Τα Οφέλη του Ιατρικού Marketing για τους Επαγγελματίες της Υγείας

Τα Οφέλη του Ιατρικού Marketing για τους Επαγγελματίες της Υγείας

Εάν είστε ιδιοκτήτης ενός ιατρείου ή ενός οργανισμού παροχής υπηρεσιών υγείας γνωρίζετε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ασθενών αναζητούν πληροφορίες στο διαδίκτυο. Ενώ μπορεί να διαθέτετε ένα φημισμένο ιατρείο, οι περισσότεροι πριν επικοινωνήσουν μαζί σας εξετάζουν πρώτα όλες τις επιλογές τους στο διαδίκτυο μέσω των μηχανών αναζήτησης, ιστοτόπων και διαβάζοντας κριτικές πελατών. Αν λοιπόν θέλετε να ξεχωρίσετε μέσα σε όλο αυτό τον ωκεανό πληροφοριών είναι αναγκαίο να υιοθετήσετε μια στρατηγική ιατρικού marketing.

Τι είναι το ιατρικό marketing και γιατί είναι σημαντικό

Το ιατρικό μάρκετινγκ είναι το σύνολο των ενεργειών marketing και επικοινωνίας για την προσέγγιση νέων ασθενών και τη βελτίωση της φροντίδας των ήδη υπαρχόντων. Είναι εξαιρετικά σημαντική η χρήση του μάρκετινγκ στον τομέα της ιατρικής περίθαλψης, καθώς επιδιώκει να προσφέρει πολύτιμο περιεχόμενο και πόρους στους ασθενείς. Για να το πετύχει αυτό χρησιμοποιεί ποιοτικό περιεχόμενο στο website σας, τα social media, την πληρωμένη διαφήμιση, το healthcare SEO, βίντεο και πολλά άλλα σύγχρονα εργαλεία.

Το πιο αποτελεσματικό marketing στην υγειονομική περίθαλψη έχει πάντα επίκεντρο τον ασθενή, που σημαίνει ότι εστιάζει στο ποιος είναι ο ασθενής, ποιες πληροφορίες τον ενδιαφέρουν καθώς και στη δημιουργία μιας σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ σας.

Ο κλάδος της υγειονομικής περίθαλψης αλλάζει συνεχώς και η εκπαίδευση και η ενημέρωση των ασθενών πρέπει να προσαρμόζεται ανάλογα. Ο κόσμος της υγείας είναι ανταγωνιστικός και καθώς o ανταγωνισμός αυξάνεται σε τοπικό επίπεδο αλλά και με τα μεγάλα νοσοκομειακά συστήματα να μπαίνουν  δυναμικά στο παιχνίδι, το να ξεχωρίσει κανείς και να προωθήσει τις ιατρικές του υπηρεσίες γίνεται όλο και πιο δύσκολο. Ωστόσο, το ιατρικό μάρκετινγκ είναι το κλειδί που θα σας ανοίξει τις πόρτες στο κοινό και θα σας βοηθήσει να προβληθείτε και να ξεχωρίσετε.

Ένας άλλος λόγος για τον οποίο το μάρκετινγκ υγειονομικής περίθαλψης είναι σημαντικό είναι ότι μια αποτελεσματική στρατηγική προώθησης και διαφήμισης μπορεί να προσφέρει τη δυνατότητα να προσεγγίσετε πιθανούς ασθενείς και να σας τοποθετήσει στην κορυφή των επιλογών για την ειδικότητά σας.

Τα οφέλη του ιατρικού marketing

Ας δούμε όμως αναλυτικά ένα ένα τι προσφέρει το ιατρικό μάρκετινγκ σε ένα πάροχο υπηρεσιών υγείας:

1. Προσέλκυση νέων ασθενών στο ιατρείο

Οι αποτελεσματικές υπηρεσίες ιατρικού μάρκετινγκ πρέπει να έχουν ακριβώς στόχο την προσέλκυση νέων ασθενών και την αύξηση του πελατολογίου.

2. Περισσότερες συστάσεις για το ιατρείο σας

Η αύξηση της φήμης σας οφείλει να έχει ως αποτέλεσμα περισσότερες αξιολογήσεις/συστάσεις νέων ασθενών στο ιατρείο από τους ήδη υπάρχοντες πελάτες σας.

3. Δημιουργία ισχυρής φήμης που ξεχωρίζει

Είτε παρέχει κανείς τις υπηρεσίες του στο δικό του ιατρείο είτε σε συνεργασία με άλλους συναδέλφους, η συμμετοχή των ίδιων των γιατρών στις ενέργειες marketing ,όπως για παράδειγμα, μέσω αφήγησης και βίντεο είναι ένας εξαίρετος τρόπος για τη δημιουργία αίσθησης υπεροχής  στον τομέα σας. Για την ακρίβεια, η δυνατότητα να λάβουν οι ασθενείς πληροφόρηση ακούγοντάς σας και βλέποντάς σας θα τους κάνει να νιώσουν μεγαλύτερη σιγουριά και εμπιστοσύνη δίνοντάς σας προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών.

4. Προώθηση σημαντικών ιατρικών υπηρεσιών

Τα διάφορα κανάλια του digital marketing  όπως είναι η χρήση τα social media, η δημιουργία website, το μάρκετινγκ περιεχομένου και η πληρωμένη διαφήμιση είναι πολύτιμα εργαλεία που επιτρέπουν στους γιατρούς να παρουσιάζουν και να προωθούν τις ιατρικές υπηρεσίες και τις δυνατότητές τους.

5. Βελτίωση της εμπειρίας των ασθενών στο ιατρείο

Με την εφαρμογή ιατρικού marketing, οι ασθενείς όχι μόνο λαμβάνουν την κορυφαία ποιότητα περίθαλψης, αλλά μπορούν να έχουν και μια συνολικά άριστη εμπειρία, αφού έχουν στη διάθεσή τους πόρους που τη βελτιώνουν.

Οι ασθενείς είναι επίσης σε θέση να επικοινωνούν γρήγορα και αποτελεσματικά μαζί σας και να στέλνουν και να λαμβάνουν πολύτιμες πληροφορίες για τη φροντίδα τους.

6. Κλιμάκωση της εμβέλειας του ιατρείου ή οργανισμού υγείας

Το μάρκετινγκ υγειονομικής περίθαλψης έχει δημιουργήσει νέους δρόμους για την προσέγγιση ασθενών, την κοινή χρήση εμπειριών ασθενών, την εκπαίδευση του κοινού και της βάσης των ασθενών – και όχι μόνο.

Οι γιατροί μπορούν πλέον να προσεγγίσουν το κοινό εκπαιδεύοντας τους ασθενείς με διάφορες πληροφορίες και εργαλεία, τα οποία συμβάλλουν ώστε να αυξάνεται η φήμη τους και να αναρριχώνται στην κορυφή της ειδικότητας τους. Καθώς όλο και περισσότεροι ασθενείς στρέφονται σε διαδικτυακούς πόρους για να αναζητήσουν τον γιατρό τους, τόσο μεγαλύτερη είναι η ικανότητα που έχετε να προσεγγίσετε περισσότερους πελάτες από γεωγραφικές περιοχές που μέχρι σήμερα δεν είχατε πρόσβαση.

Πώς θα πετύχετε τους στόχους σας με τη βοήθεια του ιατρικού marketing

Το ιατρικό μάρκετινγκ είναι απαραίτητο εάν θέλετε η επιχείρησή σας να επιβιώσει και να πετύχει τους στόχους της τα επόμενα χρόνια. Μπορεί να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να κερδίσετε πελάτες χωρίς να ξοδέψετε πολλούς πόρους. Ωστόσο, για να πετύχετε, πρέπει να θέσετε σαφείς στόχους, επιλέγοντας τα σωστά κανάλια marketing και μετρώντας τα αποτελέσματά σας.

Εάν θέλετε να αυξήσετε την απόδοση σας, αλλά δεν έχετε το χρόνο να το κάνετε μόνοι σας, μια εταιρεία ιατρικού μάρκετινγκ μπορεί να σας βοηθήσει. Αυτή θα πρέπει να στελεχώνεται από επαγγελματίες με πολυετή εμπειρία στη δημιουργία περιεχομένου, τη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για αναζήτηση, τη δημιουργία διαφημιστικών καμπανιών επί πληρωμή και την ανάλυση μετρήσεων.

Η ομάδα της Bizz μπορεί να σας βοηθήσει να ξεκινήσετε το ιατρικό marketing του ιατρείου σας ή να αξιολογήσετε τις υπάρχουσες καμπάνιες σας. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα στο τηλέφωνο 210 300 4448 για μια δωρεάν συνάντηση γνωριμίας.