Healthcare SEO - Τι Είναι, Πώς Γίνεται & Γιατί σας Αφορά - Bizz

Bizz

healthcare seo από τη Bizz

Healthcare SEO – Τι Είναι, Πώς Γίνεται & Γιατί σας Αφορά

Οι ασθενείς περιηγούνται σε ιατρικά websites για να βρουν τον καλύτερο γιατρό ή πάροχο υγειονομικής περίθαλψης που θα δώσει λύση στο πρόβλημά τους. Η Google εμφανίζει τα δέκα καλύτερα αποτελέσματα αναζήτησης για κάθε ερώτημα που έχει αναζητηθεί από οποιονδήποτε χρήστη. Και εδώ, τίθενται ορισμένες, πολύ μεγάλης σημασίας, ερωτήσεις:

  • Μπορούν οι ασθενείς να σας βρουν εύκολα στο Διαδίκτυο;
  • Ο ιστότοπός σας περιλαμβάνεται μεταξύ αυτών των δέκα αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google;
  • Έχετε ικανοποιητικό αριθμό ασθενών από διαφορετικά μέρη του νομού όπου ασκείτε την ιατρική πρακτική σας;
  • Ίσως λαμβάνετε εξαιρετική κριτική για τις θεραπείες και τις υπηρεσίες σας. Μήπως όμως, νιώθετε ότι δεν εξυπηρετείτε τόσους ασθενείς όσους πιστεύετε ότι θα μπορούσατε να φροντίσετε;

Εάν η απάντηση σε όλες τις ερωτήσεις που αναφέρονται παραπάνω είναι ΟΧΙ, ήρθε η ώρα να επικοινωνήσετε με μία εταιρεία ιατρικού μάρκετινγκ για να σας βοηθήσει στο δικό σας Healthcare SEO.

Τι είναι το Healthcare SEO;

Στην ψηφιακή εποχή που διανύουμε, το SEO (Search Engine Optimization) αλλάζει τις ισορροπίες στον κλάδο της υγειονομικής περίθαλψης. Αν και κάθε τομέας δραστηριότητας επωφελείται από τις στρατηγικές SEO και digital marketing, πρέπει να σημειωθεί ότι o ιατρικός τομέας είναι ο πιο ευνοημένος όλων. Το healthcare SEO εξελίσσεται, αναβαθμίζεται και αναπαράγεται συνεχώς.

Το SEO στον τομέα της υγείας βοηθά τις ιατρικές σας πρακτικές να φτάσουν σε νέα ύψη. Είναι μια μέθοδος που βελτιώνει την παρουσία σας στο Διαδίκτυο, ανυψώνοντας το  website σας και κατατάσσοντάς το στα κορυφαία αποτελέσματα αναζήτησης σε διαφορετικές πλατφόρμες μηχανών αναζήτησης. Η τεχνική του SEO περιλαμβάνει πολλές και διαφορετικές πρακτικές που διασφαλίζουν από κοινού ότι οι ασθενείς σας θα σας βρουν ανάμεσα στις κορυφαίες ιστοσελίδες υγείας.

Για να δημιουργήσετε μια ισχυρή στρατηγική healthcare SEO, πρέπει να επενδύσετε χρόνο, χρήμα ή και τα δύο. Καθώς διαβάζετε παρακάτω, θα μάθετε τις καλύτερες στρατηγικές SEO που εφαρμόζουν επιτυχημένοι ειδικοί στο ιατρικό μάρκετινγκ για λογαριασμό πελατών τους από τον τομέα της υγείας.

Healthcare SEO για γιατρούς

Πώς μπορώ να κάνω την ιατρική μου πρακτική ορατή μεταξύ των κορυφαίων αποτελεσμάτων αναζήτησης στο Google; Είναι μια ερώτηση που μας κάνει πρώτα κάθε πελάτης (από οποιοδήποτε ιατρικό υπόβαθρο). Έτσι, έχουμε επιμεληθεί μερικές συμβουλές για να βοηθήσουμε κάθε ιατρό να λάβει μια σαφή απάντηση στο ερώτημα αυτό.

Συμβουλή 1: Ελέγξτε αν η ιστοσελίδα που έχετε είναι φιλική προς κινητά

Σύμφωνα με τις έρευνες, σε ποσοστό 80% παγκοσμίως ο κόσμος αναζητά υπηρεσίες, προϊόντα και πολυτελή αντικείμενα στα κινητά του τηλέφωνα. Ελέγξτε επομένως αν ο ιατρικός ιστότοπός σας φαίνεται αρκετά ελκυστικός σε κινητά τηλέφωνα (Android και iOS) και tablet. Εάν η φόρτωση της σελίδας του ιστότοπού σας απαιτεί περισσότερο χρόνο ή δεν εμφανίζεται σωστά, οι άνθρωποι δεν θα αφιερώσουν χρόνο στην ιστοσελίδα σας και θα αναζητήσουν ένα άλλο website, πιο φιλικό προς τον χρήστη. Κατά μέσο όρο, μπορεί να χάσετε μέχρι και 65% από τους δυνητικούς ασθενείς σας λόγω έλλειψης φιλικής προς κινητά ιστοσελίδας. Και σίγουρα, αυτός είναι ένας σημαντικός αριθμός ασθενών που δεν μπορεί κανείς να αγνοήσει.

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς να κάνετε το website σας φιλικό προς κινητά, επικοινωνήστε με μία ικανή ομάδα ψηφιακού μάρκετινγκ. Εμείς στην Bizz γνωρίζουμε ακριβώς τι πρέπει να κάνετε.

 

ιατρικό website

Συμβουλή 2: Βελτιώστε την ταχύτητα του website σας

Πέρασαν οι εποχές που οι άνθρωποι περίμεναν 5 λεπτά για να φορτώσουν μια εικόνα στο Διαδίκτυο. Σήμερα, ο χρόνος είναι πολύτιμος και, ειδικά στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, ο χρόνος είναι το παν. Οι άνθρωποι απαιτούν γρήγορα website με όλες τις πληροφορίες που αναζητούν να εμφανίζονται στην οθόνη τους σε ένα με δύο δευτερόλεπτα. Εάν η ιστοσελίδα σας απαιτεί περισσότερο χρόνο φόρτωσης, ο επισκέπτης θα εγκαταλείψει τον ιστότοπο σε χρόνο μηδέν. Επίσης, η Google «τιμωρεί» τους αργούς ιστοτόπους υποβιβάζοντας τους στα οργανικά αποτελέσματα της.

Υπάρχουν διαθέσιμα εργαλεία Google για την αντιμετώπιση προβλημάτων που ενδέχεται να έχουν μειώσει την ταχύτητα φόρτωσης του ιστότοπού σας. Μπορεί να σας ζητηθεί να ακολουθήσετε αυτά τα βήματα:

  • Να αλλάξετε hosting
  • Να αφαιρέσετε την περιττή κωδικοποίηση
  • Να επιταχύνετε τη διαδικασία μεγάλων αρχείων, όπως βίντεο και πολλαπλών εικόνων
  • Να προβείτε σε κάποιες άλλες παρόμοιες δυνατότητες

Σημείωση: Αν αναρωτιέστε πώς μπορείτε να εκτελέσετε αυτά τα βήματα για να αυξήσετε την ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας σας, επικοινωνήστε με τους ειδικούς ψηφιακού μάρκετινγκ στην Bizz και θα σας καθοδηγήσουμε πώς να ξεπεράσετε τυχόν προβλήματα που παρουσιάζονται στο website σας.

Συμβουλή 3: Δημοσιεύστε καλό περιεχόμενο

Οι άνθρωποι ψάχνουν στο Google για να αναζητήσουν πληροφορίες. Εάν δεν αποδεικνύετε χρήσιμες ή ενημερωμένες πληροφορίες, η Google δεν θα τοποθετήσει την ιστοσελίδα σας μεταξύ των κορυφαίων αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Για παράδειγμα, οι ασθενείς που αναζητούν «τις καλύτερες επιλογές θεραπείας για τον πόνο στην πλάτη» θα κάνουν κλικ στα αποτελέσματα αναζήτησης που αναφέρουν μερικές περιγραφές που σχετίζονται με τον πόνο στην πλάτη και τις επιλογές θεραπείας. Εάν το ιστολόγιο ή το περιεχόμενό σας δεν προσφέρουν σχετικές πληροφορίες, οι ασθενείς θα εγκαταλείψουν το website σας. Όσο υψηλότερο είναι το ποσοστό εγκατάλειψης, τόσο αυξάνονται και οι πιθανότητες να βρεθείτε από τη Google χαμηλά στην κατάταξή των οργανικών αποτελεσμάτων.

Για να βελτιώσετε το περιεχόμενό σας, δώστε μεγάλη προσοχή σε αυτό που αναζητούν οι ασθενείς σας και πώς μπορείτε να τους βοηθήσετε με σχετικές πληροφορίες. Στη Bizz η ομάδα content marketing χρησιμοποιεί τις καλύτερες πρακτικές SEO για τη δημιουργία περιεχομένου γύρω από τις λέξεις-κλειδιά που σας αφορούν. Και αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο ο δυνητικός ασθενής σας μπορεί να σας βρει σχεδόν αμέσως, αφού οι λέξεις με τις οποίες θα αναζητήσει λύση στο πρόβλημά του θα τον οδηγήσουν στην ιστοσελίδα σας.

Συμβουλή 4: Δημιουργήστε ένα προφίλ Google My Business

Η δημιουργία προφίλ στο Google My Business θα σας βοηθήσει σε διάφορες πτυχές της άσκησης του επαγγέλματός σας. Ίσως ήδη γνωρίζετε ότι η Google συχνά τοποθετεί έναν χάρτη στην κορυφή ορισμένων αποτελεσμάτων αναζήτησης: αυτό το κάνει για να βοηθήσει τους ασθενείς να βρουν ευκολότερα τα ιατρεία/κλινικές/νοσοκομεία της επιλογής τους. Επίσης, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τη συλλογή στατιστικών, όπως:

  • Πόσοι ασθενείς επέλεξαν το ιατρείο σας χρησιμοποιώντας το προφίλ Google My Business;
  • Πόσοι ασθενείς ζήτησαν από την Google οδηγίες για να φτάσουν στο ιατρείο/κλινική/νοσοκομείο σας;
  • Πόσοι ασθενείς είδαν το προφίλ σας;

Υπάρχουν πολλές ιατρικές πρακτικές που ανταγωνίζονται μεταξύ τους για να φτάσουν στην κορυφή της κατάταξης αναζήτησης. Δυστυχώς, η Google προσφέρει μόνο τρία προφίλ Google My Business στον χάρτη ως τα κορυφαία αποτελέσματα αναζήτησης. Μπορείτε όμως να φτάσετε στην κορυφή ακόμη και αυτών των λίγων προφίλ ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

  • Φροντίστε να ενημερώνετε συνεχώς το προφίλ σας με νέες πληροφορίες
  • Αναφέρετε το ωράριο εργασίας σας
  • Συμπληρώστε τη στήλη περιγραφής της ιατρικής μεθόδου σας
  • Προσθέστε εικόνες υψηλής ποιότητας του ιατρείου/κλινικής/νοσοκομείου σας
  • Αυξήστε τον αριθμό των κριτικών με 5 αστέρια κερδίζοντας ικανοποιημένους ασθενείς

Συμβουλή 5: Δημιουργήστε επαγγελματικό προφίλ και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η δημιουργία σελίδων κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να έχετε backlinks υψηλής ποιότητας από φημισμένους ιστότοπους τρίτων, κάτι που έχει θετικό αντίκτυπο στην στρατηγική σας Healthcare SEO. Βοηθώντας τους ασθενείς σας να αντιμετωπίσουν τις ανησυχίες για την υγεία τους μέσα από διάφορες πλατφόρμες των social media όπως το Facebook, το Instagram και το LinkedIn, θα δώσετε στο website σας μία τεράστια ώθηση SEO. Η δημιουργία κοινού στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης αυξάνει επίσης την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας, ενώ είναι ένας γρήγορος και αποτελεσματικός τρόπος για να προσελκύσετε περισσότερους ασθενείς.

healthcare seo

Γιατί Healthcare SEO μαζί μας;

Οι εποχές που οι άνθρωποι είχαν μια ατζέντα ή τον χρυσό οδηγό δίπλα στο τηλέφωνό τους, έχουν περάσει στο παρελθόν. Σήμερα, χρειάζεται κανείς απλώς να ανοίξει τον browser στο κινητό του για να αναζητήσει τον «καλύτερο ενδοκρινολόγο στην Αθήνα» και να επιλέξει αυτόν που του ταιριάζει τόσο ως προς την τοποθεσία όσο και ως προς τη λειτουργία του ιατρείου του. Βλέπετε, οι ασθενείς δεν περιορίζονται στην επιλογή ενός γιατρού ή παρόχου υπηρεσιών υγείας: οι επιλογές εξάλλου στο Διαδίκτυο είναι απεριόριστες.

Είναι τότε που το Healthcare SEO μπαίνει στο παιχνίδι για να κάνει τη διαφορά. Το SEO υγειονομικής περίθαλψης εξασφαλίζει ότι ο ιστότοπος του γιατρού κατατάσσεται στα κορυφαία αποτελέσματα αναζήτησης σε κάθε πλατφόρμα μηχανών αναζήτησης. Οι γιατροί που τοποθετούνται στα κορυφαία αποτελέσματα αναζήτησης είναι πιο πιθανό να προσελκύσουν τους ασθενείς.

Επίσης, ως γιατρός, γνωρίζετε ότι δεν είναι όλοι οι ασθενείς ίδιοι. Μπορεί να στοχεύετε κάποιον συγκεκριμένο τύπο ασθενών που θέλετε να θεραπεύσετε.

Όλα αυτά όμως, όσο περίπλοκα και δύσκολα αν φαίνονται μπορούμε να τα συζητήσουμε και να τα λύσουμε μαζί.

Δώστε εσείς τον καλύτερό σας εαυτό για να θεραπεύετε τους ασθενείς σας και αφήστε την Bizz να σας στείλει στα ύψη του Healthcare SEO ανεβάζοντας τη φήμη σας, αλλά και βοηθώντας τον κόσμο να βρει τον γιατρό που του αξίζει.