Πώς να Κερδίσετε Πελάτες με τη Προσέγγιση του Tom Ferry

Η προσέγγιση του Tom Ferry στο real estate marketing

Πώς να Κερδίσετε Πελάτες με τη Προσέγγιση του Tom Ferry

Ο Tom Ferry, ο γνωστός γκουρού στο χώρο του real estate, έχει αναπτύξει μια δημιουργική και καινοτόμο προσέγγιση στο real estate marketing που έχει βοηθήσει αμέτρητους μεσίτες ακινήτων να κερδίσουν πελάτες. Το σύστημά του βασίζεται στην κατανόηση των αναγκών του κοινού-στόχου τους και στη δημιουργία περιεχομένου που απευθύνεται άμεσα σε αυτές τις ανάγκες.

Ας δούμε πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το real estate marketing για να κερδίσετε πελάτες με την προσέγγιση του.

Τι υποστηρίζει ο Tom Ferry

Το σύστημα του Tom Ferry επικεντρώνεται σε τρεις βασικές έννοιες: δημιουργία περιεχομένου για το κοινό-στόχο, οικοδόμηση σχέσεων με δυνητικούς αγοραστές και πωλητές και αξιοποίηση της τεχνολογίας για μέγιστο αποτέλεσμα.

Πιστεύει ότι για να είναι επιτυχημένοι στο χώρο των ακινήτων, οι μεσίτες πρέπει να κατανοήσουν την αγορά-στόχο τους και να δημιουργήσουν περιεχόμενο ειδικά προσαρμοσμένο για αυτούς. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει αναρτήσεις σε blogs, εκπαιδευτικά βίντεο ή ακόμη και podcasts που εστιάζουν σε θέματα σχετικά με την αγορά ή την πώληση ενός σπιτιού.

Επιπλέον, υποστηρίζει την οικοδόμηση σχέσεων με πιθανούς αγοραστές και πωλητές, επικοινωνώντας μαζί τους απευθείας μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή μέσω εκστρατειών email marketing. Αυτό επιτρέπει στους μεσίτες να συνδεθούν με τους πελάτες τους σε προσωπικό επίπεδο, προσφέροντας παράλληλα χρήσιμες συμβουλές σχετικά με τη διαδικασία αγοροπωλησίας των ακινήτων.

Τέλος, είναι σημαντικό για τους μεσίτες να αξιοποιούν την τεχνολογία, όπως τα συστήματα CRM (διαχείριση πελατειακών σχέσεων) και τα social media, προκειμένου να παραμένουν οργανωμένοι και να μεγιστοποιούν την αποτελεσματικότητα τους.

Πώς μπορείτε να εφαρμόσετε τις στρατηγικές real estate marketing που προτείνει

Τώρα που γνωρίζετε τη φιλοσοφία Tom Ferry, ας δούμε πώς μπορείτε να εφαρμόσετε στην πράξη αυτές τις στρατηγικές με επιτυχία.

Το πρώτο βήμα είναι να δημιουργήσετε περιεχόμενο ειδικά προσαρμοσμένου για τους πελάτες που θέλετε να προσεγγίσετε. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει άρθρα ή βίντεο σχετικά με συμβουλές για την αγορά ή την πώληση κατοικίας (tips, τι πρέπει να προσέξουν, ποια δικαιολογητικά απαιτούνται, πως γίνεται η διαδικασία, πως θα επιλέξουν τον καλύτερο μεσίτη, ποιες είναι οι δημοφιλείς γειτονιές στην περιοχή σας, κ.ο.κ).

Το ποιοτικό περιεχόμενο συμβάλλει στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης μεταξύ εσάς και των δυνητικών πελατών, ενώ παράλληλα σας τοποθετεί ως αυθεντία στον τομέα σας. Και τα δύο αυτά στοιχεία αποτελούν βασικά συστατικά κάθε επιτυχημένης προσπάθειας μάρκετινγκ!

Για να επιτύχει αυτό το βήμα θα πρέπει ο ιστότοπός σας να είναι κατάλληλος και βελτιστοποιημένος για τις μηχανές αναζήτησης (SEO), ώστε οι δυνητικοί πελάτες να μπορούν εύκολα να σας βρουν στο internet.

Ακολουθεί η οικοδόμηση σχέσεων με πιθανούς αγοραστές και πωλητές μέσω εκστρατειών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή εμπλοκής στα social media. Η εξατομίκευση παίζει μεγάλο ρόλο στις επιτυχημένες στρατηγικές marketing σύμφωνα με τον Tom Ferry. Αυτό σημαίνει ότι προσαρμόζετε τα μηνύματά σας με βάση το σε ποιον απευθύνεστε, ενώ παράλληλα να τονίζετε τα μοναδικά σας προσόντα ως μεσίτης.

Έτσι θα καταφέρετε να ξεχωρίσετε μέσα από το πλήθος των μεσιτών που έρχονται άμεσα ή έμμεσα σε επαφή οι πελάτες σας και να καθιερωθείτε ως αυθεντία στον κλάδο. Δεν θα είστε ένας ακόμα από όλους αυτούς, αλλά πλέον θα έχετε «αποκτήσει φωνή και πρόσωπο».

Τέλος, ο Tom Ferry ενθαρρύνει τους μεσίτες να χρησιμοποιούν την τεχνολογία προς όφελός τους όταν πρόκειται για την προώθηση των υπηρεσιών τους και τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητάς τους. Για παράδειγμα, συνιστά τη χρήση εργαλείων αυτοματοποίησης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την αποστολή ενημερωτικών δελτίων με ενδιαφέρον περιεχόμενο, καθώς και νέες αγγελίες ακινήτων. Προτείνει επίσης την αξιοποίηση των πλατφορμών των social media όπως το Instagram και το Facebook για τη σύνδεση με πιθανούς αγοραστές ή πωλητές.

Το πλεονέκτημα της χρήσης τεχνολογίας είναι ότι σας δίνει την ευκαιρία να πλησιάσετε πολλούς περισσότερους ανθρώπους σε λιγότερο χρόνο και με χαμηλότερο κόστος. Επίσης σας βοηθά να καλλιεργείτε σταδιακά τις σχέσεις μαζί τους χωρίς να θεωρηθεί ότι κάνετε επιθετικό marketing.

Ποιος θα σας βοηθήσει να πετύχετε

Σε μια πολύ ανταγωνιστική αγορά όπως το real estate οι μεσίτες ακινήτων πρέπει να κάνουν το κάτι παραπάνω από τους συναδέλφους τους, αν θέλουν να επιτύχουν. Χρησιμοποιώντας την προσέγγιση του Tom Ferry, μπορούν να βελτιώσουν τις προσπάθειες marketing, εστιάζοντας στην οικοδόμηση σχέσεων με τους δυνητικούς πελάτες, επενδύοντας σε ποιοτικό περιεχόμενο και αξιοποιώντας τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις.

Αν θέλετε και εσείς να ακολουθήσετε τη προσέγγιση του Tom Ferry, όπως έχουν κάνει οι πλέον επιτυχημένοι μεσίτες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, αλλά δεν γνωρίζετε πώς να την υλοποιήσετε, απευθυνθείτε σε εμάς. Έχοντας βοηθήσει μεσιτικά γραφεία και συμβούλους ακινήτων σε όλη τη χώρα να επιτύχουν στο real estate marketing, σίγουρα μπορούμε να βοηθήσουμε και εσάς!

Καλέστε μας σήμερα για μια δωρεάν συνάντηση γνωριμίας στο 210 300 4448.