5 Εύκολες Στρατηγικές Real Estate Marketing για το Μεσιτικό Γραφείο σας

Bizz - 5 real estate marketing strategies

5 Εύκολες Στρατηγικές Real Estate Marketing για το Μεσιτικό Γραφείο σας

Ως μεσίτης, γνωρίζετε πόσο είναι σημαντικό να μπορούν να σας βρουν εύκολα οι αγοραστές ή οι πωλητές ακινήτων. Πιθανότατα έχετε δημιουργήσει μια παρουσία στο internet και στην τοπική σας κοινότητα και τώρα θέλετε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας. Είναι το real estate marketing η λύση;

Πώς επιτυγχάνουμε αποτελέσματα για τα μεσιτικά γραφεία;

Το real estate marketing προσφέρει στα μεσιτικά γραφεία μια τεράστια πλατφόρμα για την ανάπτυξη του brand, της επιχείρησής και των εσόδων. Ωστόσο, για να πετύχει και να φέρει το προσδοκώμενο αποτέλεσμα απαιτεί χρόνο, αφοσίωση και δεξιότητα.

Αν θέλετε να ενημερωθείτε για το πώς το real estate marketing  μπορεί να σας βοηθήσει, αυτό το άρθρο θα σας δώσει χρήσιμες συμβουλές για το πού να εστιάσετε το χρόνο και την ενέργειά σας. Για αυτό συνεχίστε να διαβάζετε για να μάθετε περισσότερα.

Αν από την άλλη πλευρά, αναζητάτε επαγγελματική βοήθεια, η Bizz προσφέρει υπηρεσίες real estate marketing που μπορούν να αναπτύξουν την επιχείρηση σας με εκθετικό τρόπο.

Επικοινωνήστε μαζί μας online ή καλέστε μας στο 210 300 4448 για να μιλήσετε με έναν υπεύθυνο στρατηγικής για την επιχείρηση σας και το πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε να πετύχετε τους στόχους σας.

Γιατί έχει σημασία το real estate marketing;

Το digital marketing  είναι πολύ σημαντικό για όλο τον κλάδο του real estate όπως καταδεικνύουν τα ακόλουθα στοιχεία. Σύμφωνα με στοιχεία από την Ελλάδα και το εξωτερικό:

  •    Το 97% των αγοραστών χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών όταν ψάχνουν να αγοράσουν ένα νέο σπίτι
  •     Σύμφωνα με το Forbes, το 93% των διαδικτυακών εμπειριών ξεκινούν με μια μηχανή αναζήτησης
  •     Το 82% των ιδιοκτητών μεσιτικών γραφείων έχουν σχέδια να βελτιώσουν την παρουσία τους στα social media  το 2022.

Όπως μπορείτε να δείτε, το διαδίκτυο είναι πιο σημαντικό από ποτέ, τόσο για τους αγοραστές ακινήτων όσο όμως και για τους πωλητές.

Εάν θέλετε να βοηθήσετε τους αγοραστές και τους πωλητές ακινήτων είναι σημαντικό να έχετε τη βοήθεια του real estate marketing. Χωρίς αυτό, είναι απίθανο να εμφανιστείτε στις σχετικές αναζητήσεις στη μηχανές αναζήτησης. Επιπλέον όλων των παραπάνω, το marketing για τα μεσιτικά γραφεία είναι ένας τρόπος για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας και να τη μετατρέψετε σε μια επιτυχημένη εταιρεία που οι άνθρωποι σε όλη την περιοχή σας  την γνωρίζουν και εμπιστεύονται.

Πέντε τρόποι για να χρησιμοποιήσετε το digital marketing για το μεσιτικό γραφείο σας

Είστε έτοιμοι να χρησιμοποιήσετε το real estate marketing για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας; Μάθετε τώρα τις ευκολότερες στρατηγικές του marketing για τα μεσιτικά γραφεία:

1.Καταχωρίστε το μεσιτικό σας γραφείο σε τοπικούς καταλόγους

Είναι πολύ σημαντικό το μεσιτικό γραφείο σας να συμπεριλαμβάνεται σε ιστότοπους που ειδικεύονται σε τοπικές καταχωρίσεις. Σίγουρα θα χρειαστεί να δημιουργήσετε μια καταχώρηση στο Google Business, ώστε να εμφανίζεστε στους χάρτες της Google. Εκεί θα πρέπει να προσθέσετε πληροφορίες και φωτογραφίες για την εσάς. Αυτό θα διευκολύνει τους υποψήφιους πελάτες να σας γνωρίσουν καλύτερα και να σας εμπιστευτούν.

Καταχωρηθείτε επίσης σε online καταλόγους όπως ο Χρυσός Οδηγός ή το Vrisko στους οποίους μπορείτε να προσθέσετε το όνομα, τη διεύθυνση, την επιχείρηση και τα στοιχεία επικοινωνίας σας.

Μπορείτε ακόμα να εξετάσετε το ενδεχόμενο να προσθέσετε την καταχώρισή σας σε τοπικούς online καταλόγους επιχειρήσεων ως μέρος της στρατηγικής marketing που θα ακολουθήσετε.

Τέλος, βελτιστοποιήστε το περιεχόμενο του ιστότοπού σας όσο καλύτερα μπορείτε, για να εμφανίζεστε στις τοπικές αναζητήσεις. Οποιοδήποτε κείμενα περιλάβετε σε αυτόν θα πρέπει να περιλαμβάνουν φράσεις σχετικές με τον τόπο δραστηριότητας σας. Εάν είστε μεσίτης στη Θεσσαλονίκη, το να κάνετε το περιεχόμενό σας περιγραφικό με φράσεις όπως «μεσιτικό γραφείο στη Θεσσαλονίκη», μπορεί να σας βοηθήσει να στείλετε μηνύματα στις μηχανές αναζήτησης ότι  το website σας είναι σχετικό με αυτήν τη φράση.

2.Δημιουργήστε έναν website ακινήτων που αξίζει να προσέξει κανείς

Το επίκεντρο της στρατηγικής σας στο real estate marketing πρέπει να είναι ο ιστότοπός σας. Πώς αλλιώς θα σας βρουν οι άνθρωποι τελικά; Ένας εξαιρετικός ιστότοπος μπορεί να ενθαρρύνει πιθανούς πελάτες να σας επιλέξουν ως μεσίτη τους και θα σας βοηθήσει να εμφανίζεστε στη Google σε τοπικούς όρους αναζήτησης.

Οι περισσότεροι άνθρωποι πρόκειται να επισκεφτούν το website σας για να δουν αγγελίες. Διατηρήστε αυτές τις αγγελίες ενημερωμένες με φωτογραφίες και πολλές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένης της διεύθυνσης, της κατάστασης, της παλαιότητας του κτιρίου και ενός τρόπου επικοινωνίας μαζί σας. Βεβαιωθείτε ότι αυτή η κρίσιμη ενότητα είναι εύκολη στην περιήγηση για τον χρήστη.

Ολόκληρος ο ιστότοπός σας θα πρέπει ακόμα να είναι όσο το δυνατόν πιο γρήγορος. Όσο πιο γρήγορα φορτώνονται οι σελίδες σας, τόσο λιγότερο πιθανό είναι να χάσετε ανυπόμονους επισκέπτες που δεν είναι πρόθυμοι να περιμένουν τις πληροφορίες.

Θα πρέπει επίσης να φροντίσετε να κάνετε την πλοήγηση στο website σας όσο το δυνατόν πιο εύκολη. Είναι σημαντικό η δομή του να τέτοια που να βοηθάει πολύ στη διατήρηση των χρηστών στον site. Ένας μπερδεμένος χρήστης είναι μάλλον απίθανο να γίνει ποτέ πελάτης σας.

Τέλος, βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία επικοινωνίας σας είναι εύκολο να βρεθούν και να χρησιμοποιηθούν. Εάν ο αριθμός τηλεφώνου και η διεύθυνση email σας δεν μπορούν να βρεθούν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, κινδυνεύετε να χάσετε μια πολύτιμη συνεργασία. Η καταχώριση της διεύθυνσης και των στοιχείων επικοινωνίας θα σας βοηθήσει επιπλέον να εμφανίζεστε σε αναζητήσεις στη Google για συγκεκριμένους τοπικούς όρους.

3.Μείνετε ενεργοί στα social media

Τα social media, όπως το Facebook και το Instagram, έχουν γίνει σημαντικό κομμάτι κάθε στρατηγικής real estate marketing. Μπορεί να μην έχει νόημα κάθε social media για εσάς ως μεσίτης, αλλά σε αυτά που σας ενδιαφέρουν, πρέπει να έχετε μια ολοκληρωμένη επαγγελματική παρουσία.

Πριν ανοίξετε λογαριασμό σε οποιονδήποτε ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης, αξιολογήστε πόσο χρόνο μπορείτε να αφιερώσετε σε καθημερινή βάση, ποιο περιεχόμενο σκοπεύετε να δημοσιεύσετε και εάν το κοινό σας είναι πραγματικά εκεί ή όχι. Εάν δεν μπορείτε να δημοσιεύετε τουλάχιστον μερικές φορές την εβδομάδα, μπορεί να χρειαστεί να προσλάβετε μια εταιρεία digital marketing για να σας βοηθήσει.

Το Facebook είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να σας βρουν όσοι αναζητούν μεσιτικό γραφείο. Ταυτόχρονα, μέσα από αυτό οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές μπορούν εύκολα να επικοινωνήσουν μαζί σας. Εάν δημιουργήσετε μια Σελίδα στο Facebook και επιτρέψετε στους επισκέπτες της να σας στέλνουν μηνύματα, ενδέχεται να λάβετε μερικές ερωτήσεις ή σχόλια σχετικά με τις αγγελίες σας. Το Facebook σάς παρέχει επίσης μια πλατφόρμα από την οποία μπορείτε να μοιράζεστε ενδιαφέρον περιεχόμενο ή να δημοσιεύετε φωτογραφίες από κτίρια που πουλάτε.

Μπορείτε ακόμη να σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε το Instagram ως μέρος της στρατηγικής marketing. Η χρήση εικόνων και βίντεο που προωθεί το μέσο, μπορούν να γίνουν ένα πανίσχυρο εργαλείο στα χέρια κάθε μεσίτη. Μπορείτε να ανεβάσετε post για τα σπίτια που πουλάτε, επιδεικνύοντας τόσο το εσωτερικό όσο και το εξωτερικό κάθε σπιτιού. Αυτός θα μπορούσε να είναι ένας καλός τρόπος για να ενθαρρύνετε τους ενδιαφερόμενους αγοραστές να γνωρίσουν το ακίνητο που αντιπροσωπεύετε.  Μπορείτε επίσης να δημοσιεύετε ενδιαφέρον περιεχόμενο που ίσως φανεί χρήσιμο στους πελάτες, όπως τάσεις διακόσμησης σπιτιού ή οδηγίες ανακαίνισης, κτλ.

Το LinkedIn από την άλλη πλευρά είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βρείτε και να προσεγγίσετε υποψήφιους συνεργάτες για το γραφείο σας. Εάν θέλετε να επεκτείνετε την ομάδα σας με περισσότερους συμβούλους ακινήτων, το LinkedIn μπορεί να είναι το ιδανικό social media. Η επαγγελματική προσέγγιση, τα εργαλεία που προσφέρει και η ιδιαίτερη κουλτούρα των χρηστών του, διευκολύνουν την επικοινωνία μεταξύ επιχειρήσεων και υποψηφίων συνεργατών.

4.Καθιερώστε την παρουσία σας στην περιοχή

Ένας σημαντικός τρόπος με τον οποίο μπορείτε να κάνετε γνωστή την επιχείρηση σας στην περιοχή είναι να είστε ενεργοί στο διαδίκτυο. Σχολιάζοντας τακτικά σε τοπικά sites ή φόρουμ, ή ακόμα και συνεισφέροντας περιεχόμενο σε αυτές τις ίδιες πηγές, θα μπορούσατε να γίνετε γνωστοί ως ειδικοί στον τομέα σας . Αυτό θα ενθαρρύνει περαιτέρω τους πιθανούς πελάτες να επικοινωνήσουν μαζί σας όταν ενδιαφέρονται να αγοράσουν ή να πουλήσουν ένα σπίτι.

Εάν διαβάζετε ήδη ιστολόγια για θέματα όπως η ακίνητη περιουσία, η πώληση ή η αγορά σπιτιών ή η διακόσμηση εξωτερικών και εσωτερικών χώρων, αυτό μπορεί να σας φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο. Προσπαθήστε να αφήνετε σχόλια σε , όταν έχετε κάτι να πείτε, όχι μόνο για να διαφημίσετε την επιχείρησή σας. Μπορείτε επίσης να σχολιάσετε σε φόρουμ όπου βρίσκετε άτομα να συζητούν ένα θέμα για το οποίο γνωρίζετε.

Μπορείτε επίσης να αναζητήσετε τρόπους για να εδραιωθείτε τοπικά σχολιάζοντας σε ειδησεογραφικούς ιστότοπους ή οποιοδήποτε άλλο είδος τοπικού φόρουμ σχετικά με τις πωλήσεις κατοικιών. Σε αυτή την περίπτωση, έχετε πολύ καλύτερη τύχη να μετατρέψετε έναν αναγνώστη σε πιθανό πελάτη.

Το σημείο που θέλει προσοχή όμως είναι ότι θα πρέπει να αποφεύγετε να στέλνετε spams ή να κάνετε οτιδήποτε δεν συμβάλλει στην πραγματικότητα στη συζήτηση! Θέλετε να είστε σχετικοί και εξυπηρετικοί, όχι ενοχλητικοί, όταν πρόκειται να χρησιμοποιήσετε το real estate marketing.

5.Γράψτε για το blog σας ή αναρτήσεις σε άλλους ιστότοπους

Η δημιουργία του δικού σας blog ως μέρος της στρατηγικής real estate marketing μπορεί να σας δώσει έναν τρόπο επικοινωνίας με πιθανούς πελάτες που θα αναδείξει την εμπειρία και τις γνώσεις σας στον κλάδο. Επίσης, πραγματικά εξαιρετικές αναρτήσεις ή άρθρα μπορούν να αναδημοσιευθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή σε άλλους ιστότοπους. Αυτός είναι ένας φανταστικός τρόπος για να δημιουργήσετε backlinks υψηλής ποιότητας, βελτιώνοντας έτσι τη φήμη σας και την αξιοπιστία του website σας.

Όταν δημιουργείτε ένα άρθρο, αποφύγετε να μιλάτε συνεχώς για τον εαυτό σας. Όπως και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα πρέπει να στοχεύετε να μοιράζεστε σχετικό περιεχόμενο που είναι χρήσιμο στους αναγνώστες, ακόμα κι αν δεν είναι ήδη πελάτης σας. Πώς θα το πετύχετε; Μπορείτε να ακολουθήσετε τον εξής απλό κανόνα: μιλάτε για τον εαυτό σας μόνο στο ένα τρίτο ή στο ένα τέταρτο του άρθρου. Τον υπόλοιπο χρόνο, προσπαθήστε να μοιραστείτε περιεχόμενο που πιστεύετε ότι οι αναγνώστες θα χαρούν να διαβάσουν.

Όταν μιλήσετε για εσάς, αποφύγετε τις γενικές αναφορές. Ίσως θελήσετε να συμπεριλάβετε συγκεκριμένες ιστορίες επιτυχίας στο ιστολόγιό σας. Ως κτηματομεσίτης, ένας τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι θα μάθουν να σας εμπιστεύονται είναι να δουν αποδείξεις της εμπειρίας σας. Επομένως, όσο περισσότερα μπορείτε να μοιραστείτε για την εμπειρία σας, τόσο περισσότερους λόγους θα έχουν οι άνθρωποι να συνεργαστούν μαζί σας.

Συμπερασματικά το blog είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κάνετε γνωστό το όνομά σας και να κερδίσετε backlinks από τις αναρτήσεις σας. Συνεισφέροντας με πρωτότυπα άρθρα σε blogs του κλάδου σας, μπορείτε να κερδίσετε την εκτίμηση των πελατών ως κάποιον που είναι έμπειρος στο real estate.


★Το καλό περιεχόμενο μπορεί να βοηθήσει και στη στρατολόγηση των καλύτερων συνεργατών. Δείτε πως στο άρθρο μας:  3 Tips για Στρατολόγηση των Συνεργατών που Θέλετε


Θέλετε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα από το real estate marketing;

Ελπίζουμε ότι βρήκατε χρήσιμες τις παραπάνω ιδέες. Στόχος μας είναι να κάνουμε αυτό το άρθρο όσο το δυνατόν πιο χρηστικό για τους μεσίτες που προσπαθούν να αναπτύξουν την επιχειρήσεις τους. Το real estate marketing είναι το μέσο για να αποκτήσετε φήμη και να ξεχωρίσετε στην περιοχή σας.

 

Στη Bizz γνωρίζουμε ότι οι μεσίτες ακινήτων είναι πολυάσχολοι επαγγελματίες που πρέπει να επικεντρωθούν στην εξυπηρέτηση των πελατών τους, όχι στη βελτιστοποίηση του site τους. Οι υπηρεσίες real estate marketing που προσφέρουμε εκτείνονται από τη δημιουργία ενός επαγγελματικού website και τη παραγωγή περιεχομένου έως τη ανάπτυξη των προφίλ σας στα social media. Μπορούμε ακόμη να σας βοηθήσουμε με εξειδικευμένες υπηρεσίες όπως η βελτιστοποίηση του site σας για τη μηχανή αναζήτησης (SEO) και η διαφήμιση σε αυτή (Google Ads).

Καλέστε μας σήμερα στο 210 300 4448 ή επικοινωνήστε μαζί μας online για να δείτε επιτυχημένα case studies που έχουμε και να μάθετε πώς μπορούμε να βοηθήσουμε στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας!