SEO – Τι Είναι & Γιατί Αφορά Κάθε Επαγγελματία της Υγείας
Οι ασθενείς περιηγούνται σε ιατρικά websites για να βρουν τον καλύτερο γιατρό ή πάροχο υγειονομικής περίθαλψης που θα δώσει λύση στο πρόβλημά τους. Η Google εμφανίζει τα δέκα καλύτερα αποτελέσματα αναζήτησης για κάθε ερώτημα που έχει αναζητηθεί από οποιονδήποτε χρήστη. Και εδώ, τίθενται ορισμένες, πολύ μεγάλης σημασίας, ερωτήσεις:
- Μπορούν οι ασθενείς να σας βρουν εύκολα στο Διαδίκτυο;
- Ο ιστότοπός σας περιλαμβάνεται μεταξύ αυτών των δέκα αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google;
- Έχετε ικανοποιητικό αριθμό ασθενών από διαφορετικά μέρη της περιοχής όπου ασκείτε την ιατρική πρακτική σας;
- Ίσως λαμβάνετε εξαιρετικές κριτικές για τις θεραπείες και τις υπηρεσίες σας. Μήπως όμως, νιώθετε ότι δεν εξυπηρετείτε τόσους ασθενείς όσους πιστεύετε ότι θα μπορούσατε να φροντίσετε;
Εάν η απάντηση σε όλες τις ερωτήσεις που αναφέρονται παραπάνω είναι ΟΧΙ, ήρθε η ώρα να επικοινωνήσετε με μία εταιρεία ιατρικού μάρκετινγκ για να σας βοηθήσει να μπείτε δυναμικά στο healthcare SEO ή αλλιώς ιατρικό SEO.
Τι είναι το Healthcare SEO;
Στην ψηφιακή εποχή που διανύουμε, το SEO (Search Engine Optimization) αλλάζει τις ισορροπίες στον κλάδο της υγειονομικής περίθαλψης. Αν και κάθε τομέας δραστηριότητας επωφελείται από τις στρατηγικές SEO, πρέπει να σημειωθεί ότι o ιατρικός τομέας είναι ο πιο ευνοημένος όλων. Το healthcare SEO εξελίσσεται και αναβαθμίζεται προς όφελος των ασθενών και των γιατρών.
Το SEO στον τομέα της υγείας βοηθά τους γιατρούς να φτάσον ακόμα πιο κοντά στους ασθενείς. Είναι μια μέθοδος που βελτιώνει την παρουσία σας στο Διαδίκτυο, «ανεβάζοντας» το website σας στα κορυφαία αποτελέσματα αναζήτησης στις μηχανές αναζήτησης. Η τεχνική του SEO περιλαμβάνει πολλές και διαφορετικές πρακτικές που διασφαλίζουν από κοινού ότι οι ασθενείς σας θα σας βρουν ανάμεσα στις κορυφαίες ιστοσελίδες υγείας.
Για να δημιουργήσετε μια ισχυρή στρατηγική healthcare SEO δεν αρκούν μια ή δυο ενέργειες κάποια στιγμή. Απαιτείται μια συστηματική προσπάθεια με καθορισμένες ενέργειες, που μπορεί να απαιτεί χρόνο και κόπο, όμως θα φέρει εξαιρετικά αποτελέσματα. Καθώς διαβάζετε παρακάτω, θα μάθετε τις ενέργειες SEO που εφαρμόζομε στη Bizz για λογαριασμό των πελατών μας στον τομέα της υγείας.
Healthcare SEO για κάθε γιατρό
«Πώς μπορώ να κατατάξω το website μου μεταξύ των κορυφαίων αποτελεσμάτων αναζήτησης στο Google;». Αυτή είναι η συνηθέστερη ερώτηση που μας κάνει κάθε γιατρός που ερχόμαστε σε επαφή. Έτσι, έχουμε επιμεληθεί μερικές συμβουλές για να σας βοηθήσουμε να λάβετε μια σαφή απάντηση στο ερώτημα αυτό.
Συμβουλή 1: Ελέγξτε αν η ιστοσελίδα που έχετε είναι φιλική προς κινητά
Σύμφωνα με τις έρευνες, σε ποσοστό 80% παγκοσμίως ο κόσμος αναζητά υπηρεσίες, προϊόντα και πολυτελή αντικείμενα μέσω του κινητού τηλεφώνου του. Ελέγξτε επομένως αν ο ιατρικός ιστότοπός σας φαίνεται αρκετά ελκυστικός σε κινητά τηλέφωνα (Android και iOS) και tablet. Αν δεν προσαρμόζεται αμέσως σε οποιαδήποτε κινητή συσκευή, έχετε πρόβλημα με τα βασικά.
Επίσης αν η φόρτωση της σελίδας του ιστότοπού σας απαιτεί περισσότερο χρόνο, οι χρήστες του δεν θα αφιερώσουν χρόνο στην ιστοσελίδα σας και θα αναζητήσουν ένα άλλο website, πιο φιλικό στην πλοήγηση. Κατά μέσο όρο, μπορεί να χάσετε μέχρι και 65% από τους δυνητικούς ασθενείς σας λόγω έλλειψης φιλικής προς κινητά ιστοσελίδας. Και σίγουρα, αυτός είναι ένας σημαντικός αριθμός ασθενών που δεν μπορεί κανείς να αγνοήσει.
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς να κάνετε το website σας φιλικό προς κινητά, επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 300 4448 για να σας δώσουμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Στη Bizz γνωρίζουμε ακριβώς τι πρέπει να κάνετε για να μην χάνεται ούτε έναν ασθενή εξαιτίας του site σας.
Συμβουλή 2: Βελτιώστε την ταχύτητα του website σας
Επίσης αν η φόρτωση της σελίδας του ιστότοπού σας απαιτεί περισσότερο χρόνο από 2 το πολύ 3 δευτερόλεπτα, οι χρήστες του δεν θα αφιερώσουν χρόνο στην ιστοσελίδα σας και θα αναζητήσουν ένα άλλο website, πιο φιλικό στην πλοήγηση. Πέρασαν οι εποχές που οι άνθρωποι περίμεναν ένα ή δύο λεπτά για να φορτώσουν μια εικόνα στο Διαδίκτυο. Σήμερα, ο χρόνος είναι πολύτιμος και, ειδικά στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, ο χρόνος είναι το παν. Οι άνθρωποι απαιτούν γρήγορα websites με όλες τις πληροφορίες που αναζητούν να εμφανίζονται στην οθόνη τους σε ένα με δύο δευτερόλεπτα. Εάν η ιστοσελίδα σας απαιτεί περισσότερο χρόνο φόρτωσης, ο επισκέπτης θα εγκαταλείψει τον ιστότοπο σε χρόνο μηδέν. Επίσης, η Google «τιμωρεί» τους αργούς ιστοτόπους υποβιβάζοντας τους στα οργανικά αποτελέσματα της.
Υπάρχουν διαθέσιμα εργαλεία Google για την διάγνωση και αντιμετώπιση προβλημάτων που ενδέχεται να έχουν μειώσει την ταχύτητα φόρτωσης του ιστότοπού σας. Μπορεί να απαιτηθεί να ακολουθήσετε μερικά από τα παρακάτω βήματα:
- Να αλλάξετε hosting
- Να αφαιρέσετε την περιττή κωδικοποίηση
- Να επιταχύνετε τη διαδικασία μεγάλων αρχείων, όπως βίντεο και πολλαπλών εικόνων
- Να προβείτε σε κάποιες άλλες διαδικασίες απλοποίησης του site
Σημείωση: Αν αναρωτιέστε πώς μπορείτε να εκτελέσετε αυτά τα βήματα για να αυξήσετε την ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας σας, επικοινωνήστε με τους ειδικούς ψηφιακού μάρκετινγκ στην Bizz. Με χαρά θα σας καθοδηγήσουμε πώς να ξεπεράσετε τυχόν προβλήματα που παρουσιάζονται στο website σας.
Συμβουλή 3: Δημοσιεύστε καλό περιεχόμενο
Οι ασθενείς ψάχνουν στο Google αξιόπιστες πληροφορίες για τα ιατρικά ζητήματα που αντιμετωπίζουν. Εάν δεν παρέχετε χρήσιμες ή ενημερωμένες πληροφορίες, η Google δεν θα τοποθετήσει την ιστοσελίδα σας μεταξύ των κορυφαίων αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Για παράδειγμα, οι ασθενείς που αναζητούν «τις καλύτερες επιλογές θεραπείας για τον πόνο στην πλάτη» θα κάνουν κλικ στα αποτελέσματα αναζήτησης που αναφέρουν μερικές περιγραφές που σχετίζονται με τον πόνο στην πλάτη και τις επιλογές θεραπείας. Εάν το περιεχόμενό σας δεν προσφέρει σχετικές πληροφορίες, οι ασθενείς δεν θα ανακαλύψουν ποτέ το website σας μέσω της Google. Όσο περισσότερο «φτωχό» είναι το περιεχόμενο σας, τόσο αυξάνονται και οι πιθανότητες να βρεθείτε από τη Google χαμηλά στην κατάταξή των οργανικών αποτελεσμάτων.
Για να βελτιώσετε και να εμπλουτίσετε το περιεχόμενό σας, δώστε μεγάλη προσοχή σε αυτό που αναζητούν οι ασθενείς σας και πώς μπορείτε να τους βοηθήσετε με σχετικές πληροφορίες. Στη Bizz η ομάδα content marketing χρησιμοποιεί τις καλύτερες πρακτικές SEO για τη δημιουργία περιεχομένου γύρω από τις λέξεις-κλειδιά που σας αφορούν. Και αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο ο δυνητικός ασθενής σας μπορεί να σας βρει σχεδόν αμέσως, αφού οι λέξεις με τις οποίες θα αναζητήσει λύση στο πρόβλημά του θα τον οδηγήσουν στην ιστοσελίδα σας.
Συμβουλή 4: Δημιουργήστε ένα προφίλ Google Business
Η δημιουργία προφίλ στο Google Business (το καλύτερο εργαλείο local SEO) θα σας βοηθήσει σε διάφορες πτυχές της άσκησης του επαγγέλματός σας. Ίσως ήδη γνωρίζετε ότι η Google συχνά τοποθετεί έναν χάρτη στην κορυφή ορισμένων αποτελεσμάτων αναζήτησης: αυτό το κάνει για να βοηθήσει τους ασθενείς να βρουν ευκολότερα τα ιατρεία/κλινικές/νοσοκομεία που χρειάζονται.
Υπάρχουν πολλοί γιατροί που ανταγωνίζονται μεταξύ τους για να φτάσουν στην κορυφή της κατάταξης αναζήτησης. Δυστυχώς, η Google προσφέρει μόνο τρία προφίλ Google Business στον χάρτη ως τα κορυφαία αποτελέσματα αναζήτησης. Μπορείτε όμως να φτάσετε στην κορυφή ακόμη και αυτών των λίγων προφίλ ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:
- Φροντίστε να ενημερώνετε συνεχώς το προφίλ σας με νέες πληροφορίες
- Αναφέρετε το ωράριο εργασίας σας
- Συμπληρώστε τη στήλη περιγραφής της ιατρικής μεθόδου σας
- Προσθέστε εικόνες υψηλής ποιότητας του ιατρείου/κλινικής/νοσοκομείου σας
- Αυξήστε τον αριθμό των κριτικών με 5 αστέρια κερδίζοντας ικανοποιημένους ασθενείς
Επίσης το να έχετε ένα ενημερωμένο προφίλ στο Google Business είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τη συλλογή στατιστικών, όπως:
- Πόσοι ασθενείς επέλεξαν το ιατρείο σας χρησιμοποιώντας το προφίλ Google My Business;
- Πόσοι ασθενείς ζήτησαν από την Google οδηγίες για να φτάσουν στο ιατρείο/κλινική/νοσοκομείο σας;
- Πόσοι ασθενείς είδαν το προφίλ σας;
Συμβουλή 5: Δημιουργήστε επαγγελματικό προφίλ και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Η δημιουργία σελίδων κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να έχετε backlinks υψηλής ποιότητας από φημισμένους ιστότοπους τρίτων, κάτι που έχει θετικό αντίκτυπο στην στρατηγική σας Healthcare SEO. Βοηθώντας τους ασθενείς σας να αντιμετωπίσουν τις ανησυχίες για την υγεία τους μέσα από διάφορες πλατφόρμες των social media όπως το Facebook, το Instagram και το LinkedIn, θα δώσετε στο website σας μία τεράστια ώθηση SEO. Η δημιουργία κοινού που σας ακολουθεί στα social media αυξάνει επίσης την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας, ενώ είναι ένας γρήγορος και αποτελεσματικός τρόπος για να προσελκύσετε περισσότερους ασθενείς.
Γιατί Healthcare SEO μαζί μας;
Οι εποχές που οι άνθρωποι είχαν μια ατζέντα ή τον χρυσό οδηγό δίπλα στο τηλέφωνό τους, έχουν περάσει στο παρελθόν. Σήμερα, χρειάζεται κανείς απλώς να ανοίξει τον browser στο κινητό του για να αναζητήσει τον «καλύτερο ενδοκρινολόγο στην Αθήνα» και να επιλέξει αυτόν που του ταιριάζει τόσο ως προς την τοποθεσία όσο και ως προς τη λειτουργία του ιατρείου του. Βλέπετε, οι ασθενείς δεν περιορίζονται στην επιλογή ενός γιατρού ή παρόχου υπηρεσιών υγείας: οι επιλογές εξάλλου στο Διαδίκτυο είναι απεριόριστες.
Είναι τότε που το Healthcare SEO μπαίνει στο παιχνίδι για να κάνει τη διαφορά υπέρ σας. Το SEO υγειονομικής περίθαλψης εξασφαλίζει ότι ο ιστότοπος του γιατρού κατατάσσεται στα κορυφαία αποτελέσματα αναζήτησης σε κάθε πλατφόρμα μηχανών αναζήτησης. Οι γιατροί που τοποθετούνται στα κορυφαία αποτελέσματα αναζήτησης είναι πιο πιθανό να προσελκύσουν τους ασθενείς ανεξάρτητα της εμπειρίας, του μεγέθους του ιατρείου ή της φήμης τους.
Αν όλα αυτά που αναφέραμε παραπάνω σας φαίνονται περίπλοκα και δύσκολα για να τα κάνετε χωρίς βοήθεια απευθυνθείτε στη Bizz, που έχει την εξειδίκευση και την εμπειρία να σας βοηθήσει να πετύχετε τους στόχους σας. Καλέστε μας σήμερα στο 210 300 4448 για να κανονίσουμε μια δωρεάν συνάντηση γνωριμίας.
Δώστε εσείς τον καλύτερό σας εαυτό για να θεραπεύετε τους ασθενείς σας και αφήστε την Bizz να αυξήσει τη φήμη και την πελατεία σας, βοηθώντας τον κόσμο να βρει τον γιατρό που του αξίζει.