Αυτά τα δύο στοιχεία είναι αυτά που βλέπει πρώτα το κοινό σας όταν βρίσκει την καταχώριση της εταιρείας σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Για να βελτιστοποιήσετε αυτές τις ετικέτες, βεβαιωθείτε ότι έχετε ενσωματώσει τη βασική λέξη-κλειδί σας και στις δύο. Η ενσωμάτωση της λέξης-κλειδιού σας στην ετικέτα τίτλου και στη μετα-περιγραφή θα σας βοηθήσει να κατατάσσεστε ψηλά στα σχετικά αποτελέσματα αναζήτησης.
Θα θελήσετε επίσης να διασφαλίσετε ότι παραμένετε εντός του ορίου χαρακτήρων για κάθε τύπο ετικέτας:
- Για ετικέτες τίτλου, διατηρήστε τις εντός 60 χαρακτήρων.
- Για μετα-περιγραφές, διατηρήστε τις εντός 155 χαρακτήρων.
- Δημιουργήστε backlinks προς το website σας
Για το τελευταίο στοιχείο του SEO, θα θελήσετε να εστιάσετε στη δημιουργία backlink προς το site σας. Τα backlinks είναι σύνδεσμοι προς το website σας από έναν έγκυρο ιστότοπο στον κλάδο σας. Αυτοί οι σύνδεσμοι συμβάλλουν στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης του ιστότοπού σας, αυξάνουν την πολύτιμη επισκεψιμότητα και σας βοηθούν να κατατάσσεστε καλύτερα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Μπορείτε να κερδίσετε backlinks δημιουργώντας ενημερωτικό περιεχόμενο.
4. Δημιουργήστε περιεχόμενο για να μοιραστείτε τις γνώσεις σας
Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ένα κρίσιμο στοιχείο του digital marketing για τους δικηγόρους. Όταν δημιουργείτε περιεχόμενο, μοιράζεστε τη γνώση και την εμπειρία σας με το κοινό σας. Ως δικηγόρος, έχετε πολλές νομικές γνώσεις για να μοιραστείτε.
Η δημιουργία περιεχομένου σας δίνει την ευκαιρία να παρέχετε στο κοινό σας τις πληροφορίες οι οποίες μπορεί να ενδιαφέρουν.
Όταν παρέχετε αυτές τις πληροφορίες, σας βλέπουν ως αξιόπιστη πηγή. Έτσι, όταν κάποιος που διαβάζει το περιεχόμενο του website σας θελήσει να απευθυνθεί σε δικηγόρο, είναι πιο πιθανό να επιλέξει εσάς επειδή ακριβώς θα έχει πειστεί ότι έχετε την κατάλληλη εμπειρία και γνώση.
Για να ξεκινήσετε μια επιτυχημένη καμπάνια μάρκετινγκ περιεχομένου ακολουθήστε τις παρακάτω ενέργειες:
Δοκιμάστε μια ποικιλία μορφών περιεχομένου
Όταν δημιουργείτε περιεχόμενο, θέλετε να το διατηρήσετε φρέσκο και συναρπαστικό για το κοινό σας. Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τη στρατηγική marketing περιεχομένου σας, χρησιμοποιήσετε μια ποικιλία μορφών, ώστε το περιεχόμενό σας να προσελκύει διαφορετικά στιλ πληροφόρησης.
Μπορείτε να παρουσιάσετε περιεχόμενο σε πολλές μορφές, όπως:
- Blogs
- Infographics
- Βίντεο
- e-books
- Οδηγοί
- Podcast κ.ά.
Η χρήση πολλαπλών μορφών θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε διάφορα μέλη του κοινού σας που αναζητούν πληροφορίες με διαφορετικό τρόπο.
Δημιουργήστε περιεχόμενο συχνά
Όταν χρησιμοποιείται η δημιουργία περιεχομένου στην προώθηση ενός δικηγορικού website, πρέπει να διασφαλιστεί ότι η προσθήκη περιεχομένου είναι συχνή. Αυτή η ενέργεια σάς δίνει τη δυνατότητα να κατατάσσεστε σε διαφορετικά αποτελέσματα αναζήτησης. Έτσι, δημιουργείτε πολλαπλούς τρόπους για να σας ανακαλύψουν περισσότεροι ενδιαφερόμενοι για τις υπηρεσίες σας.
Θα σκεφτείτε: «Πόσο συχνά πρέπει να δημιουργώ περιεχόμενο;»
Ο ρυθμός θα εξαρτηθεί από την πρακτική σας και το κοινό σας. Ορισμένες εταιρείες μπορούν να δουν επιτυχία δημιουργώντας μόνο ένα ή δύο κείμενα την εβδομάδα, ενώ άλλες έχουν καλύτερα αποτελέσματα όταν δημοσιεύουν οκτώ ή δέκα. Μπορεί να χρειαστεί κάποιος πειραματισμός για να καταλάβετε πόσες δημοσιεύσεις πρέπει να κάνετε για να μεγιστοποιήσετε τα αποτελέσματά σας.
5. Δημιουργήστε μια στρατηγική μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Όταν κάνετε digital marketing για δικηγόρους, μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως μέρος του project σας. Το social media marketing σάς δίνει τη δυνατότητα να συνδεθείτε απευθείας με πελάτες που ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες σας.
Αυτό το εργαλείο είναι πολύτιμο για την επιχείρησή σας, επειδή σας προσφέρει την ευκαιρία να δημιουργήσετε μια άμεση σύνδεση με το κοινό σας. Μπορείτε να μοιραστείτε χρήσιμες πληροφορίες απευθείας και να κάνετε το κοινό-στόχο σας να αλληλεπιδράσει με την εταιρεία σας.
Δείτε πώς μπορείτε να ξεκινήσετε μια στρατηγική μέσων κοινωνικής δικτύωσης:
Επιλέξτε τις σωστές πλατφόρμες
Όταν ξεκινάτε μια στρατηγική social media marketing, θέλετε να διασφαλίσετε ότι χρησιμοποιείτε τις κατάλληλες πλατφόρμες για να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας.
Μπορείτε να επιλέξετε από πολλές πλατφόρμες social media, όπως:
Θα επιλέξετε πλατφόρμες όπου το κοινό σας περνά τον περισσότερο χρόνο του. Μπορείτε να διερευνήσετε τα δημογραφικά στοιχεία κάθε πλατφόρμας και να δείτε ποια από όλες χρησιμοποιεί περισσότερο το κοινό σας.
Δημοσιεύστε συχνά
Αν θέλετε να πετύχει το social media marketing, πρέπει να δημοσιεύετε συχνά. Το κοινό σας ακολουθεί πολλούς φίλους, μέλη της οικογένειας και επιχειρήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Εάν θέλετε το μήνυμά σας να φτάσει στο κοινό σας, η συχνή δημοσίευση είναι απαραίτητη.
Το πόσο συχνά δημοσιεύετε θα εξαρτηθεί από την πλατφόρμα και το κοινό σας.
Ορισμένες πλατφόρμες, όπως το Twitter, προορίζονται για δεκάδες δημοσιεύσεις την ημέρα. Αντίθετα αν προσπαθήσετε να δημοσιεύσετε δεκάδες φορές σε μια διαφορετική πλατφόρμα όπως το Facebook, μπορεί να γίνετε ενοχλητικοί στους χρήστες. Πρέπει να γνωρίζετε το κοινό σας για να καταλάβετε τη σωστή συχνότητα ανάρτησης.
Δημιουργήστε διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν διαφημίσεις που σας επιτρέπουν να προσεγγίσετε νέους πελάτες για το δικηγορικό σας γραφείο. Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται στις ροές ειδήσεων των σχετικών χρηστών, όπως αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά επισημαίνονται με λέξεις όπως “χορηγούμενη” για να υποδείξουν περιεχόμενο επί πληρωμή.
Μπορείτε να στοχεύσετε άτομα του κοινού σας ακριβώς με αυτές τις διαφημίσεις. Από τα δημογραφικά στοιχεία μέχρι και τις αγοραστικές συνήθειες, έχετε πολλούς τρόπους να στοχεύσετε ενδιαφερόμενους δυνητικούς πελάτες.
Όταν δημιουργείτε τις διαφημίσεις σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάντε τις οπτικά ελκυστικές. Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης σάς δίνουν τη δυνατότητα να προβάλλετε διαφημίσεις φωτογραφιών και βίντεο, επομένως θέλετε να διασφαλίσετε ότι η εικόνα σας είναι ελκυστική ώστε να τραβήξει την προσοχή του κοινού σας.
Ξεκινήστε με το ψηφιακό μάρκετινγκ για δικηγόρους σήμερα
Αυτές είναι μερικές μόνο από τις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αναπτύξετε το δικηγορικό σας γραφείο στο Διαδίκτυο.
Διευρύνοντας την απήχησή σας στο internet, θα βοηθήσετε την επιχείρησή σας να κερδίσει περισσότερους πελάτες.
Εάν δεν είστε σίγουροι πώς να ξεκινήσετε ή δεν έχετε επαρκή χρόνο να αφιερώσετε, η Bizz είναι εδώ για να σας βοηθήσει. Είμαστε μια εταιρεία digital marketing με ολοκληρωμένες υπηρεσίες που προσφέρει όλα όσα χρειάζεστε για να αναπτυχθείτε στο internet, όπως:
- SEO
- Διαφήμιση στο Google
- Social Media Marketing
- Διαφήμιση στην πλατφόρμα της Meta
- Μάρκετινγκ περιεχομένου
- Σχεδιασμός ιστοσελίδων κ.ά.
Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε με το σχεδιασμό marketing του γραφείου σας;
Επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 300 4448 για να μιλήσετε με έναν έμπειρο marketing manager που θα σας βοηθήσει.