Πόσο Απαραίτητο Είναι για το Μεσίτη Ακινήτων να Έχει το Δικό του Website;
Το Διαδίκτυο έχει γίνει ένα σημαντικό εργαλείο στη διαδικασία αναζήτησης σπιτιού. Και αυτός είναι ο πρώτος λόγος που οι κτηματομεσίτες που διαθέτουν δικό τους ιστότοπο έχουν μεγαλύτερο μερίδιο στο παιχνίδι της αγοράς ακινήτων. Παρόλο που οι περισσότεροι σύμβουλοι ακινήτων βασίζονται στις συστάσεις και στην πιστή πελατεία, η παρουσίαση της επιχείρησης μέσα από ένα website είναι σημαντική για την καθιέρωση του ονόματος (branding) και την περαιτέρω αναγνώριση. Μακροπρόθεσμα, οι στρατηγικές μάρκετινγκ και η διαφήμιση των υπηρεσιών του μεσίτη που διαθέτει website θα οδηγήσουν στη δημιουργία ενός πιο ισχυρού ονόματος με αποτέλεσμα περισσότερους πελάτες και πιο ποιοτικές συναλλαγές.
Αν είστε μεσίτης ακινήτων και ακόμη δεν διαθέτετε δικό σας ιστότοπο, φροντίστε να δημιουργήσετε σύντομα το δικό σας website. Φυσικά, μην επαναπαυθείτε με την απόκτηση ενός οποιουδήποτε website. Αλλά κερδίστε φήμη και επιτυχία χτίζοντας μία προσωπική ιστοσελίδα που θα ξεχωρίσει. Τι πρέπει να κάνετε ακριβώς;
Παρακάτω θα βρείτε τις απαντήσεις για να ξεχωρίσετε στον τομέα των ακινήτων.
Δημιουργήστε ποιοτικά leads
Συχνά στον χώρο του marketing ακούμε να μιλούν για το πόσο χρήσιμα είναι τα ποιοτικά leads. Το “lead” είναι η έμπρακτη εκδήλωση ενδιαφέροντος για ένα προϊόν ή υπηρεσία και φανερώνεται, για παράδειγμα, όταν ένας πελάτης συμπληρώσει μια φόρμα επικοινωνίας. Με έναν δικό τους ιστότοπο, οι κτηματομεσίτες μπορούν να συνεργαστούν με μια εταιρεία marketing για να δημιουργήσουν αποδοτικές στρατηγικές και να βρουν ποιοτικούς πελάτες.
Μακροπρόθεσμα, το ποιοτικό περιεχόμενο και το SEO με τη χρήση λέξεων-κλειδιών μπορούν να βοηθήσουν στην οργανική ανάπτυξη τους. Για άμεση δημιουργία δυνητικών πελατών, η πληρωμένη διαφήμιση (Google Ads, Facebook Ads), σε συνδυασμό με σελίδες σχετικού και ποιοτικού περιεχομένου, αποτελούν ένα άριστο σχέδιο.
Ανεξάρτητα από τις τακτικές marketing, οι κτηματομεσίτες μπορούν να αξιοποιήσουν τον πολύτιμο χρόνο τους για να κλείσουν περισσότερες πωλήσεις και φυσικά να αυξήσουν τα έσοδά τους. Επιπλέον, οι σύμβουλοι ακινήτων που προσθέτουν περισσότερη αξία στις υπηρεσίες τους για τους υπάρχοντες πελάτες θα ανταμειφθούν με περισσότερες συστάσεις/παραπομπές και ακόμη πιο πιστή πελατεία.
Αυξήστε την αξιοπιστία και δυναμώστε το brand σας
Οι περισσότεροι μεσίτες θεωρούν ότι η χρήση της ιστοσελίδας του μεσιτικού γραφείου ή του δικτύου με τον οποίο συνεργάζονται αρκεί για τη διαδικτυακή παρουσία τους. Ωστόσο, υπάρχουν κάποια ζητήματα που ίσως δεν έχουν σκεφτεί.
Όταν οι αγοραστές ή οι πωλητές επισκέπτονται το website της εταιρείας, ουσιαστικά επισκέπτονται το κτηματομεσιτικό γραφείο-ομπρέλα του μεσίτη, αλλά δεν μπορούν να μάθουν πολλά για τον ίδιο τον μεσίτη. Αυτό επίσης σημαίνει ότι ένας σύμβουλος ακινήτων βασίζεται μόνο στη φήμη της εταιρείας υπό την αιγίδα της οποίας εργάζεται χωρίς να τονίζονται οι προσωπικές του ικανότητες και επιτυχίες. Μόνο μέσα από τον προσωπικό ιστότοπο μπορεί ένας σύμβουλος ακινήτων να δημιουργήσει το δικό του brand και επομένως ο υποψήφιος πελάτης να τον επιλέξει συνειδητά χάρη στις πληροφορίες που θα βρει.
Όταν ένας μεσίτης αποφασίσει να εγκαταλείψει μια συγκεκριμένη κτηματομεσιτική εταιρεία, θα χρειαστεί χρόνο για να χτίσει την προσωπική διαδικτυακή του παρουσία. Με έναν ιστότοπο εξαρχής που θα έχει το δικό του εμπορικό σήμα αυτό αποφεύγεται, καθώς πλέον η παρουσία του στο Διαδίκτυο θα είναι συνδεδεμένη με το όνομα του ίδιου και όχι με την εκάστοτε εταιρεία-ομπρέλα με την οποία συνεργάζεται.
Προσφέρετε εκπαίδευση και πληροφορίες
Όλοι θέλουν μια λύση για το πρόβλημά τους, πέρα από την πώληση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Αυτή η νοοτροπία δεν διαφέρει για τους αγοραστές και πωλητές ακινήτων. Οι κτηματομεσίτες που έχουν το δικό τους website μπορούν να προφέρουν προστιθέμενη αξία στους πελάτες τους παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες για να βοηθήσουν τους αγοραστές ή τους πωλητές σε όλη τη διαδικασία μιας αγοράς ή πώλησης. Σ’ αυτό περιλαμβάνεται η προσπάθεια να διασφαλιστεί ότι ο ιστότοπος του μεσίτη/πράκτορα έχει ενημερωμένες αγγελίες ακινήτων, πληροφορίες για την περιοχή, Συχνές Ερωτήσεις και στοιχεία επικοινωνίας. Η εκπαίδευση του αγοραστή ή του πωλητή και η εξήγηση του τρόπου με τον οποίο οι κτηματομεσίτες παρέχουν τις υπηρεσίες τους μπορούν να οικοδομήσουν εμπιστοσύνη, να συσχετίσουν και να κερδίσουν περισσότερους πελάτες.
Οι πελάτες αναμένουν ότι οι κτηματομεσίτες θα έχουν online παρουσία
Οι έρευνες δείχνουν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν από τα πιο βασικά εργαλεία για τους κτηματομεσίτες, με το Facebook να προηγείται στο 80%, ακολουθούμενο από το LinkedIn με 71%. Ωστόσο η κατοχή ενός website είναι ζωτικής σημασίας επειδή χρησιμεύει ως ο πυρήνας της διαδικτυακής παρουσίας σας. Βασικά, η προσωπική σας επαγγελματική ιστοσελίδα θα είναι στο επίκεντρο και όλες οι άλλες σελίδες και λογαριασμοί στα social media θα συνδέονται με αυτήν. Το δικό σας website θα είναι το τέλειο μέρος για να προσθέσετε μαρτυρίες πελατών και πληροφορίες για αγοραστές και πωλητές.
Ένα ζήτημα που προκύπτει όταν ένας μεσίτης δεν έχει δικό του website είναι ότι δεν έχει και τον πλήρη έλεγχο των πληροφοριών του. Αυτό ισχύει ειδικά για συμβούλους ακινήτων οι οποίοι βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στα social media για την παρουσία τους στο Διαδίκτυο. Στην ουσία τα κοινωνικά δίκτυα τους «δανείζουν» χώρο για να παρουσιάσουν τη δραστηριότητα τους. Τα εργαλεία marketing που έχουν όμως είναι περιορισμένα, όπως και τα αποτελέσματα που προσφέρουν.
Οι κτηματομεσίτες που διαθέτουν δικό τους ιστότοπο μπορούν να έχουν πλούσιες αναφορές με αναλυτικά στοιχεία (Google Analytics) σχετικά με το πώς έφτασαν οι επισκέπτες στη σελίδα τους, ποιες λέξεις-κλειδιά χρησιμοποίησαν, εάν χρησιμοποίησαν κινητό τηλέφωνο ή επιτραπέζιο υπολογιστή, πού βρίσκονταν όταν επισκέφθηκαν τον ιστότοπο, το χρόνο που αφιέρωσαν να διαβάσουν το περιεχόμενο του και πολλά άλλα. Με αυτή τη γνώση, οι μεσίτες μπορούν να βγάλουν χρήσιμα συμπεράσματα και να κατανοήσουν τις συμπεριφορές των επισκεπτών τους. Τα αναλυτικά στοιχεία για τους επισκέπτες/υποψήφιους πελάτες υπάρχουν φυσικά και στις ιστοσελίδες των κτηματομεσιτικών γραφείων-ομπρέλα, αλλά σ’ αυτές οι συνεργάτες έχουν περιορισμένη ή καθόλου πρόσβαση.
Website μεσίτη ακινήτων: δημιουργήστε το πιο σημαντικό συστατικό της στρατηγικής σας
Κάθε μικρή επιχείρηση μπορεί να επωφεληθεί από την ύπαρξη ιστοσελίδας και διαδικτυακής παρουσίας. Αυτό δεν διαφέρει για τον κλάδο του real estate. Με ένα δικό τους website, οι μεσίτες ακινήτων αποκομίζουν αυτά τα οφέλη: αυξάνουν την ευαισθητοποίηση, δημιουργούν ποιοτικούς πελάτες, αυξάνουν την αξιοπιστία μαζί με το εμπορικό σήμα, βοηθούν τους αγοραστές και τους πωλητές σε όλη τη διαδρομή αγοράς ή πώλησής τους και έχουν πλήρη έλεγχο πληροφοριών. Είναι ένα μικρό τίμημα που πρέπει να πληρώσετε, το οποίο θα οδηγήσει σε τεράστια οφέλη μεσο-μακροπρόθεσμα με μια προγραμματισμένη και σωστή στρατηγική marketing.
Θέλετε να μάθετε περισσότερα για το real estate marketing και το πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε προς όφελος σας; Καλέστε μας να προγραμματίσουμε ένα ραντεβού γνωριμίας και ενημέρωσης στο τηλέφωνο 210 300 4448.